تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : ۲۸۳۴۹۲

درکیری بازیکنان نفت و گاز گچساران با نیروی زمینی

۴
۰
کبنا ؛سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران گفت: در دقایقی از نیمه دوم بین تماشاگران نفت و گاز و نیروی زمینی در جایگاه تماشاگران درگیری ایجاد شد و این ارتباطی با بازیکنان نداشت.
مهدی آزاد منجیلی در خصوص درگیری بازیکنان دو تیم نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی در جریان دیدار دو تیم اظهار داشت: درگیری بین بازیکنان نفت و گاز و نیروی زمینی و حتی داور بازی نبود بلکه در دقایقی از نیمه دوم بین تماشاگران نفت و گاز و نیروی زمینی در جایگاه تماشاگران درگیری ایجاد شد.
وی در پاسخ به این سوال که چرا در فیلم درگیری کادرفنی و بازیکنان دو تیم نیز در جریان درگیری دیده می‌شوند، گفت: بعد از اینکه درگیری در جایگاه تماشاگران بالا گرفت بازیکنان ما برای اینکه تشنج را تمام کنند وارد ماجرا شدند و تماشاگران را از هم جدا کردند چون تماشاگران تیم واترپلو نفت و گاز نیز در جایگاه تماشاگران بودند.
سرمربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: از دقایق اول ۵-۶ گل از نیروی زمینی جلو و بهتر از حریف بودیم اما بازیکنان وقتی این اختلاف گل را دیدند حریف را دست کم گرفتند و همین موضوع باعث شد تا نیمه نخست با نتیجه نزدیک به پایان برسد اما بازیکنان در نیمه دوم با ارائه یک بازی تیمی دوباره اختلاف را به ۸ گل رساندند و همین موضوع باعث درگیری بین تماشاگران شد. در نهایت برای دقایقی بازی سرد شد و در نهایت با اختلاف ۳ گل برابر حریف به برتری رسیدیم.


از هفته چهارم لیگ برتر هندبال مردان کشور تیم هندبال نفت و گاز گچساران امروز در تهران میهمان نیروی زمینی این شهر بود.
بنا به این گزارش این بازی در پایان با حساب ۳۲ - ۲۹ به سود نفت و گاز به پایان رسید.
نفت و گاز گچساران هم اکنون ۴ امتیازی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Iran, Islamic Republic of
درگیری
علی
Iran, Islamic Republic of
در مورد درگیری در تیم نفت وگاز گچساران اشتباه تایپی وجود دارد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
یعنی هر چی تیم های نفت وگازمیکشه از همین تماشاگراش هست که نه ابرو برای شهر میگذارن و تمرکز بازیکنان خودمون رو هم بهم میزنن، باشگاه نفت باید بصورت جدی فکری به حال این مشکل کنه، اینا نمیذارن باشگاه حرفه ای بشه، گچساران نیازی به چنین تماشاگرایی نداره، معلوم نیست،از،کدوم.،اومدن به گچساران و بعد ادعای طرفداری از تیم نفت و گاز رو دارن
ناشناس
Romania
آقاجون تو رو خدا به فکر فرهنگ وآبروی این شهر. باشین تیم نفت با این لیدر ها تماشاگران.. نه تنها کمکی به این شهر نمیشه بلکه فرهنگ شهر ما رو زیر سوال برده هر تیمی اومده توی این شهر با یه خاطره بد این شهرو ترک کردن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1