تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۲۸۳۳۶۷

انتخابات خانه مطبوعات کهگیلویه و بویراحمد به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

۰
کبنا ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان به صورت الکترونیکی خبر داد.
به گزارش کبنا از یاسوج، رضا دهبانی‌پور پیش از ظهر امروز در در جمع هیئت رئیسه‌خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: هدف از برگزاری خانه مطبوعات به صورت الکترونیکی برپایه یک مبنای قانونی و رسمی است.
وی با بیان این که در برگزاری انتخابات خانه مطبوعات باید همه معیارها و ملاک‌ها مورد توجه قرار گیرد افزود: فرآیند برگزاری این انتخابات به صورت سیستمی در سراسر کشور ترسیم و نحوه برگزاری آن به صورت الکترونیکی و قانونمند خواهد بود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر هویت سازی و شناسنامه دار کردن خبرنگاران این استان گفت: وقتی خبرنگار دارای هویت باشد بهتر می‌تواند حرف خود را در جامعه بزند که این امر مستلزم تلاش و همکاری دوسویه خبرنگاران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد.
این مسئول ارشد فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری انتخابات خانه مطبوعات تا جایی برای وزارت ارشاد اسلامی دارای اهمیت بود که خواستار همکاری استانداران سراسر کشور در فرآیند برگزاری این انتخابات شد.
دهبانی پور با تقدیر از خدمات و زحمات اعضای خانه مطبوعات استان ابراز داشت: آن چه مسلم است خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد در فرصت محدود فعالیت خود در ماه‌های اخیر به رغم مشکلات و کاستی‌ها تلاش‌های ارزنده ای داشته‌اند که شایسته تقدیر هستند.
وی زمان برگزاری انتخابات خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد را ۱۰ آبان ماه سال جاری به صورت الکترونیکی و همزمان با هشت استان کشور اعلام کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1