کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

اکبری: کسی که در مسیر کار مجمع خیرین سنگ‌اندازی کند، مریض است/ مقدم: سلامت سبب پیدایش یک شهر خوب است

19 مهر 1396 ساعت 13:54


رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: اگر فردی در مسیر کار مجمع خیرین سلامت استان کسی  سنگ‌اندازی کند، بی‌شک آن شخص مریض است.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، دومین نشست اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار یاسوج با مجمع خیرین سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن شورای این شهر برگزار شد.
هدایت اکبری در این نشست که با حضور نستهن مقدم شهردار یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: شهر یاسوج از لحاظ خدمات بهداشتی و درمانی کمبودهای فراوانی دارد.
اکبری بیان کرد: مدیران گذشته در سفر مسئولان کشوری به استان آمار قابل قبولی را ارائه می‌دهند، و وانمود می‌کردند که هیچ مشکلی در یاسوج و استان وجود ندارد که در واقع حقیقت چیز دیگری بود.
وی افزود: در سفر دکتر نوبخت به‌عنوان نماینده مردم یاسوج به آن مدیر استانی اعتراض کردم و به او گفتم که شما مسئولان استانی باید مشکلات شهر یاسوج را فریاد بزنید.
وی بابیان اینکه باید راهکاری پیدا شود تا اینکه معضلات خدمات بهداشت، درمان و سلامت مرکز استان برطرف شود، گفت: شورای شهر و شهرداری یاسوج از پروژه‌های عمرانی بهداشت و درمان پشتیبانی و حمایت می‌کند.
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه هیچ مأمور شهرداری نمی‌تواند عملیات اجرایی پروژه‌های مربوط به حوزه بهداشت و درمان را بگیرد و آن را متوقف کند، اظهار کرد: شهرداری یاسوج آمادگی صدور پروانه‌های ساخت پروژه‌های مربوط به مجمع خیرین را دارد.
اکبری اضافه کرد: همچنین شهرداری یاسوج بیلبوردهای مربوط به خود را به‌ صورت رایگان در اختیار مجمع خیرین سلامت جهت انجام فعالیت‌های خود، قرار می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه شهر یاسوج در زمینهٔ سلامت مشکلات فراوانی دارد، تصریح کرد: در این زمینه اعضای شورای اسلامی و شهرداری یاسوج از مجمع خیرین پشتیبانی و حمایت خواهد کرد.
اکبری بابیان اینکه شهرداری قطعه زمینی را برای احداث پایگاه مجمع خیرین سلامت در مرکز استان در نظر گرفته است، بیان کرد: اگر فردی بخواهد در مسیر کارئ و فعالیت مجمع خیرین سلامت استان سنگ‌اندازی کند، بی‌شک آن شخص مریض است.
به گزارش کبنا، «نستهن مقدم» شهردار یاسوج در این نشست نیز گفت: نخستین نشست با اعضای شورای شهر یاسوج و مجمع خیرین سلامت را به فال نیک می‌گیرم.
مقدم با اشاره به اینکه ارتقای شاخص‌های شهر از اولویت شورای اسلامی و شهرداری یاسوج است، اظهار کرد: یکی از شاخص‌های اصلی شهر یاسوج سلامت مردم است، که با همراهی و همکاری مسوولان استان و اعضای شورای اسلامی شهر یاسوج زمینه را برای ارتقای سلامت مردم فراهم خواهیم کرد.
وی بیان کرد: یکی از اولویت‌های بنیادی زندگی شهری سلامت مردم آن شهر است، و اگر سلامت را به‌عنوان یکی از نعمت‌های اصلی و خوب هر جامعه در نظر بگیریم، دیگر شاخص‌ها در کنار سلامت به‌خوبی صورت می‌گیرد.
شهردار یاسوج  حمایت از مجمع خیرین سلامت را ضروری و وظیفه همگان دانست و افزود: باید زیرساخت‌های لازم را برای مشارکت هر چه بیشتر مردم در این زمینه فراهم کزد.

 
 


کد مطلب: 283107

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/283107/اکبری-کسی-مسیر-کار-مجمع-خیرین-سنگ-اندازی-کند-مریض-مقدم-سلامت-سبب-پیدایش-یک-شهر-خوب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1