تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۲۸۲۵۳۰

شایسته نیست که وزارتخانه نیرو بدون وزیر باقی بماند /«اردکانیان» مناسب‌ترین گزینه است

۸
۰
کبنا ؛عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: شایست نیست که وزارتخانه نیرو با توجه به شرایط اقلیمی و طبیعی کشور بدون وزیر باقی بماند
عدل هاشمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا در یاسوج با اشاره به طرح گزینه‌ای برای وزارت نیرو، اظهار کرد: با توجه به شرایط  اقلیمی و آب و هوایی کشور و به جهت مدیریت صحیح منابع آب و برق در کشور و خدمات رسانی به مردم، شایسته نیست که وزارت نیرو با این اهمیت و ویژگی‌های منحصر به فردش بدون وزیر باقی بماند.
نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده ادامه داد: همچنین این وزارتخانه نباید فرصت برنامه‌ریزی برای فصل سیلاب در زمستان امسال و فصل پیک مصرف در تابستان آتی و همچنین زمان تنظیم لایحه بودجه سال آینده را از دست دهد.
هاشمی‌پور گفت: از ریاست محترم جمهور تقاضا می‌شود که هر چه سریعتر نسبت به معرفی وزیر پیشنهادی برای این وزارتخانه اقدام نماید.
وی با اشاره به شرایط مطرح شده و موقعیت جغرافیایی و بین‌المللی کشور، اظهار داشت: وزیر پیشنهادی باید از ظرفیت بالای علمی و سطح مدیریت عالی و همچنین سوابق فعالیت در صنعت آب و برق برخوردار باشد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: بدون شک در این شرایط آقای «دکتر اردکانیان» که شخصی توانمند، کلان‌نگر، قاطع در تصمیم‌گیری و دارای تجارب درخشان اجرایی ملی و بین‌المللی نیز می‌باشد، مناسب‌ترین گزینه برای تصدی این وزارتخانه کلیدی است.
هاشمی‌پور اظهار امیدواری کرد که آقای «دکتر اردکانیان» با سوابق زیادی که در کارنامه خود دارد و روحیه انقلابی و جهادی که از او سراغ داریم، بتواند وظایف و اهداف وزارت نیرو را به خوبی انجام دهد.
وی تاکید کرد: امید است که همه متخصصین صنعت آب و برق کشور در انجام امور محوله کمک کار «دکتر اردکانیان» باشند و با اعتمادی که همکارانم در خانه ملت به او خواهند داشت، هر چه سریعتر در وزارتخانه نیرو شاهد انجام کارهای بزرگی باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ایخی بگی مو از قبل خبر داشتم که وزیر جدید کیه . چند روزه که نظر دولت سر ای گزینیه تو امروز متوجه وابییه و داری بیانیه ایی.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج عدل هاشمی مرد عمل و روزهای سخت
کریم
Iran, Islamic Republic of
واویلا این دیگه چرا یه مرتبه م. روشن شد. بیچاره مردم محروم کهگیلویه که چ. سرشان رفت
بهروز
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر حاج عدل انسان کامل بدون ریا ودرخدمت مردم
بهمئی
Iran, Islamic Republic of
درود بر نماینده محترم سردار زحمت کش وفعال انصافا از روزیکه پا به مجلس گذاشت دنبال کار های عمرانی وزیربنایی حوزه انتخابیه خود هست.وجویای کار برای جاوانان قابل تحسین است.
بهزادی ریس شورای اسلامی دیل
Iran, Islamic Republic of
خدمت برادران وخواهران سیاسیون خواهشمندم که دنبال همدیگر حرف نزنید به طور مثال اگر توسط رهبر معظم یا سه قوه دیگر به هم استانیهایتان مسولیتی داده شده تخریب نکنید چون در اکثر استانها اینطور نیست این کار خوبی نیست وباعث پیشرفت شهر واستان میشود و اگر خدای ناکرده کسی کار خلاف کرده می باییست پیگیری شود
باسواد
Iran, Islamic Republic of
اقای اردکانیان یک اصلاح طلب است نمایندگان اصول گرا راخوب می شناسد
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
تورابخدا این حاج عدل چه زحمتی کشیدن که میگین مرد زحمت کش روزای سخت
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1