کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد با احزاب سیاسی / «نه» بلند اصلاح‌طلبان به «احمدی» / اصلاح طلبان هنوز اعتراض دارند

16 مهر 1396 ساعت 20:32


نشست احزاب و تشکل‌های سیاسی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد بدون اصلاح‌طلبان و تنها با حضور چهره‌های شاخص اصولگرا برگزار شد.
به گزارش اختصاصی کبنانیوز، عصر امروز علی محمد احمدی دومین استاندار دولت تدبیر و امید در استان کهگیلویه و بویراحمد با تشکل‌ها و احزاب سیاسی در سالن شماره یک استانداری این استان دیدار کرد.

به گزارش کبنا از یاسوج، در این دیدار از جریان سیاسی اصلاح‌طلب به جزء ابوذر صالح‌نسب از حزب اسلامی کار و خانم نامداری از نیروهای اصلاح‌طلب، هیج کدام از چهره‌های سیاسی شاخص جریان اصلاح‌طلب به ویژه رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان در این نشست حضور پیدا نکردند.
از جریان اصولگرا علی محمد دانشی دبیر حزب موتلفه استان کهگیلویه و بویراحمد، شیخ شجاعیان رئیس ستاد حجت‌الاسلام رئیسی در شهرستان بویراحمد، حبیب‌منش دبیر جامعه اسلامی فرهنگیان، فرماندار سابق دنا و از چهره‌های اصولگرا، روسای احزاب سیاسی اصولگرای شهرستان بویراحمد، کیان دهراب‌پور نماینده انجمن اسلامی پزشکان، سردار جعفری نماینده حزب رهپویان ولایت، رستمی از جامعه اسلامی مهندسین و تعداد زیادی دیگر از اصولگرایان نیز حضور داشتند.
همچنین کرامت کریمی مدیرکل سیاسی استاندار و فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز حضور داشتند.
دانشی: از نیروهای توانمند و مدیران جهادی برای انجام کارها استفاده کنید
سید علی‌محمد دانشی دبیر حزب موتلفه استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با تشکر از استاندار برای دعوت از تشکل‌های اصولگرا، اظهار کرد: همه متعلق به یک نظام هستیم و امیدوارم استاندار کهگیلویه و بویراحمد بتواند از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان جهت پیشبرد اهداف عالیه استفاده لازم را ببرد.
این چهره شاخص اصولگرا در ادامه افزود: از سیاست‌های حزب موتلفه این است که از دولتی که از سوی مقام معظم رهبری تنفیذ شده است، حمایت کند، آن هم بر اساس مصلحت‌های نظام و چارچوب کلی نظام.
دانشی اضافه کرد: البته این حمایت حکیمانه خواهد بود و از طرفی مسائل و مشکلات و کارهای دولتمردان را رصد می‌کنیم و نسبت به اتفاقات بی‌تفاوت نیستم.
دبیر حزب موتلفه گفت: در جای که لازم باشد آنها را مورد نقد منصفانه و مشفقانه قرار می‌دهیم.
وی با بیان اینکه ما خواستار این هستم که کارهای دولت به خوبی پیش برود، افزود: ما از استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌خواهیم که برنامه ۵ ساله‌ای تدوین کند و همچنین از نیروهای توانمند و مدیران جهادی جهت انجام هر چه بهتر امور بهره ببرد.
دانشی در ادامه بیان کرد: بدون هیج چشم داشتی ما آمادگی همکاری با مسوولان ارشد استان هستیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حفظ امنیت و بالا بردن باورهای دینی در کنار کارهای عمرانی، اقتصادی و اجتماعی از وظایف استاندار است که امیدوارم اینها را مدنظر قرار دهد.
دهراب‌پور: در توزیع اعتبارات باید عدالت برقرار شود
به گزارش اختصاصی کبنا، همچنین در این جلسه کیان دهراب‌پور از چهره‌های اصولگرا و قائم مقام حزب عدالت‌طلبان در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گفت: باید خروجی تمام حرکات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد ارتقای سطح توسعه استان باشد.
وی در ادامه گفت: حضور پررنگ جریان‌های منتسب به اصولگرا در این جلسه حس خوب و وفاداری این جریان را به انقلاب اسلامی نشان می‌دهد.
دهراب‌پور با بیان اینکه استاندار باید از همه پتانسیل‌ها و جریان‌های سیاسی و جناح‌ها برای رشد استان استفاده لازم را ببرد.
نماینده انجمن اسلامی پزشکان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این استان از منابع خود برخوردار است، اظهار کرد: منابع استان باید بر اساس عدالت توزیع شود نه اینکه یک شهرستان خیلی از منابع را جذب کند و دیگر شهرستان‌ها منابع کمتری جدب کند که استاندار باید عدالت را در توزیع اعتبارات برقرار کند.
حبیب منش دبیر جامعه اسلامی فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ما تجاربی در استان و خارج از استان داریم که می‌توانیم آن را در اختیار تیم مدیریتی استان قرار دهیم.
احمدی: مسائل توسعه‌ای و پیشرفت مدنظر است نه مسائل جناح‌بندی و قومی
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه نیز به موضوعاتی از قبیل اشتغال، بیکاری جوانان و اقتصاد پرداخت و اظهار کرد: سیاست ما در استان کهگیلویه و بویراحمد گفتمان دولت است، اما مسائل اصلی نظام مورد نظر است و دولت از همه سلایق، احزاب و توانمندی‌ها همه افراد برای پیشبرد اهداف استفاده می‌کند.
علی محمد احمدی افزود: مشورت و نظرخواهی از کسانی که دلسوز این مردم هستند؛ استفاده خواهیم کرد.
وی گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد مسائل توسعه‌ای و پیشرفت مدنظر است نه مسائل جناح‌بندی و قومی.
استاندار افزود: این مسائل مانع پیشرفت استان خواهد شد و بدون شک شایسته‌سالاری و توانمندی‌ها مدنظر قرار می‌گیرد.
به گزارش کبنا، به نظر می‌رسد که اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد هنوز از روند انتخاب استاندار ناراحت و نگرانی دارند و به این شکل اعتراض خود را اعلام کردند.
لازم به ذکر است این نشست به دعوت استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
خبرهای تکمیلی این نشست بزودی در همین پایگاه خبری منتشر می‌شود


کد مطلب: 282354

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/282354/نشست-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-احزاب-سیاسی-نه-بلند-اصلاح-طلبان-احمدی-اصلاح-طلبان-هنوز-اعتراض

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1