تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۲۸۲۳۲۹

پخش آثار انیمیشن جشنواره رویش در یاسوج/ تولید نماهنگ «هم‌سنگری» در حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد

۰
کبنا ؛پخش آثار انیمیشن جشنواره رویش در یاسوج
آثار انیمیشن نهمین دوره جشنواره رویش در حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد پخش شد.
مدیر واحد هنرهای تصویری این مرکز گفت: چهار انیمیشن «نصفه سلحشور» ساخته مسعود قدسیه، «رقص قاصدک‌ها» ساخته وحید شاکری، «رهایی فرشته» ساخته رسول آذرگون و «راز ماهی قرمز» ساخته امیر غبار آستانه در این نشست پخش و موردنقد و بررسی قرار گرفت.
اسحاق آقایی افزود: این برنامه در راستای تشویق و حمایت از ساخت انیمیشن در استان برگزار شد و این واحد از کارهای تولیدی در این بخش حمایت می‌کند.
وی با اشاره به تأثیرگذاری انیمیشن در انتقال مفاهیم به‌ویژه در میان کودکان و نوجوانان گفت: باوجود حضور هنرمندان علاقه‌مند در این بخش هنوز در استان این حوزه فعال نشده است و امیدواریم با برنامه‌ریزی و حمایت‌های حوزه هنری بتوانیم به‌زودی شاهد تولیدات قابل‌قبول در این بخش باشیم.
 
پخش فیلم کوتاه در بخش بوستان شهرستان باشت
مراسم پخش فیلم حوزه هنری همزمان با ایام سوگواری محرم و هفته دفاع مقدس در بخش‌های مختلف شهرستان باشت برگزار شد.
مدیر واحد هنرهای تصویری حوزه هنری دراین‌باره گفت: فیلم کوتاه «هیهات» با موضوع و محوریت محرم و قیام عاشورا و هم‌چنین فیلم «قاصد» با موضوع دفاع دو اثر سینمایی بودند که در این برنامه پخش شدند.
اسحاق آقایی اضافه کرد: این برنامه در مسجد صاحب‌الزمان بخش بوستان و با حضور و استقبال خوب مردم برگزار شد.
وی توجه به مناسبت‌های مذهبی و ملی را از اهم برنامه‌های واحد هنرهای تصویری حوزه هنری خواند و اظهار داشت: در این واحد قصد داریم در طول سال و در مناسبت‌های مختلف فیلم و آثار سینمایی مرتبط برای مردم پخش‌کنیم تا هم ارتباط نزدیک‌تری بین مردم و سینما به وجود آید و هم اینکه با زبان هنر برخی مفاهیم ارزشی و دینی به سطح جامعه منتقل شود.
 
تولید نماهنگ «هم‌سنگری» در حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد
نماهنگ «هم‌سنگری» با موضوع دفاع مقدس با همکاری واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد و گروه تلویزیونی سپاه فتح استان ساخته و تولید شد.
مدیر واحد هنرهای تصویری حوزه هنری این مرکز دراین‌باره گفت: این نماهنگ بر اساس شعر و موسیقی لری و متأثر از فضای صمیمی و حماسی عشایر استان ساخته‌شده است.
اسحاق آقایی در مورد عوامل تهیه این نماهنگ اظهار داشت: کارگردان سید جواد هادی اصل، تنظیم آقای مسعود موسوی، شعر از رسول سنایی و خواننده اثر نیز حسین مدرس هستند.
وی افزود: با توجه به رشادت‌ها و حضور حماسی مردم استان در هشت سال دفاع مقدس و تقدیم شهدا و جانبازان بسیاری از استان این نماهنگ با تمرکز بر این موضوع و ارج‌گذاری به حماسه‌های مردم استان در جنگ تحمیلی ساخته و تولید شد.
آقایی با اشاره به برخی تولیدات دیگر این واحد در حوزه فیلم و نماهنگ گفت: استان به جهت فرهنگ غنی ایثار و حضور بالای رزمندگان در دوران جنگ از ظرفیت خوبی برای فعالیت در بخش‌های مختلف برخوردار است و تاکنون تولیدات خوبی در این حوزه داشته‌ایم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1