کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روحیه‌ی «حاج عدل» گره‌گشای هر مشکلی است

15 مهر 1396 ساعت 13:40


سلمان بینا

بدون شک همه ما میدانیم فعال بودن پروژه یک‌میلیارد و نیمی حفرچاه آب شرب شهر، پروژه آسفالت جاده دلی-رودسمه، فعاایت معدن نیترات، آسفالت دشتک-مورخانی-بناری و مهمتر از اینها گازرسانی به دیشموک و  چاروسا و ده ها طرح و پروژه دیگر برای دیشموک، با همت عدل هاشمی پور در جریان  هستند.

اقدام سریع و د ر کمترین زمان عدل هاشمی پور در جهت تامین مدرسه پیش ساخته برای ۲۱ دانش اموز سرگچ نشان از روحیه جهادی و انقلابی عدل هاشمی پور در جهت خدمت به محرومان دارد.

بسیاری از مسئولان نبود بودجه و اعتبار را بهانه می کنند و به این دلیل و  ان دلیل می گویند نمی توانیم مشکلات را حل کنیم!؛ ولی خداوند بزرگ و منان در انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده شخصیتی را همیاری کرد که یقینا بعید می دانم فردی به جزء وی"هاشمی پور" و آن هم در این مقطع از تاریخ کشور ایران که از بی پولی صحبت می کنند، بتوانست، مشکلات را حل کنند.

فعال کردن بسیاری طرح ها و پروژه های راکد و یا نیمه فعال در شهرستان های چهارگانه فقط با همت و تلاش و پیگیری های این مرد بزرگ محقق شد و ان شاء الله رو به بهبود و پیشرفت در حرکت می باشد.

هاشمی پور؛ کسی است که در تمام دوران ها نشان داده که در جهت حل مشکلات مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

باوجود وضعیت بد اقتصادی کشور؛ خدا را شکر و الحمدالله پروژه و طرح های بسیاری فعالی در دیشموک به همت عدل هاشمی پور در جریان و فعال هستند.

شاید اگر مهندس هاشمی پور نبود، تا کنون همچنان ما دغدغه ی تامین آب شرب سالم شهر دیشموک را داشتیم ولی به لطف خدا و پیگیری  و تلاش های جدی سردار هاشمی پور، یکی از اساسی ترین مشکلات دیشموک در حال مرتفع شدن است.

معدن نیترات که سالهالی طولانی به کما رفته و اصلا هیچ اقدامی برای آن نشده است، عملا نشان از این می باشد که غیر از سردار هاشمی پور هیچ کس نمی توانست آن را احیا و فعال کند و که الحمدالله این طرح هم هم اکنون فعال و آینده روشنی خواهد داشت.

همه ما میدانیم که گازرسانی به دیشموک و چاروسا به هر طریقی یک رویا بوده ولی با آمدن عدل هاشمی پور این رویا برای مردم، به واقعیت تبدیل شده است و شاید کسی باور نکند!؛ ولی بهتر است بگویم بزودی لوله کشی گازرسانی به دیشموک و چاروسا تکمیل و یقینا در آینده ای نزدیک بزرگترین مشکل این دو بخش هم مرتفع می شود.

شروع به کار ساخت ساختمان بستر درمانی با امکانات و واحدهای تخصصی یکی دیگر از رویاهای مردم دیشموک بوده که تاکنون هیچ مسئولی نسبت به آن نتوانست اقدام کنتد ولی هاشمی پور آمد و خدا را شکر همین امسال تحویل مردم می شود.

ساخت و بنای مساجد در روستا و حتی ساخت و بنای مدارس در برخی روستاهای دیشموک و مستقر و نصب مدارس پیش ساخته در بسیاری از روستاهای دیشموک از دیگر اقدامات قابل تحسین عدل هاشمی پور است.

سردار هاشمی پور آمد و کارهای کرده و در حال انجام است که تا کنون با گذشت ۳۸ سال از انقلاب هیچ کس نتوانست انجام دهد و این یک واقعیت است.

لازم است در رابطه با تامین مدرسه پیش ساخته و ان هم در کمترین زمان ممکن برای مدرسه سرگچ دیشموک از سردار عدل هاشمی پور صمیمانه قدردانی کنم.

و واجب است به خدمت سردار بزرگ عرض کنم که شما مرد بزرگ کارهای بزرگ و سترگ کرده اید و هم اکنون توقعات بالا رفته، لذا مشکلاتی دیگر از جمله راه  ارتباطی دیشموک و خوزستان از جمله پل رود های ارتباطی دم رود ایک و تنگ چویل، شبکه های دیجیتالی تلویزیونی تمام روستاها و اینترنت تمام روستاها و وضعیت جاده های ارتباطی روستاها بویژه وضعیت اسفبار جاده روستای سرگچ و صد البته خوابگاه شبانه روزی برای دانش اموزان دختری که هر ساله بسیاری از بانوان دیشموکی در حال ترک تحصیل هستند، را با همت جهادی خویش حل کنید.


* عضو شورای اسلامی شهر دیشموک


کد مطلب: 281977

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/281977/روحیه-ی-حاج-عدل-گره-گشای-مشکلی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1