کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقای استاندار؛ نبود فرماندار مسلط ۴ سال کهگیلویه را سوزاند

14 مهر 1396 ساعت 1:32


فرشید عزیزی

خدمت محترم جناب آقای احمدی عرض سلام و ادب داشته و به نوبه خودم ورود شما را به استان چهارفصل ک.ب خوش آمد میگویم و همچنین انتصاب حضرتعالی را به عنوان استاندار استان نوپای کهگیلویه و بویراحمد به فال نیک گرفته و امیدواریم این شایستگی حتمی برای ما ثابت گردد. شایستگی که نسل ما یادگرفته در عمل از افراد ببینیم و تاثیرگذاری تصصمیمات بخصوص عمل و تصمیمات جایگاه مهمی چون استانداری...
قطعاً بدترین مدیریت مدیریتی است که بخواهد همگان را راضی نگه دارد اما بهترین مدیریت مدیریتی است که بر اساس منطق و قواعد خاص خود بوده و از مجراهای مهم و تاثیرگذار آن نشأت بگیرد... قطعاً یکی از موارد پیش روی حضرتعالی که بسیار مهم است تصمیم برای انتخاب و یا تثبیت فرمانداران شهرستان‌هاست که مطمنا برای یک شهرستان بر این اساس که چقدر شخص مدنظر برای این کرسی توانمند باشد سرنوشت ساز خواهد. بنابراین همانگونه که مطلعید زمانی فرمانداری یک شهرستان مثمر ثمر خواهد بود که اکثریت طیف حامی دولت و حتی نماینده مردم شهرستان با وی همکاری کند و بر همگان ثابت است که مهم‌ترین و موثرترین حامیان دولت احزاب اصلاح طلب هستند که دارای شناسنامه رسمی سیاسی نیز می‌باشند که شورای هماهنگی اصلاحات به‌عنوان اتاق این احزاب می‌توانند بهترین راهنما و حمایت کننده فرماندار و مهم تر همکار و همیار حضرتعالی باشد.
یکی از مواردی که کهگیلویه را ۴ سال سوزاند نبود یک فرماندار مسلط بر خود و بر اوضاع و دارای بینش جمع نگر و عدم نگرش جذب سرمایه گذار بود... و دلیل آن بود که بر اثر نا هماهنگی استاندار وقت با اصلاح طلبان و با نگرشی قومیتی که در قدم اول موقق نشد نهایتاً فرماندار فعلی را ... تنها از روی نظر خواهی از یک طیف اقلیت بدون شناسنامه رسمی اصلاح طلبی و بهتر بگویم یک طیف سنتی و ... که تعدادشان به انگشتان دست هم نمی‌رسید انتخاب گردید و نتیجه این شده که جز یک روند معمولی اداری و دولتی و تمرکز بر عزل و نصب‌ها دیگر شاهد هیچگونه توسعه جهشی و ملموسی در شهرستان نشده‌ایم..
لذا از شما خواستاریم و خواهانیم محبت نمایید اگر قصد دارید کسی را که برای فرمانداری کهگیلویه در نظر بگیرید کسی باشد که الفبای آبادانی الفبای اصل ۴۴ قانون اساسی و الفبای اقتصاد مقاومتی و جذب سرمایه گذاری و حمایت از سرمایه گذار را بداند... کسی باشد که در اولی و مهم فرماندار همه مردم شهرستان بوده و بعد از آن برای اکثریت حامیان دولت مفید باشد و تصمیمات مهم خود و ستادی‌اش را با مشورت نخبگان و مسئولین بگیرد نه در مسیرهای فاتحه خوانی با دار و دسته نیویورکی...
در پایان از خداوند متعال برای شما آرزوی موفقیت و سربلندی داریم و امیدواریم همه با هم بتوانیم در سایه تعامل و همکاری استان را از وضعیت نا مطلوب خود به سوی آبادانی و توسعه هدایت نماییم.


کد مطلب: 281382

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/281382/آقای-استاندار-نبود-فرماندار-مسلط-۴-سال-کهگیلویه-سوزاند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1