کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بیانیه تند کانون هواداران فوتبال نفت و گاز گچساران/ هشدارهایمان جواب داد/ زمان جدایی برخی از مدیران از باشگاه نفت و گاز فرا رسیده است

13 مهر 1396 ساعت 19:56


کانون هواداران تیم نفت و گاز گچساران پس از برد شیرین و پرگل تیم نفت و گاز گچساران مقابل پرسپولیس مشهد در لیگ دسته دوم کشور،با ارسال بیانیه ای نسبت به این پیروزی که پس از چندین شکست پی در پی بدست آمد واکنش نشان داده است.
صادق خادمی در این بیانیه عنوان کرده است: پس از شکست های پی در پی تیم فوتبال نفت گاز گچسارانو واکنش هوادارن این تیم به مدیریت ضعیف برخی از مدیران باشگاه نفت و گاز ، که حاضر به جدایی از این تیم و تغیر مدیریتی جهت بهبود وضعیت ورزش نفت نبوده و نیستند ، امروز به دلیل فشارهای هواداران ،نفت گاز گچساران توانست  تیم پرسپولیس مشهد را با نتیجه ۴بر صفر شکست دهد.
خادمی در پایان افزوده است: هوادارن نفت و گاز با واکنش های خود به نتایج ضعیف این تیم نشان دادند که زمان جدایی برخی از مدیران از باشگاه نفت و گاز فرا رسیده است.


کد مطلب: 281329

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/281329/بیانیه-تند-کانون-هواداران-فوتبال-نفت-گاز-گچساران-هشدارهایمان-جواب-زمان-جدایی-برخی-مدیران-باشگاه-فرا-رسیده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1