تاریخ انتشار
جمعه ۱۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۸
کد مطلب : ۲۸۱۱۱۸

آقای استاندار معلمان را از فرمانداری و بخشداری‌ها و سازمان‌ها به کلاس مدرسه برگردان

۱۱۱
۰
کبنا ؛رضا محمودی
به احمدی امیدواریم....
آقای احمدی معلمان را از فرمانداری و بخشداری‌ها و سازمان‌ها به کلاس درس برگردان!
چند هفته‌ای بیش نیست که مردی از ایلام، دیار غیرت و مردانگی به کهگیلویه وبویراحمد، دیار غیور مردان و شیر زنان وارد شده و سکان استانداری کهگیلویه وبویراحمد را در دست گرفته است.
تا کنون همانی بوده که می‌خواستیم.
مهربان، شیرین زبان، دلسوز ومردمی اما و اما قاطع، همان خصلتی که قبلی‌ها یا نداشتند و یا ازبروز ان واهمه داشتند.
آنجایی که به دیدار آیت الله ملک حسینی می‌رود و موشکافانه از مسایل می‌گوید تا وقتی که به دیدار خانواده شهدا می‌رود و از قدرشناسی نسبت به این قشر سخن می‌گوید امیدواری در ترسیم خودم از دکتر علی محمداحمدی نقش می‌بندد.
از تکرار سخنانش در مورد عمق محرومیت‌ها و نزدیکی دو استان ایلام و کهگیلویه و بویراحمد و دست گذاشتن بر روی کمبودها و مسایل واقعی استان چهار فصل ما و همچنین تاکید بر پرهیز از هر گونه قبیله گرایی و یا جزیره گرایی مدیران و برخورد عملی با مدیران بی انضباط در می‌یابم این استاندار اگر به همین منوال حرکت نماید، می‌تواند، چرخ کند توسعه استان را با سرعت بیشتری به حرکت دراورد.
اما روی سخن اینجانب شاید تغییر چندانی با اهداف احمدی استاندار ما نداشته باشد و شاید گفتمان در همین شرایط و تازه نفسی وی به جا و با ارزش باشد.
اقای احمدی هنوز تغییرات خود را درسطوح مختلف شروع نکرده است و گویا این تغییرات در حال ارزیابی است و به احتمال زیاد از نوع اتوبوسی خواهد بود.
حق طبیعی استاندار محترم هم همین است که نیروهای تازه نفس و هم سو را با مشورت با دلسوزان جامعه انتخاب اما طبق وعده گفته شده، حرف آخر را خودش بزند.
موضوعی که از منظر علی محمداحمدی نباید دور بماند سیطره معلمان بر مدیریت‌ها و مسوولیت های مختلف است که علاوه بر ناموفق بودن این مدیران زنگ خطری را نیز برای آموزش و پرورش در کوتاه مدت و دراز مدت بوجود آورده است.
اینکه از روابط عمومی تا مدیر در فلان دستگاه و اداره قشر معلم باشد اصولاً باید به این سؤال پاسخ داد اگر قرار است معلمان در این مسوولیت های اجرایی وارد شوند پس صندلی و میز مدرسه  به چه کسانی می رسد و چه قشری باید بر آن صندلی‌ها به دانش آموزان تعلیم دهند؟
آقای استاندار متاسفانه علاوه بر اشغال پست‌ها و مسوولیت ها در بسیاری از ادارات دولتی و غیردولتی شاهد تلاش برخی دیگر از معلمان و کارکنان سایر ادارات استان برای گرفتن انتقالی از آموزش و پرورش و ادارات مطبوع به مجموعه ادارات وزارت کشوری از جمله فرمانداری، بخشداری و استانداری‌ها هستیم و حتی ازطریق زد و بندهای سیاسی و استفاده از اهرم بزرگان جناح‌های سیاسی و ایجاد کانال برای حمایت مجموعه این ادارات برای پذیرش خود هستند.
متاسفانه در سالیان گذشته و مقابله نکردن با موج عظیم و بی‌ضابطه ورود کارمندان ازجمله معلمان به این نوع از ادارات از یک سو  شاهد کاهش کارایی دانش اموزان درمدارس و ضعف آموزش هستیم و از سویی شاهد به انزوا نشاندن نخبگان و بی ارزش نمودن مجموعه ادارات و کارمندان وابسته به وزارت کشور و همچنین از کار انداختن نقش کلیدی این ادارات در جامعه می‌باشیم.
 
لذا خواسته به حق افکارعمومی استان کهگیلویه وبویراحمد از دکتر علی محمد احمدی این است که جلوی چنین انتقالی‌هایی را بشدت بگیرد و از سویی آن دست از معلمان و سایر افراد که با هر نوع عناوین شغلی بدنه وزارت کشور وبا هر ضابطه و رابطه ای در مجموعه فرمانداری‌ها و استانداری  مشغول فعالیت هستند را به محل کار خود بر روی همان  صندلی‌های خالی شده مدرسه برگشت دهند زیرا شغل معلمی از جمله شغل‌های مهم و اثربخشی است که می‌تواند در موفقیت‌ها و افزایش نشاط جامعه بشدت نقش داشته باشد.

*گچساران
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
جناب محمودی بفرما انتصاب های طایفه ای حذف نماید ، مدیران قوم گرا و بکار گیرنده استخدام های فامیلی را حذف نماید ، بازنشستگان و سالخورده ها را از صندلی مدیریت ها خارج نماید و جوانان با انگیزه را بر کرسی بنشاند . تا جایی که سراغ دارم دیگه معلمی در این پست ها نیست ، کاش معلم ها به مسند برسند لااقل زجری ، زحمتی و تجربه ای دارند .
کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
این نوشته خواسته به حق نیروی انسانی زجر کشیده و با تجربه مجموعه وزارت کشور است انشاالله با اقتدار به این خواسته عمل کنید
آقای استاندار همین آقای زارعی نماینده مجلس بوسیله حمایت همین کارکنان استانداری بلند شد
امیدواریم همانا که شما هم ابتدا کارمند استانداری ایلام بودید و اکنون به این جایگاه رسیدید جلوی نیروهای مامور و .... به سیستم را بگیرید
هر نیروی که هرجا استخدام شده همانجا خدمت کند
Iran, Islamic Republic of
آفرین
Iran, Islamic Republic of
همچنین پزشکان به طبابت بپردازند به جای سیاست ملک ومملکت!!!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مطالبه به حقی است
ورزشکا
Iran, Islamic Republic of
در شهرستان دنا تازه شروع شده
معلم دینی و فلسفه را میخوان بزارن اداره ورزش و جوانان
بدون یک ساعت سابقه مدیریت
بدون مدرک ورزشی
فقط بخاطر داشتن چن تا کارت ورزشی
تاسف آوره که مدیر کل ورزش استان هم دنبال کار انتقالش از کلاس درس به اداره ورزشه چون میخواد نماینده هواشو داشته باشه به قیمت بی نظمی اداری و نابودی ورزش دنا
قلعه دختر
Iran, Islamic Republic of
بدبخت اگرمعلم نباشد مملکت نمی چرخد.بیچاره فلک زده فقط معلما هستند که مدیریت قوی دارند وهرکجا به انها واگذارشده رابه نحو احسن به سرانجام رساندند تاکورشوی جلو پیشرفت معلم رانبینی
علیرضا حسین زاده خلف آباد
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت سید علی محمودی
خواستم بپرسم معلمان جای کی رو تنگ کرده که جناب عالی دست بقلم شدید
خواستم به شما عرض کنم شما یکصدم بازدهی معلمان رو ندارید و اگر شماا به اندازه یکصدم معلمان کار کنید شاخص های توسعه استان این وضعش نبود!!!!
اگر شما یکصدم معلمان احساس مسئولیت میکردید وضع ادارات استان این نبود!!!
معلمان با دستان خالی و بدون اعتبارات مالی دستگاه عظیم و طویلی مثل آموزش و پرورش رو استوار در مسیر پیشرفت قرار داده اند و خروجی چون شما رو دارد که اینچنین دست بقلم شده ای و تنگی جا و تنگی نفس به استاندار شکایت برده ای!
دانشگاهی
Iran, Islamic Republic of
احسنت احسنت واقعا عالی بیان فرمودی.امیدوارم که اینگونه بشود
معلم
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالب هست که آقای لاهوتی به یه عده معلم قول داده حتما اونها را تو فرمانداری واستانداری بکار بگیرد
به اونها گفته استاندار عوض شده میخوام جبران کنم تو فرمانداری واستانداری براتون پست میگیرم
شهروند لنده
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار
خواهشن معلمان را به مدارس برگردانید.
عده ای با زد و بند سیاسی رفتن فرمانداری و استانداری و بخشداری
و دهیاری

عده دیگه معلمان کلاسها را ول کردن افتادن به کار سباسی و
دستبوسی و نصب بنر و کشتن گاو و گوسفند برا کاندیدا
برا رفتن به بخشداری و فرمانداری و دهیاری
کلا اموزش و پرورش در حال آسیب جدی است.

مثلا اقای کریمی و اقای کریمی نژاد تاریخ تدریس میکروند کارایی بیشتری داشتند .
جواب کوبنده
Iran, Islamic Republic of
حتما خوتو میاره سر کار مهم مدیریت هست معلمان پاکتر از بقیه هستن‌
ناشناس
United Kingdom
جناب استاندار محترم ما هم هم نظر با محمودی هستیم از هر جناحی که به وزارت کشور اومدند را خارج کنید
رضا
Iran, Islamic Republic of
من مانده ام این دیگه چه حرفیه، به شما چه ربطی داره معلما کجا میرن
همین الان آموزش و پرورش پنج درصد نیروهاش مازاد هستند،.
لذا به جای حرف بی ربط فکری به حال بیکاری و اشتغال و مطلبی در این زمینه بذارید.
یاسوج من
Iran, Islamic Republic of
درود بر نویسنده این یادداشت...انشاالله
استان ک و ب
Iran, Islamic Republic of
خدایی حرف دل همه مردم همینه که اینا بجای درس و مدرسه چرا باید بیایند اینجا ...
استانداری شعبه آموزش وپرورش
Iran, Islamic Republic of
خدایا یعنی میشه این شعبه آموزش وپرورش در استانداری منحل بشه...
استانداری شعبه آموزش وپرورش
Iran, Islamic Republic of
موردتاییداست
استانداری شعبه آموزش وپرورش
Iran, Islamic Republic of
انتظارمی روداین معلمان به تعلیم وتربیت برگردند
دلاور
Netherlands
حتما کارکنان اموزش و پرورش توانمندی بالایی دارند که در پستهای کلیدی از ایشان استفاده میشود.مگر وزارت کشور ملک شخصی شماست که کسی رو نباید انتقال بدن؟
استانداری شعبه آموزش وپرورش
Iran, Islamic Republic of
تاییداست وموافقم
Iran, Islamic Republic of
به یاری خدا این یکی از طرح های اولیه استاندار محترم جنا دکتر احمدی باشد. یاد دکتر صابری استاندار اصولگرا به خیر که به مجموعه وزارت کشور ابهت و نقش داد
حسین
Iran, Islamic Republic of
درستش همینه که معلمان عزیز به کلاس درس برگردن
فرمانداری
Iran, Islamic Republic of
کاملا موافقم واقعا این موضوع باید رسیدگی شود چون آموزش و پرورشی ها وزارت کشور را داغون کردن و هیچ گونه عملکرد خوبی ندارند
جمال
Iran, Islamic Republic of
با سلام . من خودم یک معلم هستم. معلمی که بیش از بیست سال دارم در کلاس فقط تدریس میکنم. نه معاون و مدیر مدرسه بوده و نخواهم شد. در جواب مطلب دوستمان باید اضافه کنم که این معلمانی که دکر فرمودید و در سایر ادارات و بخصوص مجموعه وزارت کشور پست دارند اکثرا از معلمانی بوده و هستند که در آموزش و پرورش هم هیچ کار خاصی ندارند و از بدو تولد تا پایان عمر مدیر و مسئول بوده و اصولا بر ما رعیت ها ولایت دارند. بنابراین برگشت انها به اموزش و پرورش هیچ نفعی به حال کلاس درس ندارند (تازه ضرر هم دارند) چون با بیکاری شان و البته حقوق بیشتر نسبت به معلمان معلمان زحمتکش آنها را را هم بی انگیزه میکنند. کاش مجمع تشخیص در هر استانی چند شعبه داشت که در آنجا خدمت رسانی کنند و هم ما برای معلمان واقعی بدبخت و هم شما مجموعه وزارت کشور نسبت به این عزیزان کدورتی حاصل نشود.
آموزش و پرورشی ها
Iran, Islamic Republic of
قطعا آقای استاندار تکلیف این طیف را زود مشخص میکنند...انشاءالله
استانداری شعبه آموزش وپرورش
Iran, Islamic Republic of
واقعا خسته شدیم از یه طرف مظلوم نمایی میکنن که هدفمان فقط تحصیل و تعلیم علم هست از یه طرف با توسل به هر اهرمی درس اخلاق و دینی که باید بدن رو از دانش آموز و نسل نو می گیرن ... ۳۴ سال دارم و چندتا از معلمین این حقیر الان در استانداری و بخشداری ها هستند از اینکه استادی که مثل پدر برام عزیز بود و اسطوره اخلاقیم بود منت ...... را کشید تا ببرنش بخشداری شرم دارم
استانداری شعبه آموزش وپرورش
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار اقتدار عزت و آبروی وازرت کشور را برگردان....این اتفاق اگر رخ دهد باقیات و الصالحات و برای همیشه در کارنامه شما ماندگار و شما در ذهن این مردم جاودان باقی خواهی ماند....آقای استاندار مدیران انتصابی خصوصا در استانداری را بررسی بفرمایید ببینید بر اساس کدام معیار منصوب شده اند اگر کار بلد و متعهد هستند بمانند اگر نیستند با اقتدار اصلاحات را اعمال فرمایید.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
حتما باید افراد حامی تاجگردون که سفارش شده اند بکار گرفته بشن
استانداری شعبه آموزش وپرورش
Iran, Islamic Republic of
فرهنگیاننی که در پی انتقال هستند رسالت اصلی خویش را فراموش کرده اند وکسانیکه که با این گروه همکاری می کنند نیز در اشتباهند. بهتر این است که این رویه متوقف شود.
استانداری شعبه آموزش وپرورش
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار اگر بدانید که ۹۰ درصد مردم استان از شما توقع انتصاب مدیران کارامد و کاردان دارند و به چه حدی از شما امیدواری دارند قطعا نا امیدشان نمیکنید....نقل و انتقالات فامیلی بیداد کرده است.دریابید و دل مردم را شاد کنید
خان بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل بانوان هم باید به آموزش وپرورش برگردد...
استانداری شعبه آموزش وپرورش
Iran, Islamic Republic of
استاندار محترم توزیع منطقه ای نیروهای شاغل در مرکز استان را با زمان و نحوه جذب و شروع بکارشان را رصد کنید و ببینید مردم از چه سوء مدیریت هایی عامدانه رنج میبرند..
استانداری شعبه آموزش وپرورش
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر احمدی مدیران دستگاهها و حتی در شهرستان حتی جواب تلفن مدیران استانداری را نمیدهند استانداری را استحکام و قوت و اقتدار ببخشید....مدیران ستادی استانداری توان دفاع از استاندار و استانداری را ندارند.....خودتان در گذر زمان متوجه خواهید شد
بزرگوار
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار , لطف کنید از ورود معلمین و سایر نیروهای مامور به بدنه وزارت کشور به دلایل زیر جلوگیری به عمل آورید
۱-اگر کسی بتواند معلم خوبی باشد و به کار دیگری بپردازد خیانت کرده است . چرا که معلمی مقام پیغمبری و تعلیم مقام خدایی است .
معلم شهید ، دکتر شریعتی
پس کسی که معلم خوبی نباشد یقینا مدیرخوبی هم نخواهد بود.
۲- اکثر همکاران که از آموزش و پرورش به استانداری مامور میشوند نیاز به یک سری آموزشهای توجیهی از جمله شیوه نگارش مکاتبات اداری و یادگیری آداب معاشرت دارند چه بسا کسانی که با بی تجربگی و ناتوانی در مدیریت مسائل کلان از جمله انتخاباتها ضربات مهلک و جبران ناپذیر به نظام و اعتماد عمومی مردم وارد کردند
۳- درصورت امکان نسبت به لغو انتقالی دائم و بازگرداندن همکاران محترم مامور به سازمانها و ادارات مبدا اقدام نمایید چرا که از بار سنگین مالی و هزینه های غیر ضرور استانداری به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند
۴- منشا بیشتر اختلافات و دلخوری های همکاران وزارت کشوری نیروهای مامور هستند که برای تصاحب پستهای مدیریتی همکاران را به جان هم میندازن
۵-برای ایجاد انگیزه بیشتر و پویایی همکاران و افزایش راندمان کاری از نیروهای تحصیل کرده و توانمند وزارت کشور برای مدیریتها استفاده نمایید
والعاقبه للمتقین
استانداری شعبه آموزش وپرورش
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر احمدی استاندار محترم کارمندان . به استانداری میان در حالیکه یک زمانی کارشناس استانداری باید یک سر و گردن از مدیر بیرون قویتر می بود....انتقال شده ها را باز گردانید و مدیران لایق و قوی بذارین
سادات امام زاده علی
Iran, Islamic Republic of
آموزش وپرورشی بروند دنبال تربیت شاگردهای خود، عالم سیاست مردان خودش را میخواهد...آقای استاندار فرجی کن
خودم
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم چنین کاری صورت پذیرد
محقق
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار محترم
با سلام و تبریک مجدد به مناسبت انتصاب شایسته جنابعالی
لطفا نیروهای اصولگرای مامور به خدمت در استانداری را به فرمانداری و بخشداری ها بفرستید یا ترتیبی جهت بازنشستگی آنان اتخاذ فرمایید.?
بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما حرف حق رو زدی
شاعر میفرمایید
هر کسی رو بهر کاری ساختن
خودم
Iran, Islamic Republic of
سلام ودرود،صددرصدموافق نظرتان هستیم،معلمان برگردندونیروهای وزارت به ابهت برسند
محقق خان
Iran, Islamic Republic of
بنظرم باید به نگاه نویسنده احترام گذاشت که در مسیر حقیقت حرکت نموده است...
دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
معلمان را باید به کلاسهای درس برگرداند و از انتقالی انها به سایر ادارات جلوگیری کرد
اگر معلمان خیلی مدیریت دارند بهتر است از وجود انها در خود اموزش و پرورش استفاده کرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
واقعا دم نویسنده گرم . انصافا زد وسط خال ! حرف دل ما رو زدی برادر .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
یادداشت عالی بود . خوشم اومد گفتی سیطره ی معلمان بر پست های مدیریتی . ممنون نویسنده محترم
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
قران اگر نه همی معلمل بین تو الان نیترسی هم ای ..ه بنویسی
علی
Iran, Islamic Republic of
باسلام کاملآبا عدم انتقالی معلمان به مجموع ه وزا رت کشور موافقم ه
هادی
Iran, Islamic Republic of
تایید
دوست
از جناب اقای محمودی به خاطر مطالب ارزشمندش تشکر میکنیم معلمان در ادارات خوب عمل نمی کنند
محمد
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اصلی ترین پستارو هم گرفتن فک میکنن ما هم همو دانش اموزاشونیم ک با هر لحنی و هر طوری دوس دارن برخورد میکنن متاسفانه هم در بیشتر زمینه هایه کاری معذورن چون چیزی در اون باره نمیدونن
کلانتری
بله واقعیت دارد تشکرمی کنیم ازآقای محمودی مدتی است که مجموعه وزارت کشور لبریزاز هجوم معلمین وکارکنان سایرادارات شده است تاجایی که جستن کارکنان اصلی این وزارت خانه حکایت سوزن درانبارکاه شده است .
قطعاکاروزارت کشور تخصصی است ونیاز به تجربه دارد.چطورمعلمی که روش کاریش طوردیگری است وتازه وارداین مجموعه می شود ره صدساله رامیخواهد یک شبه طی کند؟متاسفانه مایکی ازعلل اصلی عدم توسعه استان را مواردی ازاین قبیل می دانیم که ریشه آن درقبیله گرایی ،حزب گرایی ولابی گری است .شاید استثنا وجودداشته باشدولی واقعیت این است که هرکس درجای خودش به حال جامعه سودمند است .واصولا چون هدف از این جابجایی دغدغه پیشرفت شخصی باتمام وجوداست دغدغه کار برای مردم وتوسعه استان درحاشیه ویاکلاخارج از مجموعه اهداف قرار می گیرد.
برنامه وبودجه
جناب آقای استانداربرنامه وبودجه که یک اداره مهم وتخصصی است ،متاسفانه بخاطرمسائل سیاسی ونفوذ آقای تاجگردون دراین سازمان شاخه ای از آموزش وپرورش وثبت احوال دراین سازمان دارن برای استان برنامه تدوین میکنند؟؟؟؟؟؟؟
شهرام
Netherlands
به نام الله
جوابیه
روزگار غریبی شده است، معلم روشنی بخش جامعه کارش به کجا کشیده است که مورد تمسخر.و توهین قرارمیگیرد. اموزش و پرورش، تو باعث این بی احترامی ها و توهین ها هستی. منزلت معلمان چنان سقوط کرده که هیچ از ان باقی نمانده است. جناب اقای استاندار اگر میخواهید استان پیشرفت کند اتفاقا از نیروهای قوی اموزش و پرورش استفاده کنید که با خون دل بدون هیچ چشمداشتی در نهاد اموزش و پرورش با کمترین امکانات ولی استوار کار خود را انجام می دهند و تعلیم و تربیت را سرپا نگه داشته اند. کسانیکه روزی نیست دربرابر فرزند همسر و خانوده شان و حتی شاگردانشان شرمنده نباشن. با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته اند. روزگار تلخی شده است.
علی
Iran, Islamic Republic of
لطفا معاون پیشگیری بهزیستی هم که یک معلم است را برگردان
مامور
Netherlands
بنده خود جزء نیروهای مامور هستم و تایید میکنم که باید جلوی پارتی بازی و رانت گرفته شود و از نیروهای شایسته استفاده نمود. رابطه بازی و پارتی بازی بلای جان استانداری و فرمانداری ها شده است.
وزارتی
سلام ودرود بر استاندار بزرگوار،این خواسته کارکنان استانداری هست خواهشمند است در این خصوص همکاری شود.سپاسگزاریم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آخی ...جمع کن
Iran, Islamic Republic of
معظلی که در استان ما با توجه به تعداد زیاد معلمان وجود دارد ورود این معلمان در انتخاباتهای متعدد و سپس گروکشی انها از نمایندگان و جناح ها برای گرفتن پست های مدیریتی بدون پشتوانه تجربی و تخصصی است که از عوامل عمده نقصان سیستم مدیریت استان ماست و باید جلوگیری شود
دنا نشین
Iran, Islamic Republic of
یکی از مقصدهای مورد هجوم معلمان ادارات ورزش و جوانان در سطح استان است که همگی آنرا به چشم زنگ ورزش مدارس می بینند به خیال آنکه یک توپ در وسط میدان بیاندازند و جوانان را به آن مشغول کنند. بعنوان مثال اداره ورزش و جوانان دنا را بررسی کنید که همواره مورد هجوم معلمان شیفته نام مدیریت بوده است و اکنون نیز مورد مناقشه معلمان خصوصأ رشته دینی و عربی شده است. جالب است مدیر کل ورزش نیز حمایت کرده و خود دنبال این واگذاری پست هاست. حال علت چیست ؟ واضح است کسب حمایت فلان نماینده و چشم بستن به هر آنچه بر سر جوانان و ورزش می آید
اکبری
Iran, Islamic Republic of
انشا الله استاندار محترم با رویکرد نخبه سالاری.شایسته سالاری.پاک دستی اخلاق مداری پاک دامنی مدیران جدید را از مجموعه های ادارات و برای استانداری از وزارت کشور انتخاب کند. زیرا شاهد هستیم همه افراددانتفالی و ... اکثریت به قریب اتفاق افرادی کم سواد و مت آشنا به مسائل کاری هستم و و فقط از طریق زد و و بند های سیاسی بسیار شدید و اهرمهای فشار پست های را اشغال کرده اند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اگر این معلمان کارایی مدیریتی دارند چرا در بدنه بی بازده آموزش و پرورش شهرستانها و استان از آنها استفاده نمی شود
در شهرستان دنا پست های معاونت فرماندار و بخشدار و مدیر ورزش و جوانان شهرستان و مدیر میراث فرهنگی قرار است به معلمین واگذار شود
حسینی
حیف شغل مقدس معلمی که بعضیها قدرشونو نمیدونن می افتن دنبال پست گرفتن ..
معلم
Iran, Islamic Republic of
یعنی جنابعالی می فرمائید معلمان نخبه وجود ندارند یعنی معلم شایستگی پیشرفت ندارد فقط باید سرکلاس پای تخته عمرش را بگذراند دربین معلمان نخبگانی وجود دارد که توانایی اداره کشور در بالا ترین سطوح را دارند چرا این حرف ها را می زنید آخه مگه شهید رجایی معلم نبود بهترین و محبوب ترین ریس جمهور ایران شد
صدیقی فر. بخشدار مرکزی بهمئی
Iran, Islamic Republic of
با سلام محضر دکتراحمدی استاندار محترم و سایر همکارآن وبا احترام به نقش و جایگاه معلمین در جامعه وهزینه های زیاد جهت تربیت یک معلم خوب من با این نظر موافق هستم وجای معلم سر کلاس درس میباشد تا به تعلیم نسل آینده بپردازد واین یکی از اهداف و برنامه های اصلی دولت محترم تدبیر و امید است یعنی تخصصی کردن مشاغل
Iran, Islamic Republic of
موافق هستم
ا
Iran, Islamic Republic of
معلومه ازدست معلمین ناراحتی یا چوبی از دستشان خوردی یا جایت راتنگ کرده اند
شهروند
Iran, Islamic Republic of
انتصاب معلمان به پست های مدیریتی ممنوع
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار
خواهش میکنم التماس میکنم
تمام معلمان را برگردان
خیلی به ما فخر میفروشن . ما هم افسرده شدیم ویگه سر کااس
خوب درس نمیدیم.
باور کن بعضی از اونا خودشونو گم کردن
بيطرف
Iran, Islamic Republic of
سلام و خستنه نباشید خدمت استاندار محترم. چرا کسی که در آموزش و پرورش هیچ گونه سمتی ندارد وارد وزارت کشور و مدیر شود اینگونه نیروهای استانداری راتحت فشارقرار دهد اگر مدیر است چرا درآموزش و پرورش جایگاهی ندارد . چرا اینگونه باید در حق نیروهای استانداری اجحاف شود
اصلاحات
جناب آقای استاندار از شما خواهش داریم با شجاعت تمام ، مدیران، کارشناسان انتقالی و مامور به استنانداری را به جایگاه اصلی خود یعنی همان کلاس درس برگردانید. البته فکر کنم حتی برای کلاسهای درس هم خوب نباشند
واقع بین
این هم یکی از دردهای استان است که این عزیز به نحو احسن اشاره فرمودند.

حتما جناب استاندار اقدام کامل و عاجل خواهند نمود.
همکار
تمام نیروهای مامور فقط و فقط با زد و بند سیاسی به مجموعه ها رسوخ پیدا کرده اند وگرنه هیچکدام بر اساس شایسته سالاریو توانمندی منصوب نشده اند حتی در بین مدیران کل استانداری کسانی هستند که در سابقه کاری خود بعنوان پایین تر یبن رده موجود در یک مدرسه مشغول بکار بوده ولی متاسفانه . حتی افرادی بوده اند که امروز مدرک کارشناسی را گرفته اند و روز بعد بعنوان مدیر معرفی شده اند. اقای استاندار پیگیری نمایید.
خواننده
Iran, Islamic Republic of
طرح چنین موضوعی بسیار لازم و ضروری بود و نویسنده نکات جالبی را مطرح نمودند. حجم انبوه انتقالی و مأموریت فرهنگیان به زیرمجموعه های وزارت کشور در سالیان اخیر هم موجب تضعیف آموزش و پرورش شده و هم باعث سرمایه سوزی در وزارت کشور. از استاندار محترم میخواهیم به چنین تصمیمات غلط و هزینه ساز پایان دهند
محمد
Iran, Islamic Republic of
گوش اگر گوش من و ناله اگر ناله توست آنچه هرگز به جایی نرسد فریاد است
رضا
Iran, Islamic Republic of
ای خدا پدر مادرتو بیامرزه
همکار
Iran, Islamic Republic of
بعضی از نیروهای ماموری که به وزارت کشور آمده اند کاری جز تضعیف، تبعیض و حق خوری هیچ نکته مثبتی نداشته و از موقعیت خود نیز سوء استفاده و به وزارت کشور انتقالی گرفته اند
بی طرف
سلام واقعا عالی است اموزش و پرورش به حوزه تعیلم و تربیت بپردازند و کارکنان مجموعه وزارت از تجربیات انان استفاده شود
گچساران شهروند
درود بر نویسنده درد دل خونین وزارت کشوریها رابیان کرد
استانداری ماکه شده ساختمان دوم آموزش و پرورش فقط تابلوش هنوز عوض نشده
س.م. ر
Iran, Islamic Republic of
سلام
واقعا بعد از سه سال مدیرکل بانوان چرا نباید برود؟؟؟
اشنا
جناب آقای استاندار کارکنان استانداری منتظر برخورد قاطع حضرتعالی بانیروهای مامور وانتقال یافته ازسایر دستگاهها به این استانداری هستند .
ياسوج
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام
با توجه به مامور و انتقال تعداد زیادی از سازمان آموزش وپرورش به استانداری ،دیگه نباید بگیم استانداری باید بگیم (( آموزش وپرورش شعبه ۲ استان ))
امیدواریم که این وضعیت ساماندهی شود و تمام ماموران به پست قبلی در سازمان خود برگردند.
احمد
Iran, Islamic Republic of
با عرض سلام
با توجه به مامور و انتقال تعداد زیادی از سازمان آموزش وپرورش به استانداری ،دیگه نباید بگیم استانداری باید بگیم (( آموزش وپرورش شعبه ۲ استان ))
امیدواریم که این وضعیت ساماندهی شود و تمام ماموران به پست قبلی در سازمان خود برگردند.
واقع بین
استانداری مثل افریقا شده و اموزش پرورش ان را مستعمره کرده است.
خدایا مارا نجات بده.
ازاده سرافراز
Romania
باسلام
انتظار دارم اقای استاندار به پایان ماموریت نیروهای اموزش و پرورش و غیر وزارت کشوری از سایر ادارات لطف کنند و تمهیدات لازم را انجام دهند
استانداری شعبه آموزش وپرورش
Iran, Islamic Republic of
باسلام.
اولین خواسته و انتظار ما وزارت کشوری ها همین هست. موافق هستیم
استانداری شعبه آموزش وپرورش
Iran, Islamic Republic of
فقط یکی به ما بگه مدیر کل بانوان کدام امتیازش بهتر از زنان استانداری و واحدها تابعه بود که آوردنش..
سوادش؟ تحصیلاتش؟ سابقه ش؟تجربه ش؟ بعد عملکردش الان کو؟
خون دل
Iran, Islamic Republic of
سلام .
اول ازهرچیز عرض تبریک خدمت استاندارمحترم وآرزوی توفیق برای ایشان .تشکر میکنم ازنویسنده این متن .
جناب آقای استاندار خواهش میکنیم ،التماستون میکنیم این روند انتقالی ازسایرادارات به وزارت کشور راکنترل کنید وجلوشوبگیرید .حیف است حقیقتا حیف است که نیروهای وزارت کشور بااین همه پختگی ،تحصیلات ،تجربه وسابقه کارمفیدوکارشناسی چندین ساله به انزواکشیده و معلمینی که شغل شریف انبیا رابخاطرمسائل دنیوی وپست واضافه کاررهامیکنند وبه وزارت کشور جهت مطامع دنیوی یورش می برند .نکنید ترابخدا نکنید این کاررو ...اجازه ندهید به چنین افرادیکه بااین قصد که به احتمال قوی همین است وارد بدنه وزارت کشورشوند بدون حتی یکسال سابقه اجرایی ومدیریتی.
این افراد که بااین نیات وارد بدنه وزارت کشورشوند نمیتونند به مردم خدمت صادقانه وعادلانه ای داشته باشند بنده دست تک تک معلمینم را میبوسم اما بشرطیکه اون شغل شریفشان را درنیمه راه رهانکنند و فراموش نکنندکه اگراهل خدمت صادقانه باشندهمون آموزش وپرورش که نسل تربیت میکنندبهترین نهادهست براشون .
وزارت کشور افرادمتخصص میخواهد اون هم باسابقه کارتجربی بالا درکمیسیون ها وشوراهای متفاوتش .کسانیکه باعشق وعلاقه درآزمون وزارت کشورشرکت واستخدام میشوند به نیت خدمت و
پیشرفت در حیطه سازمانی خویش به چه حقی معلمین محترم وارداین گودمیشوند.
استاندارمحترم دکتراحمدی عزیز ملتمسانه خواهشمندیم حتما وحتما این میراث رادراستان به یادگاربزارید واجازه این نقل وانتقالات راندهید .
مدیرمحترم سایت خواهشا منتشرکنید .
یاسوجی
باعرض سلام وخسته نباشید به استاندار محترم وانشاالله که قدم شما خیر وبرکت باشد برای این استانداری وکارکنان ما کارکنان استانداری نه قصد توهین به کسی ونه فردی داریم ونه می خواهیم خدای نکرده به کسی بی احترامی کنیم وقتی که کارشناسان وزارت کشور انگیزه ای نداشته باشد وبه امید اینکه در استانداری استخدام شده اند که رشد کنند وقتی وزیر آموزش وپرورش در صحن علنی می گوید که ما کمبود نیرو داریم در صورتی که ازاین طرف نیروهای خود را مامور می کنند در استانداری واین در هزینه ها تاثیر زیادی دارد از استاندار محترم تقاضا داریم که در مورد مامورین ادارات که در استانداری هستند دستور فرمایند تا تعبیری اندیشیده شود با تشکر
دلاور
Netherlands
استانداری به نظرم ملک شخصی کسی نیست. یک استاندار بالاترین مقام اجراییست و هر تصمیمی می تواند در راستای اعتلای استان بگیرد حتی اگر در همه پستهای مدیریتی مجبور باشد از نیروهای قوی و مامور از سایر ارگانها استفاده نماید.
استانداری شعبه آموزش وپرورش
Iran, Islamic Republic of
سلام
دست مریزاد میگیم واقعا به آقای استاندار، اقدام بزرگی هست. نیروهای وزارت کشور رو زدن بی انگیزه کردن با این کارها... مثلا این همه نیروی خانم تو استانداری و فرماندار ها و بخشداری ها؛ سواد،تحصیلات، سابقه و تجربه شان که بیشتر بود
الانش هم بعد از ۴سال کو عملکرد ؟
کارمند
Iran, Islamic Republic of
در جواب شهرام
مدیران آموزش و پرورش از مدیریت فقط سرو کله زدن با دانش آموزان را بلدند و در حد و اندازه وزارت کشور نیستند و تخصص مورد نیاز کار در وزارت کشور را ندارند.
همکار
Iran, Islamic Republic of
آموزش وپرورشی ها باید بروند
توت
Iran, Islamic Republic of
برادر اشتباه فرمودی این مطلب را به مسئو لین نظام امر به ابلاغ فرمائید تمامی دولت مردان درسایه ی همین معلمین به علم و اخلاق رسیدند.
نفتی
Iran, Islamic Republic of
با این حساب اولین کسی که باید به کلاس برگرده خود استانداره چون ایشون هم معلم بوده اند
حق شناس
Iran, Islamic Republic of
طرف را تو آموزش وپرورش نمی گذارند رئیس یه مدرسه ابتدایی میاد وزارت کشور می شود بخشدار/معاون فرماندار/مدیرکل /معاون مدیرکل و حتی فرماندار این ظلم را فقط دکتر احمدی می تونه جلوشه بگیره
علیرضا حسین زاده خلف آباد
Iran, Islamic Republic of
مدیر محترم سایت کبنا سلام علیکم
باز دوباره پا به گلوی اخلاق رسانه ای گذاشته ای و به تعصب بی جا میفشاری!!!
برادر من چرا نظرات این حقیر رو هروقت مخالف با خبر شما مینویسم نشر نمیدهی؟
میدانم که این رو منتشر میکنی اما لطفا نظر قبل تر از این گلایه رو منتشر کنید و بعد این یکی رو!!!
خواستم به آقای محمودی که چنین احساس.. کرده عرض کنم تو دست پرورده همین معلمی هستی که اگه یکدرصد ایشان احساس مسئولیت و مدیریت داشتی شاخص های توسعه استان اینچنین نبود! پس فکر نکن معلمی خواهد رفت و تورا بر بالا مینشانند
دانشجویان پیام نورkhakhs
Iran, Islamic Republic of
از استاندار محترم تقاضا ی عاجزانه داریم افرادی که طی این چهار سال هیچ ربط کاری و مدرکی به استانداری وفرمانداری نداشته اند مامور به خدمتی انها را لغو وبه محل کار خود بر گردند زیرا در چهار سال پیش فقط ۲صندلی ومیز در هر اتاق استانداری وفرمانداریها وجود داشت ولی حالا ۵صندلی و میز انباشته شده که حتی جای اباب رجوع نیست
الله
Iran, Islamic Republic of
یادداشت عالی بود دست مریزاد جناب محمودی افرین بر شما. این حرف دل خیلی از مردم هست. با شناختی که از دکتر احمدی دارم بسیار امیدوارم
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
ما هم از جناب آقای محمودی تقدیر و تشکر می کنیم بخاطر این مطلب بسیار زیبا ،ما به معلمین عزیز و گرامی پیشنهاد می دهیم که یه سری و دستگاههای دیگر جهت انتقالی و پست های مدیریتی بزنند.شاید دلچسب تر باشه ، قطعاً استانداری و فرمانداریها و بخشداریها شده شعبه دوم آموزش و پرورش ، عزیزان وزارت کشوری این مد نظر داشته باشند درهمه دوران چه اصول گرا و چه اصلاح طلبان هجوم به استانداری جهت ماًمور بخدمت بسیار زیاد می باشد و همه طیف ها ، باید به وزارت کشوری خودمون که ۳۰سال باید در آن خدمت نهیم ارزش قائل شویم و جلوی این ماًموریت ها را بگیریم .انشاء الله قطعاً دکتر احمدی با قاطعیتی که دارند جلوی اینکار را خواهند گرفت و رضایت همه وزارت کشوری ها را جلب خواهند نمود .
حسن
Iran, Islamic Republic of
داناترین افراد معلمان هستن البته نه همه ی معلمان
وزارتی
مدیر کل بانوان هیچ توانمند نیست باید به آموزش پرورش برگردد اون معلم روستاهست اونجابه ایشان نیازهست.
مورد تأیید است وموافقم
رضا
Iran, Islamic Republic of
مدیریت علمی و پاک فقط در جامعه فرهنگیان متجلی است .این آقای محمودی چرا نامهربانی کرده است .سیاست را معلمان درس داده اند باید استاندار و فرماندار شوند
شاهین
Iran, Islamic Republic of
محمودی سی خ..
بزرگوار
Iran, Islamic Republic of
کبنا مگه مرض داری کامنت منو منتشر نمیکنی ?!
Iran, Islamic Republic of
مجموعه عزیزان شاغل در مجموعه وزارت کشور مستحضر باشند اگر تا امروز از اضافه کار و رفاهی و پاداششان گذشتند وعزیزان مامور راتحمل کردند اما امروز باید به فکر حقوق و دستمزدشان باشند که برابر قوانین بالا دستی بایستی ده درصد افزایش حقوق نود هفت را پنج درصد را با انضباط مالی دستگاه و کم کردن هزینه ها بدست اوریم که یکی از بهترین راهها برگشتن عزیزان مامور به اداراتشان میباشد
جام
Iran, Islamic Republic of
این کامنت ها را همشو یک نفر نوشت.
منبع اگاه
Iran, Islamic Republic of
همه ی این کامنت ها توسط یکنفر نوشته شدن
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای محمودی ولی بعضی معلمان مانند .. معضل بچه های مردم بودند با رفتن ایشان در صد قبولی خیلی بالا رفت چون سرکلاس درس فقط ذهن بچه ها را .. می کرد
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اگر به جای اسلحه با معلم به جنگ دنیا می رفتیم همه دشمنان نابود می شدند«بیسمارک»
جناب محمودی عزیز حق استادی ومعلمی هیچگاه از دوش شما برداشته نمی شود.تا جایی که اطلاع داریم تغییرات،خلاقیت ها وپیشرفت حاصل کار معلم بوده است .تنها جایی که ارباب رجوع نشسته و معلم مشغول به کار هست کلاس درس هست .لطفا از این به بعد در مورد معلمان عزیز کلمه جمع به کار نبرید.
مدیر
Iran, Islamic Republic of
واقعاً مسخره است ۹۹درصدکامنتا را دونفرنوشته چون خودشون معلم بودندولی متاسفانه وقتی استعلامشون کردند واسه پست گرفتن رد شدند.لطفا شان وجایگاه ومقام شامخ معلمی راحفظ کنید.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1