کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تکریم و معارفه شهردار چرام برگزار شد/غیبت شهردار سابق/بستری شدن شهردار جدید و عضو شورا به علت بدهی زیاد شهرداری(+تصاویر)

3 مهر 1396 ساعت 10:40


تکریم و معارفه شهردار چرام با حضور معاون عمرانی استاندار برگزار شد
به گزارش کبنا از چرام,آئین تکریم و معارفه شهردار چرام با حضور نیک اقبالی معاون عمرانی استانداری و دکتر عزیزی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ,فرماندار و شورای اداری شهرستان برگزار شد.

براساس این گزارش علی نوری زاده امروز رسما به عنوان شهردار چرام معرفی شد.
فرماندار شهرستان چرام در ابتدای این نشست با اشاره به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به بحث توسعه عمران شهری گفت:امیدواریم شهردار و شورای شهر جدید چرام با تعامل با یکدیگر و دیگر دستگاه ها بتوانند به شهروندان خدمات خوبی ارائه دهند .
وی با تشکر از حضور معاون استاندار و هیات همراه گفت:شهردار جدید با هماهنگی با مجموعه دولت و استانداری می تواند در جهت حذب اعتبارات به توسعه زیر ساخت ها و مبلمان شهری کمک نماید.
پاداش گفت:لازم است از پیگیری ها و حمایت های نماینده محترم چرام در مجلس شورای اسلامی و حمایت از شهرداری های حوزه انتخابیه و همچنین شهرداری چرام تقدیر و تشکر کنم و امیدوارم شهردار جدید همراه با شورای شهر با تعامل و هماهنگی با آقای هاشمی پور از ظرفیت ها و تجربه وی در حوزه اجرایی کمک بگیرند.
وی با تشکر از تیموری فر شهردار سابق چرام که هماهنگی خوبی با مجموعه دولت داشتند و خدمات خوبی در حوزه های عمرانی و فرهنگی داشتند بیان کرد:برای مهندس نوری که از فرزندان شایسته چرام است در منصب جدید شهرداری برای وی آرزوی موفقیت داریم.
امام جمعه چرام در این جلسه با اشاره به خدمات خوب تیموری فر شهردار سابق گفت:شورا و شهرداری سابق خدمات خوبی در حوزه فرهنگ داشتند و دغدغه های آنها در امور فرهنگی قابل ستایش است.
وی افزود:شورا و شهردار سابق علمدار کارهای فرهنگی بوده و این نکته بسیار خوبی است و همکاری خوبی هم با ستاد نماز جمعه داشتند.
وی افزود:امیدواریم شهردار جدید خدمات خوبی به مردم داشته باشند.
مرادپور عضو جدید شورای شهر چرام در این جلسه با اشاره به طرح امتیاز بندی انتخاب شهردار گفت:این امتیاز بندی کمترین حواشی را داشت.
وی با اشاره به اینکه ما سعی کردیم شهردار همسو با دولت انتخاب کنیم بیان کرد:ما حتی می توانستیم گزینه اصولگرا انتخاب کنیم اما چون در میان مردم مطرح بود که اگر گزینه اصولگرا انتخاب کنبد دولت با شهردار همکاری نمی کند.
مرادپور با اشاره به بدهی زیاد شهرداری چرام گفت:هم شهردار و هم بنده به علت این بدهی ها و فشار آن در بیمارستان بستری شدیم.
از نکات حاشیه ای این جلسه غیبت رحمت الله تیموری فر شهردار سابق در جلسه امروز بود.
تصاویر تکمیلی:





کد مطلب: 278103

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/278103/تکریم-معارفه-شهردار-چرام-برگزار-غیبت-سابق-بستری-شدن-جدید-عضو-شورا-علت-بدهی-زیاد-شهرداری-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1