تاریخ انتشار
دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۲۷۸۱۰۳

تکریم و معارفه شهردار چرام برگزار شد/غیبت شهردار سابق/بستری شدن شهردار جدید و عضو شورا به علت بدهی زیاد شهرداری(+تصاویر)

۷
۰
کبنا ؛تکریم و معارفه شهردار چرام با حضور معاون عمرانی استاندار برگزار شد
به گزارش کبنا از چرام,آئین تکریم و معارفه شهردار چرام با حضور نیک اقبالی معاون عمرانی استانداری و دکتر عزیزی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ,فرماندار و شورای اداری شهرستان برگزار شد.

براساس این گزارش علی نوری زاده امروز رسما به عنوان شهردار چرام معرفی شد.
فرماندار شهرستان چرام در ابتدای این نشست با اشاره به توجه ویژه دولت تدبیر و امید به بحث توسعه عمران شهری گفت:امیدواریم شهردار و شورای شهر جدید چرام با تعامل با یکدیگر و دیگر دستگاه ها بتوانند به شهروندان خدمات خوبی ارائه دهند .
وی با تشکر از حضور معاون استاندار و هیات همراه گفت:شهردار جدید با هماهنگی با مجموعه دولت و استانداری می تواند در جهت حذب اعتبارات به توسعه زیر ساخت ها و مبلمان شهری کمک نماید.
پاداش گفت:لازم است از پیگیری ها و حمایت های نماینده محترم چرام در مجلس شورای اسلامی و حمایت از شهرداری های حوزه انتخابیه و همچنین شهرداری چرام تقدیر و تشکر کنم و امیدوارم شهردار جدید همراه با شورای شهر با تعامل و هماهنگی با آقای هاشمی پور از ظرفیت ها و تجربه وی در حوزه اجرایی کمک بگیرند.
وی با تشکر از تیموری فر شهردار سابق چرام که هماهنگی خوبی با مجموعه دولت داشتند و خدمات خوبی در حوزه های عمرانی و فرهنگی داشتند بیان کرد:برای مهندس نوری که از فرزندان شایسته چرام است در منصب جدید شهرداری برای وی آرزوی موفقیت داریم.
امام جمعه چرام در این جلسه با اشاره به خدمات خوب تیموری فر شهردار سابق گفت:شورا و شهرداری سابق خدمات خوبی در حوزه فرهنگ داشتند و دغدغه های آنها در امور فرهنگی قابل ستایش است.
وی افزود:شورا و شهردار سابق علمدار کارهای فرهنگی بوده و این نکته بسیار خوبی است و همکاری خوبی هم با ستاد نماز جمعه داشتند.
وی افزود:امیدواریم شهردار جدید خدمات خوبی به مردم داشته باشند.
مرادپور عضو جدید شورای شهر چرام در این جلسه با اشاره به طرح امتیاز بندی انتخاب شهردار گفت:این امتیاز بندی کمترین حواشی را داشت.
وی با اشاره به اینکه ما سعی کردیم شهردار همسو با دولت انتخاب کنیم بیان کرد:ما حتی می توانستیم گزینه اصولگرا انتخاب کنیم اما چون در میان مردم مطرح بود که اگر گزینه اصولگرا انتخاب کنبد دولت با شهردار همکاری نمی کند.
مرادپور با اشاره به بدهی زیاد شهرداری چرام گفت:هم شهردار و هم بنده به علت این بدهی ها و فشار آن در بیمارستان بستری شدیم.
از نکات حاشیه ای این جلسه غیبت رحمت الله تیموری فر شهردار سابق در جلسه امروز بود.
تصاویر تکمیلی:




نام شما

آدرس ايميل شما

قلمراد
Europe
چرا مدیریت محترم اداره ورزش و جوانان برادر علمراد بخشایی غایب بوده؟؟ من ناراحنم
محمد از چرا م
Iran, Islamic Republic of
جدا متاسفیم برای اظهار ات ریس شورا ی شهر
دوست
Iran, Islamic Republic of
*شهردار باید همسو با دولت باشد
*رشته اش عمران باشد
*از کارمندان رسمی دولت باشد
شوراهای محترم و استانداری محترم هر شهردار حداقل باید این سه ویزگی را داشته باشد تا شهر پیشرفت کند.معاون محترم استاندار و شوراها شما نمایندگان ما در انتخاب شهردار هستید.
Netherlands
پس شما طوری کار کنید که همین پشت سر خودتون دوباره مثل الان حرف نزنند
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم اصولگرایان هم روی شما حسابی باز نکردن جناب مرادپور...شما خیلی ضعیف تر از این هستی که بتونی شهردار انتخاب کنی...شهردار رو سعیدی و حدادی انتخاب کردن...در ضمن بین گزینه های شما اصولگرا نبود....
ف
Belgium
با سلام وخسته نباشید، داریوش پاداش لیاقت فرمانداری را ندارد وباید شایسته سالاری جای منفعت گرایی رابگیرد.
Iran, Islamic Republic of
با سلام
درود بر /////////\/. واقعاً شهردار سابق جناب تیموری علمدار ///// در شهر چرام بود. ای کاش مسئولین این مملکت تا چه رسد به جامعه بسیار کوچک چرام عرضه و جرات گفتن یک حقیقت را داشتند و واقعاً میگفتند که شهردار سابق آقای تیموری به همراه سه نفر شورا یعنی آقایان دبیقی و بابایی و ارکیان چقدر توانستند علمدار /////چرام را بالا بردند. آقای تیموری طرف مقابلش آقای نوری مقتدر و کاردان بود که جرات حضور در جلسه را نداشت و الا بخشدار و امام جمعه /////
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1