کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آنالیز تیم واترپلوی سایپا / درخشش دختران گچساران در مناطق نفت‌خیز جنوب

31 شهريور 1396 ساعت 21:48


کبنا اسپورت
 
**آنالیز تیم واترپلوی سایپا
سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران گفت: آنالیز خوبی از تیم واترپلوی سایپا صورت گرفته است.
اسد بهمنی آزاد سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران اظهار کرد: خدا را شاکریم بازیکنان در حال حاضر از نظر روحی و جسمی در وضعیت خیلی خوبی به سر می‌برند و امیدوار هستیم امروز بازی قابل قبولی ارائه دهند و به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم.
وی ادامه با اشاره به تیم سایپای تهران که امروز به مصاف آنها خواهند رفت، گفت: تیم سایپا یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ امسال است که از بازیکنان ملی پوش و باتجربه تشکیل شده و در حال حاضر مدعی اصلی قهرمانی فصل جدید است.
بهمنی آزاد ادامه داد: آنالیز خوبی از این تیم انجام داده‌ایم که امیدواریم با کمک بازیکنان باانگیزه و جوان خود به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم.
سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران با اشاره به هواداران این رشته تصریح کرد: انتظار داریم در روز بازی هواداران فقط و فقط به تشویق تیم نفت وگاز بپردازند تا روحیه تیم مقابل تضعیف شود و بیشترین سود را از حضور هواداران بهره‌مند شویم.
بهمنی آزاد خاطرنشان کرد:از مسوولان باشگاه آقای جعفری مدیر منابع انسانی، آقای حبیبی ریئس امور ورزش و آقای غلامی رئیس ورزش قهرمانی به جهت حمایت همه جانبه از تیم واترپلو در فصل جدید کمال تشکر و قدردانی را دارم امیداورم در ادامه نیز با حمایت از بازیکنان بومی و جوان گچسارانی موجب پیشرفت هرچه بیشتر این رشته ورزشی در شهرستان و استان شویم.
 
**درخشش دختران نفت و گاز گچساران در جشنواره فرزندان دختر زیر ١۵ سال مناطق نفت‌خیز جنوب
دختران نفت و گاز گچساران در جشنواره فرزندان دختر زیر١۵ سال مناطق نفت‌خیز جنوب با کسب عناوین مختلف درخشیدند.
فرزندان دختر زیر ١۵ سال نفت و گاز گچساران با درخشش در المپیاد ورزشی مناطق نفت‌خیز جنوب افتخارات تیم‌های ورزشی این باشگاه را در تابستان ٩۶ تکمیل کردند و با روحیه‌ای بالا و پرافتخار سال تحصیلی جدید را آغاز می کنند.
بر اساس این گزارش، دختران زیر ١۵ سال نفت و گاز گچساران در ٩ رشته در سومین دوره المپیاد ورزشی فرزندان دختر شرکت کردند.
گفتنی است، دختران پرافتخار نفت و گاز گچساران در رشته‌های شطرنج، تنیس روی میز، بدمینتون، والیبال، بسکتبال، ژیمناستیک، اسکیت، شنا، تکواندو در این المپیاد شرکت کردند.
در این مسابقات تیم بدمینتون دختران نفت و گاز گچساران مقام دوم المپیاد ورزشی دختران زیر ١۵ سال مناطق نفتخیز جنوب را کسب کردند.
همچنین تیم‌های تیم تنیس روی میز دختران نفت و گاز گچساران مقام دوم، تیم والیبال دختران نفت و گاز گچساران مقام اول و تیم ژیمناستیک دختران نفت و گاز گچساران مقام اول المپیاد ورزشی دختران زیر ١۵ سال مناطق نفتخیز جنوب را کسب کردند.
گفتنی است، تیم‌ بسکتبال دختران نفت و گاز گچساران مقام اول، تیم اسکیت دختران نفت و گاز گچساران مقام دوم، تیم شنای دختران نفت و گاز گچساران مقام سوم و تیم شطرنج دختران نفت و گاز گچساران مقام سوم المپیاد ورزشی دختران زیر ١۵ سال مناطق نفتخیز جنوب را از آن خود کردند.
بر اساس این گزارش، در این مسابقات مسئولیت اعزام ٩٠ نفر ورزشکار را برعهده مهری بخردی بوده که در کنار سرپرستان، مربیان و نیروهای پشتیبانی به بهترین شکل ممکن در اعزام و پشتیبانی این تیم‌ها نقش موثری داشتند.
 
**باخت تیم واترپلو نفت و گاز گچساران مقابل سایپای تهران
تیم واترپلو نفت و گاز گچساران مقابل سایپای تهران شکست خورد.
در هفته سوم لیگ برتر کشور دو تیم نفت و گاز گچساران و سایپای تهران امروز ۳۱ شهریور ماه راس ساعت ۱۵ در مجموعه ورزشی آزادی به مصاف هم رفتند.
بر اساس این گزارش، نفت و گاز گچساران امروز پذیرای تیم صدرنشین سایپا تهران بود که در این بازی نیز تیم نفت و گاز گچساران این بازی را به سایپای تهران واگذار کرد.
گفتنی است تیم نفت و گاز گچساران در پایان بازی در دقیقه هشتم کوارتر چهار ۵ بر ۱۵ این بازی را به تیم سایپای تهران واگذار کرد.


کد مطلب: 277118

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/277118/آنالیز-تیم-واترپلوی-سایپا-درخشش-دختران-گچساران-مناطق-نفت-خیز-جنوب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1