تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۱
کد مطلب : ۲۷۶۸۹۳

تجلیل از ستاد مبارزه با مواد مخدر استان به عنوان نهاد برتر کشور

۲
۰
کبنا ؛دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد در عرصه مبارزه با مواد مخدر اقدامات برجسته ای انجام داده، که در حوزه عملکرد سال گذشته از طرف ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری، استان کهگیلویه و بویراحمد نهاد برتر کشور شناخته شد.
سید ناصر رضایی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد افزود: جلسات این حوزه به صورت مطلوب و هدفمند در زمینه اعتیاد پرداخته، و در راستای برنامه‌های ابلاغی ستاد مبارزه با مواد مخدر اقدامات موثری صورت گرفته است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در راستای سیاست‌های ابلاغی و پیشگیری از اعتیاد و اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر، در تمام بخش‌های استان اقدامات خوبی صورت گرفته، و برنامه‌های مبارزه با موادمخدر در روستاهای استان برگزار شده است.
رضایی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری در زمینه مقابله با اعتیاد و اجتماعی کردن آن افزود: استان کهگیلویه وبویراحمد در حوزه صیانت و گفتمان سازی مبارزه با مواد مخدر جز استان‌های برتر کشور بوده و در این زمینه تاکنون توانسته است برنامه‌های مفیدی اجرا کند.
وی خاطر نشان کرد: در حوزه درمان نیز در این استان شاهد اتفاقات خوبی هستیم.
گفتنی است در همایشی که با حضور دبیران شوراهای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان‌های کشور در تهران برگزار شد، از سید ناصر رضایی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه وبویراحمد به عنوان استان برتر در حوزه عملکرد سال ۱۳۹۵ با اهدای لوح تقدر تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مسلم کرمی
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرماندار نمونه کشور , افتخار سادات و ایل باوی , دوستت داریم
داورپناه
Iran, Islamic Republic of
عرض سلام و خسته نباشید خدمت محبوب دل ها سید ناصر عزیز, استاد بزرگواری که در هر اداره و سازمانی مدیریت رو بر عهده میگیرد انقلابی عظیم در ان حوزه ایجاد می نماید
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1