تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۲۷۶۶۶۵

پروژه محور «پشته زیلایی» تعطیل است (+تصاویر)

۱
۰
کبنا ؛پروژه محور سرفاریاب به پشته زیلایی به علت عدم پرداخت مطالبات پیمانکار تعطیل شد.
به گزارش کبنا از چرام، آتش سودا بخشدار سرفاریاب در در گفت و گویی با اشاره به محور سرفاریاب به پشته زیلایی در این بخش گفت: یکی از محورهای پرتردد در بخش سرفاریاب محور ارتباطی دهستان پشته زیلایی است. با پیگیریهای مستمری که ما داشتیم بلاخره به همت استاندار محترم، مدیرکل محترم راه و شهرسازی استان و شهرستان سال گذشته مقدار شش کیلومتر از محور مذکور جهت روکش نمودن به پیمانکار واگذار گردید که ۳ کیلومتر آن کامل روکش گردید.
وی افزود: ۲ کیلومتر آن بصورت یک لاینه روکش شد و یک‌کیلومتر دیگرش فقط قیرپاشی شد و توسط پیمانکار نیمه کاره رها شد و علیرغم پیگیریهای زیادی که تا الان داشتیم موفق به برگرداندن پیمانکار برای تکمیل پروژه نشدیم که وی عدم وصول مطالبات خویش از اداره راه و شهرسازی را باعث این تعطیلی شمرد.
آتش سودا با اشاره به مطالبات پیمانکار این جاده تاکید کرد: پیمانکار گفته در صورتی که از طرف اداره کل راه و شهرسازی مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان تخصیص داده شود بقیه کار را تکمیل خواهم کرد.
بخشدار سرفاریاب از مدیرکل محترم راه و شهرسازی خواست تا باتوجه به اینکه از سال گذشته تاکنون شاهد تصادفات زیادی در این محور بوده ایم هرچه سریعتر نسبت برگرداندن پیمانکار و تکمیل پروژه فوق اقدام نماید تا خدای نکرده شاهد پیامدهای دلخراشی نباشیم و جمعیت ۴۰۰۰ نفری که از این محور تردد می کنند شاهد روکش کامل این جاده باشند.
غلام حسن آتش سودا همچنین به پل ارتباطی این محور در حدفاصل دو روستای تیرآبگون و دره لیر اشاره کرد و افزود این پل سال ۸۵ احداث شده و علیرغم اینکه پل قبلی کلی ریزش کرده و زیر آن خالی شده و بسیار باریک و خطرناک هست اما باوجود پیگیری های فراوان تاکنون مسئولین مربوطه جهت آسفالت این پل که بطول تقریبی ۵۰ متر و عرض ۶ متر می باشد اقدامی ننموده اند که امیدواریم قبل از شروع بارندگیها و ریزش کامل پل قبلی هرچه زودتر این پل آسفالت شده و ضمن حذف این نقطه حادثه خیز شاهد به بهره برداری رسیدن پل جدید که بسیار ایمن تر هست باشیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

اهل پشته زیلایی
Iran, Islamic Republic of
دقیقا بعد از آقای بزرگواری تعطیل شد و همان نیمه کاره رها شد .
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1