کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حاشیه‌ها و تصاویر بازی نفت و گاز گچساران با شهرداری ارومیه

29 شهريور 1396 ساعت 14:19


تیم فوتبال نفت و گاز گچساران توانست در هفته سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم شهرداری ارومیه را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
به گزارش کبنا اسپورت، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران علی رغم محرومیت خود توانست یک برد شیرین را برای هواداران چشم به راه خود به ارمغان بیاورد.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران توانست در هفته سوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم شهرداری ارومیه را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.
این دیدار به دلیل محرومیت تیم نفت و گاز گچساران خارج از خانه و در اهواز برگزار شد.
نفت و گاز گچساران با این پیروزی چهار امتیازی شد و در رده هفتم جدول جای گرفت.
در پایان این دیدار بهمن فرازمند سرمربی نفت و گاز گچساران از زحمات تمامی بازیکنان و مربیان تشکر کرد.
 
 
پیروزی شیرین تیم نفت و گاز گچساران شادی را به کهگیلویه و بویراحمد آورد
رئیس ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران گفت: برد شیرین تیم نفت و گاز گچساران با وجود محرومیت شادی را به کهگیلویه و بویراحمدآورد.
ابوالحسن غلامی پس از برد تیم فوتبال نفت و گاز گچساران افزود: امروز شاهد بازی بسیار زیبا ولی سخت بودیم که ماحصل زحمات و تلاش‌های بسیار بازیکنان و کادر فنی نفت و گاز بوده است.
وی بیان کرد: برد شیرین تیم نفت و گاز گچساران با وجود محرومیت شادی را به کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان گچساران آورد.
رییس ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران تصریح کرد: اولین پاداشی که به شما تقدیم می‌کنیم لغو محرومیت دو بازی تیم نفت و گاز گچساران خارج از خانه خواهد بود.
غلامی عنوان کرد: رییس امور ورزش نفت و گاز گچساران باوجود عزادار بودن خواهر خود به شدت پیگیر نتیجه این دیدار بودند.
وی گفت: تمام اعضای تیم نفت و گاز گچساران به خصوص بازیکنان این تیم به دلیل فشار بالای روحی و تمرین‌های فشرده و ۳۵ روز خارج ازگچساران بودن فشار زیادی را تحمل کردید.
رییس ورزش قهرمانی نفت و گاز گچساران خاطر نشان کرد: به لطف خداوند و تلاش تمامی اعضای این تیم با دست پر به خانه خواهید آمد.
غلامی بیان کرد: امیدوارم با درایت دست اندرکاران مرتبط با امنیت و مردم فرهیخته گچساران زمینه بروز چنین جریمه‌های مادی، روحی وجسمی درحق تیم شایسته و مظلوم نفت فراهم نشود.
حاشیه‌ها
از حاشیه‌های مهم این دیدار تهدیدهای کادر فنی تیم شهرداری ارومیه بود که اعضای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را به ضرب و شتم در ارومیه تهدید کرد و حتی یک نفر از اعضای کادر فنی شهرداری ارومیه تیم نفت و گاز گچساران را تهدید به حمله با سلاح سرد و گرم کرده که لازم است از نظر مسئولان کمیته مسابقات پنهان نماند.
به گفته مسئولان تیم نفت و گاز درخصوص این تهدیدها از سوی تیم شهرداری ارومیه باشگاه نفت و گاز گچساران اعتراض کتبی خود را برای کمیته محترم انضباطی ارسال می‌کند.


کد مطلب: 276356

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/276356/حاشیه-ها-تصاویر-بازی-نفت-گاز-گچساران-شهرداری-ارومیه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1