کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تکذیب دخالت نماینده کهگیلویه بزرگ در سازماندهی معلمان دیشموک/مصاحبه‌های سیاسی مدیران مشکلات آموزش‌وپرورش را برطرف نمی‌کند

28 شهريور 1396 ساعت 15:09


در پی مصاحبه یک پایگاه خبری  با مدیرآموزش و پرورش دیشموک و ادعای دخالت نماینده کهگیلویه بزرگ در سازماندهی معلمان,دفتر ارتباطات مردمی نماینده جوابیه ای ارسال کردند که عینا منتشر می گردد:
 
به نام خدا
مدیر محترم پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک
با سلام و احترام ٬ بدیوسیله در ارتباط با درج مصاحبه ای از طرف مدیر آموزش و پرورش دیشموک و عنوان مطالبی مربوط به نماینده مردم شریف شهرستانهای چهارگانه ٬ جهت تبیین موضوع و تنویر افکار عمومی ٬ جوابیه ای ارسال میگردد .
مستدعی است نسبت به درج و انتشار آن همکاری لازم را به عمل آورید .
باسلام و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و عرض تبریک آغاز بهار تعلیم و تربیت به جامعه بزرگ و فهیم آموزش و پرورش و عرض تسلیت فرا رسیدن ماه محرم به حضور عموم شیعیان ٬ به استحضار میرساند مهندس عدل هاشمی پور هیچ گونه ارتباط حضوری و یا تلفنی خصوصا در موضوع سازماندهی با مدیر آموزش و پرورش دیشموک نداشته و ادعای وی در این مورد کذب محض است .
در آستانه فرارسیدن مهرماه و از آنجاییکه اولیاء دانش آموزان و خانواده های آنان مشغول ثبت نام و تهیه ملزومات شروع سال تحصیلی از آمادگی تا دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی بوده و طبیعتا با مشکلاتی نیز مواجه هستند لذا نیازمند آرامش و کمک ٬خصوصا معنوی می باشند .
آموزش و پرورش بعنوان متولی می بایست زمینه ساز این بستر و درصدد ایجاد محیطی آرام ٬ با نشاط و علمی برای خانواده ها٬ دانش آموزان ٬دبیران و آموزگاران باشد .اما متأسفانه چنین مصاحبه هایی و دامن زدن به مسائل سیاسی ٬ سخن از مشکلات و کمبودها و اعلام جزئیات جلسات آموزش و پرورش نه تنها کمکی به موضوع نمی کند بلکه منجر به تشویش و مشغله ذهنی مردم میشود .
دستور مدیر منطقه ای مبنی بر پرداخت یک ماه یارانه هر دانش آموز به آموزش و پرورش ٬عجیب ٬ غیرمنطقی ٬ بر خلاف مقررات و بر هیچ معیار قانونی استوار نیست. .
مدیر آموزش و پرورش متوجه باشد که جذب کمکهای مردمی و راههای گسترش مشارکت اولیاء ٬ صرفا از مجرای انجمن اولیاء و مربیان و با مشورت و توافق اولیاء و مطابق دستورالعمل وزارت که به سازمانهای متبوع ابلاغ گردیده ممکن و میسور می باشد .
البته کمکها باید داوطلبانه و و مهمتر اینکه خارج از فصل ثبت نام باشند .
طبیعی است که شرایط و مقتضیات اجتماعی و اقتصادی هر منطقه باید در شورای آموزش و پرورش بررسی و سپس ابلاغ گردند . از مدیرکل محترم ٬ شورای معاونین ٬ مدیران دوایر داخلی و کارشناسان مربوطه انتظار میرود که به طرق مختلف خصوصا بهره گیری از صدا و سیما موارد را اطلاع رسانی و مدیران را توجیه نمایندکه رفع مشکلات آغاز سال تحصیلی به اولیاء بر نمی گردد و از طرفی کمبود اعتبارات بویژه سرانه مدارس ٬ واقعیتی انکار نشدنی است . پیشنهاد میشود آموزش و پرورش با رعایت اصول و قوانین مربوطه با ظرافت ٬ توافق و رضایت اولیاء ٬ جمع آوری و جذب کمکهای مردمی را ضمن سال تحصیلی انجام دهد .
با آرزوی سال خوش تحصیلی
دفتر ارتباطات مردمی نماینده


کد مطلب: 276126

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/276126/تکذیب-دخالت-نماینده-کهگیلویه-بزرگ-سازماندهی-معلمان-دیشموک-مصاحبه-های-سیاسی-مدیران-مشکلات-آموزش-وپرورش-برطرف-نمی-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1