کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آقای تاجگردون! حَنای شما دیگر رنگی ندارد

28 شهريور 1396 ساعت 8:58


حسین علی‌پور
 
««یادداشت تاجگردون
جهت استحضار مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد و رسانه‌های محترم در خصوص تعیین استاندار جدید استان؛
– همچنان که قبلاً مؤکدا اعلام گردید نمایندگان استان و اکثریت‌قریب‌به‌اتفاق موافقین دولت و اصلاحات اعتقاد داشتند در صورت تمایل بر ماندن جناب دکتر خادمی توسط خود و یا دولت، مجمع نمایندگان همچون گذشته با او همکاری داشته و رضایت کامل از عملکرد مطلوب ایشان دارند.
– بعدازاینکه ایشان و دولت به این جمع‌بندی رسیدند که ضرورت بر ارتقاء ایشان است در این مسیر همکاری کرده و در این زمینه نیز تلاش کردند.
– قبل از تعیین استاندار وظیفه خود می‌دانستیم از مشورت و راهنمایی راهبردی برخی از سیاسیون محترم من‌جمله برادر ارجمندم جناب سید باقر موسوی استفاده کرده و به همین منظور خدمتشان رسیده و از رهنمودهای راهبردی آنان استفاده کردیم.
– خوشبختانه در این دور در تعیین استاندار تلاش‌های متضاد در استان و تهران صورت نگرفت و بحث‌های پوشیدن کت‌وشلوار برای تعیین استاندار موضوعیت نداشته و اجحاف بر این وحدت است و استان عزیز ما شاید تنها استانی بود که بدون دغدغه و حاشیه استاندارش تعیین گردید که در نوع خود بی‌نظیر است.
– جناب دکتر احمدی اگرچه از دوستان ۱۰-۱۵ ساله این‌جانب است که در دوره نهم افتخار همکاری با ایشان را در کمیسیون داشتم و درد مناطق محروم همراه با نگاه علمی به حل مشکلات را دارد ولی یقین دارم رفتار معتدلانه ایشان آینده روشنی برای استان را ورق خواهد زد و بدانیم این تصمیم همراه با توافق و عنایت ویژه دولت محترم صورت گرفته و قطعاً این توافق بر توسعه استان مؤثر است.
– در انتها از همه دوستان و مردم شریف بالأخص سیاسیون، فعالین اقتصادی، ائمه محترم جمعه و مؤثرین بر جامعه و نیز مردم شریف به‌عنوان برادر کوچک و وکیل شما که قطعاً تلاشم در کنار دیگر همکاران عزیزم در مجلس شورای اسلامی در راستای توسعه و بالندگی استان است درخواست دارم این آرامش و وحدت را قدر بدانیم و استان را آماده یک دوره دیگر چهارساله برای کار و تلاش کنیم.
وکیل مردم
غلام‌رضا تاج گردون»»
 
آقای تاجگردون! حَنای شما، دیگر برای مردم استان به‌خصوص حوزه‌های بویراحمد و کهگیلویه رنگی ندارد مگر برای خودتان و همفکرانتان و البته بخش‌هایی از گچساران که لازم دانستید تغییر و تحولی ایجاد شود، نه عموم مردم، حوزه‌ها و اقوام آن شهرستان ثروتمند مغفول!
- مردم منطقه، شما را بعدازآن داستانِ به‌زعم خود زیرکانه [ما (گچساران) به همان (و) بین کهگیلویه وبویراحمد راضی هستیم] خوب شناختند!
- استان و به‌خصوص مرکز استان، ادارات و دستگاه‌های آن، مانند معدود کلان‌شهرها، آن‌قدر وسیع، پرجمعیت و پیچیده نیست که مردم بی‌اطلاع باشند از مسائل!
...سال‌هاست مردم می‌بینند که انتصاب‌های خُرد و کلان، استخدام‌های خصوصی و جمعی، بودجه‌های قابل‌توجه، طرح‌های عمرانی و کارخانه‌ها...بیشتر، به چه صورت و مقدار و به کدام جهت می‌رود!
...عموم مردم تا کارکنان دستگاه‌های دولتی، از برنامه‌وبودجه استان گرفته تا آن ساختمان کوچک و پرت‌افتاده کنار شهر، خزانه معین، اطلاع دارند از این مسائل❗
- ...بعد از شش سال، مردم دیگر آن سادگی ناشی از بی‌اطلاعی و تعریف و تمجیدهای تعصبی را ندارند و برایشان تجربه و روشن است که آن (اصطلاح عامیانه) تاجگردون زیرک و با بُرِش، منهای ارتباط سیاسی‌اش با جریان حاکم و ضعف ذاتی و نهادینه‌شده نماینده مرکز استان، چیزی بیشتر از یک نماینده، با ارتباط و عملکرد معمول نخواهد بود!
 
- آقای اصول طلب! نصب این استاندار و مانور بر دیدار عادی با سید باقر موسوی هم در راستای همان زیرکی‌هایی بوده که البته، زمینه‌اش غفلت سایر نمایندگان و برخی فعالین سیاسی و آن دسته از مردمی است که احساساتشان را به حرکت‌های سیاسی شما گره‌زده‌اند! و اِلا کدام همشهری فعال و باهوش است که نداند شما اعتقادی به سید باقر موسوی و زارعی ندارید و یک جوان فعال خوش‌فکر تازه به دوران رسیده را به ایشان ترجیح می‌دهید!
 
- هرچند به‌نوعی این زیرکی‌های شما که دوسَر سود است و خود و همفکران و بخش‌هایی از حوزه انتخابیه‌تان را برخوردار می‌کند، شرف دارد بر آن زیرکی که نهایتش استخدام یا انتقال از یک وزارتخانه به وزارتخانه‌ای دیگر، آزمونش پشت کردن به مردم حوزه انتخابیه و منافعش شخصی است نه عمومی❗


کد مطلب: 276039

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/276039/آقای-تاجگردون-ح-نای-دیگر-رنگی-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1