کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جوابیه‌ی‌؛ وامصیبتا برای موکلینی که شما وکیلشان باشید

27 شهريور 1396 ساعت 14:58


کبیر حقگو
در پی درج یادداشتی از دکتر علی مندنی‌پور با عنوان (وامصیبتا اگر دو نماینده استان از انتصاب استاندار بی‌خبر بودند)[کلیک کنید] لازم است چند نکته‌ای را یادآوری کنیم.
اول اینکه جناب دکتر که ظاهرا وکیل خوبی هم هستند با استناد به شایعات فضای مجازی فریاد وامصیبتا برای دو نماینده خدوم و پرتلاش مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی سر داده است که در واکنش به این عمل آقای وکیل باید با ابراز تأسف به وی بگوییم که اگر از موکلین‌تان در دادگاه‌ها هم بر اساس چنین اسناد واهی و شایعه‌ پراکنی‌ها دفاع می‌کنید "وامصیبتا برای موکلینی که شما وکیلشان هستید".
جناب آقای وکیل نمی‌دانم تا چه اندازه در بین مردم شهرستان محل تولدتان حاضر شده‌اید و آخرین باری که به روستاهای شهرستان‌های بویراحمد و دنا سفر کرده‌اید چه زمانی بوده است، اما اگر گمان کنیم که شما حداقل به یکی از نزدیک‌ترین روستاهای شهر یاسوج یعنی امامزاده مختار سفر کرده باشید برکات سرسبزی اراضی کشاورزی و کشت محصولات مختلف در این روستاها که اشتغال همراه با نشاط و امید را به همراه داشته به خوبی دیده باشید.
با گذری به برخی مناطق شهرستان‌های بویراحمد و دنا خواهید دید که غلام‌محمد زارعی بر خلاف برخی نماینده‌های ادوار گذشته که بیشتر به فکر تشکیل جلسات سیاسی اربابان پایتخت‌نشین خود در استان بودند، بدون هیاهوی سیاسی فقط و فقط به فکر خدمت بی‌منت و تغییر سیمای محروم و سیاست‌زده روستاهای شهرستان‌ها ی بویراحمد و دنا بوده است.
گمان کنم دوستان هم‌طیف شما که زاده شهرستان‌های بویراحمد و دنا هستند به خوبی می‌دانند که شب‌نامه‌هایی که همواره در گذشته در جهت تخریب فرزندان این استان نوشته شده و به تهران ارسال می‌شد در زمان نمایندگی حاج زارعی جمع‌آوری و پست‌های مدیریتی کشور جای این شب‌نامه‌های تخریبی را گرفت.
نگاهی اجمالی به تغییر سیمای شهرستان‌های بویراحمد و دنا در طی سال‌های اخیر نشان می‌دهد که حاج زارعی با قدرت تعامل و تدبیری که داشته هم در انتصاب مدیریت اجرایی استان به خوبی نقش ایفا کرده و هم توانسته حق فرزندان شهرستان‌های حوزه انتخابیه خود را در کشور بگیرد.
غلام‌محمد زارعی علاوه بر اینکه شهرستان‌های بویراحمد و دنا را به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل کرده، توانسته است آرامش سیاسی را نیز برای مردم دیارش به ارمغان بیاورد و شمار قربانی‌های بازی‌های سیاسی را در این شهرستان به صفر برساند.
راستی جناب دکتر! من جای شما بودم این بار در یادداشتی نه به عنوان وکیلی که به شایعات فضای مجازی اکتفا می‌کند، بلکه به عنوان یک شهروند قضاوت کرده و به امیرکبیر بویراحمد و دنا خسته نباشید می‌گفتم.
لازم است خدمت شما عرض کنم انتخاب استاندار جدید با تصیم هر سه نماینده صورت گرفته و نظر این دو نماینده مد نظر شما بسیار مهم و اساسی بوده است.
ان‌شاءالله به زودی با تغییرات وسیع و انتصاب مدیریت‌های جوان در استان و رشد فرزندان استان در سطح ملی، تعامل و شایستگی‌های این دو نماینده عزیز به خوبی برای همه مردم سرافراز کهگیلویه و بویراحمد هویدا می‌شود.


کد مطلب: 275904

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/275904/جوابیه-ی-وامصیبتا-موکلینی-وکیلشان-باشید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1