کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حکم شهردارهای دهدشت، مادوان، چرام و یاسوج تائید شد

24 شهريور 1396 ساعت 11:57


مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد از صدور حکم انتصاب ۳ شهردار شهرهای این استان خبر داد.
عبدالکریم عزیزی اظهار داشت: حکم اسفندیار برخه شهردار دهدشت، داریوش جهانبخش شهردار مادوان و علی نوری‌زاده شهردار چرام توسط سید موسی خادمی استاندار امضاء و صادر شده است.
وی عنوان کرد: حکم ۳ شهردار شهرهای دهدشت، مادوان و چرام در روزهای گذشته صادر و مقرر شد روز شنبه ۲۵ شهریور معارفه شوند که بنا به تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد آئین روز معارفه به روزهای دیگری تغییر می‌یابد.
عزیزی با بیان اینکه روند اداری انتصاب سایر شهرداران معرفی شده شهرهای استان در دست اجرا است، بیان کرد: احتمال عدم صدور حکم برخی افراد ناتوان و ضعیف معرفی شده برای شهرداری‌های شهرهای استان دور از انتظار نیست.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: صدور و ابلاغ حکم شهردار یاسوج توسط وزارت کشور در مراحل پایانی بوده و بزودی شهردار مرکز استان معرفی می‌شود.
عزیزی با تاکید بر اینکه شوراهای شهر نباید وارد مسائل قومی، طایفه‌ای و حتی شبه سیاسی شوند، افزود: نمی‌شود برای یک دوره ۴ ساله شهرداری ناتوان و ضعیف انتخاب کرد زیرا دود این انتخاب ناصحیح و اشتباه به چشم مردم می‌رود.
وی تاکید کرد: شهرداران شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد قبل از صدور حکم باید توسط متولیان امر در استانداری مورد ارزیابی و انجام مصاحبه قرار بگیرند و در صورت رسیدن به عدم توانایی شخص، امکان رد شدن شهردار پیشنهادی وجود دارد.
 
بنا براین، حکم نستهن مقدم برای شهرداری یاسوج نیز تأئید شده است که بنا بر تغییرات سیاسی اخیر در سطح استان به تأخیر افتاده است.


کد مطلب: 274985

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/274985/حکم-شهردارهای-دهدشت-مادوان-چرام-یاسوج-تائید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1