کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دو خبر ورزشی؛ از واترپلوی نفت گچساران تا هیئت تکواندو

23 شهريور 1396 ساعت 10:47


خبرهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد /
تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران به مصاف سایپا تهران می‌رود
در هفته سوم لیگ برتر واترپلو تیم نفت و گاز گچساران به مصاف سایپا تهران می رود
در هفته سوم لیگ برتر واترپلو نفت و گاز گچساران به مصاف سایپا تهران می‌رود.
بر اساس این گزارش، تیم واترپلو نفت و گاز گچساران روز جمعه به مصاف سایپا تهران خواهد رفت.
گفتنی است تیم واترپلو نفت و گاز گچساران روز جمعه۳۱ شهریور راس ساعت ۱۵ در مجموعه ورزشی آزادی گچساران به مصاف سایپا تهران خواهد رفت.
 
تقویت و توسعه ورزش تکواندو در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر توجه و تلاش برای تقویت و توسعه ورزش تکواندو در استان تاکید کرد.
سید محمدتقی علوی عصر امروز در مجمع انتخاباتی هیات تکواندوی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: این استان ورزشکاران توانمند و پرقدرتی در همه رشته‌های ورزشی دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگلویه و بویراحمد تکواندو را یکی از رشته‌های ورزشی مورد علاقه مردم این استان دانست و گفت: باید با همکاری و تعامل کاری کنیم تا ورزش استان به جایگاه واقعی خود در سطح کشور برسد.
وی با بیان اینکه هیات تکواندو مانند دیگر هیات‌های استان مشکلات عمده و عدیده‌ای دارد، گفت: فدراسیون تکواندو باید نگاه ویژه‌ای برای حل و رفع این مشکلات داشته باشد.
این مسوول با اشاره به برنامه محور بودن اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد، در تلاش هستیم تا با اجرای برنامه‌های مطلوب پژوهشی و آموزشی به اهداف خود در این زمینه برسیم.
علوی به وجود ضعف‌ها و مشکلات متعدد در بخش‌های گوناگون اشاره کرد و افزود: همراهی، حضور و حمایت مسوولان در بخش‌های مختلف باعث دلگرمی و کار و تلاش بیشتر خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان اینکه مشکلات مالی عامل دور شدن برخی از ورزشکاران از عرصه ورزش است، خاطرنشان کرد: این موضوع باعث می‌شود تا نتوانیم به رسالت‌ها و اهداف مورد نظر خود دست یابیم.
وی با بیان اینکه امروز هفتمین مجمع انتخاباتی هیات‌های ورزشی در سال ۹۶ برگزار شد، گفت: امروز مجمع انتخاباتی هیات تکواندوی استان برگزار و رئیس هیات مشخص و معرفی شد.
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر توجه و تلاش برای تقویت و توسعه ورزش تکواندو در استان تاکید کرد و گفت: سعی می‌کنیم تا پایان سال جاری دو یا سه تشک تاتامی را تهیه و به یک یا دو شهرستان استان تحویل دهیم.
علوی برگزاری مسابقات لیگ استانی را از محورهای اصلی و مد نظر اداره کل ورزش و جوانان استان عنوان کرد و بیان داشت: باید برای توسعه و ارتقای ورزش استان نهایت تلاش خود را به کار بگیریم.
وی در پایان با اشاره به قول رئیس فدراسیون تکواندو در خصوص برگزاری جشنواره اختصاصی استعدادیابی تکواندو در استان، گفت: برگزاری این برنامه فرصتی مناسب برای شناسایی، تقویت و استفاده از استعدادهای برتر و نخبه در استان است.


کد مطلب: 274865

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/274865/دو-خبر-ورزشی-واترپلوی-نفت-گچساران-هیئت-تکواندو

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1