تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : ۲۷۴۷۵۵

جشن ستارگان بویراحمد (+ عکس)

۰
کبنا ؛ 
با حضور دانش‌آموزان برتر و فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد جشن ستارگان در محل سالن دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج برگزار شد.
در این آیین که رتبه‌های برتر کنکور سراسری امسال هم حضور داشتند از رتبه‌های برتر زیر ۱۰۰ و زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری شهرستان بویراحمد تجلیل به عمل آمد.

به گزارش فارس در بخش دیگری از این آیین از دانش‌آموزان برتر در مسابقات پرورشی و قرآنی تجلیل شد و همچنین فرهنگیان برگزیده و مقام‌آور کشوری از این شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.
در این این سید علی‌اکبر هاشمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با بیان این که استراتژی مشخصی برای موفقیت آموزش و پرورش این شهرستان در سطح کشور و استان در نظر قرار داده‌ایم اظهار کرد: به دنبال ارتقای جایگاه آموزش و پرورش این شهرستان در کشور هستیم.
وی با تقدیر از همه کسانی که در کسب این موفقیت همه تلاش داشته‌اند بیان کرد: دستاوردهای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در دو سال اخیر کم نظیر بوده است.
برشمردن رتبه‌های کشوری آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیاز به ساعت‌ها وقت دارد
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کسب رتبه‌های برتر کشوری آموزش و پرورش استان گفت: برشمردن رتبه‌های کشوری آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیاز به ساعت‌ها وقت دارد
هادی زارع‌پور در جشن ستارگان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد که در محل سالن دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج برگزار شد با تقدیر از همه دانش‌آموزان و فرهنگیان این شهرستان که در چنین جشن پرشکوهی شرکت کردند، اظهار کرد: تبریک ویژه به دانش‌آموزانی دارم که برای استان خود افتخار آفریدند و فرهنگیانی که با همت و تلاش در عرصه کشوری برای ما افتخار آفریدند.
این مسؤول به اهم دستاوردهای آموزش و پرورش استان در سال ۹۵ و ۹۶ اشاره کرد و گفت: حضرت علی (ع)در نامه به مالک اشتر که در نهج‌البلاغه و در نامه ۵۳ آمده و یک منشور حکومتی است اظهار کرد: آن حضرت فرمود مبادا ای مالک آن‌هایی که کار شایسته‌تر انجام می‌دهند با آن‌هایی که زحمت نمی‌کشند برابر باشند چرا آن‌ها از ادامه کار دلسرد می‌شوند و آن‌هایی که تلاش نمی‌کنند جسورتر می‌شوند.
وی گفت: در آموزش و پرورش استان سومین تجلیل از مدال‌آوران کشوری در کل کشور را در مهر یا آبان خواهیم داشت که در یک فرصت مقتضی این کار را در استان انجام می‌دهیم.
زارع‌پور افزود: در سال ۹۵ و ۹۶ کارنامه درخشانی را در کل کشور داشتیم که تعداد ۲۲ نفر رتبه زیر ۱۰۰ داشتیم و ۲۵۷ نفر رتبه زیر ۱۰۰۰ را داشتیم که افتخاری بزرگ بود.
این مسؤول گفت: در حوزه آموزش متوسطه و در مهارت‌های هنری رتبه‌های اول و دوم و سوم کشوری را داشتیم و در مهارت‌های علمی کاربردی رتبه‌های سوم و چهارم داشتیم و در جشنواره‌های ویژه دبیران ۵۰ رتبه برتر کشوری داشتیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه افزود: در حوزه پرورشی در مسابقات فرهنگی و هنری ۱۹ رتبه برتر کشوری را داشتیم و در پرسش مهر ۱۳ رتبه برتر کشوری و در مسابقات قرآنی ۲۱ رتبه کشو ی داشتیم که جز استان‌های اول کشور بودیم و در درس تفکر و سبک زندگی دو تا رتبه برتر کشوری داشتیم.
این مسوول گفت: در حوزه تربیت بدنی رتبه‌های بسیاری در کشور اخذ کردیم و در حوزه بهداشت و سلامت در همه عناوین رتبه‌های برتر کشوری داشتیم و در مسابقات تخصصی دبیران ورزش رتبه اول کشور از ما بود.
وی تصریح کرد: در درس پژوهی آموزش ابتدایی رتبه دوم کشور را داشتیم که نشان دهنده اقدامات خوب و فعالیت‌های گسترده همکاران ما در آموزش و پرورش است.
 
مسؤولان در تجلیل ستارگان و نخبگان جوان از هم پیشی بگیرند
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آینده کهگیلویه و بویراحمد را ستارگان و نخبگان جوان خواهند ساخت.
فتاح محمدی در جشن ستارگان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد که با حضور گسترده دانش‌آموزان و فرهنگیان و اولیا در محل سالن دکتر عسکریان شهر یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: مهم‌ترین منابع هر کشور نیروی انسانی دانا و دانشمند است سرمایه‌ای که تمام نشدنی است و سرمایه‌ای که تداوم و پیروزی هر کشور بستگی به آن دارد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروی انسانی که دارای ایده و فکر است سرمایه پایدار هر کشور است و امروز بخشی از این سرمایه پایدار را در شهرستان بویراحمد می‌بینیم که آینده استان در دستان توانمند آن هاست.
وی توسعه پایدار استان را در دستان این جوانان دانست و گفت: در آینده نه چندان دور این سرمایه‌ها با دانش خود استان را خواهند ساخت.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1