کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عدل‌ هاشمی: استاندار جدید از رفقای قدیمی بنده است / «خادمی» علی‌رغم فضای سیاسی آلوده بسیار خوب کار کرد / این دکان‌ها را ببندید

22 شهريور 1396 ساعت 11:38


نماینده کهگیلویه بزرگ در خصوص استاندار جدید گفت:آقای احمدی از رفقای قدیمی بنده است و با همفکری هر سه نماینده انتخاب شده است.
به گزارش کبنا از چرام، عدل هاشمی پور در حاشیه همایش تقدیر از بهورزان شهرستان چرام با اشاره به تغییر استاندار گفت: آقای خادمی در این استان زحمت کشیده و علیرغم فضای سیاسی آلوده ولی بسیار خوب عمل کردند.
وی افزود: آقای خادمی مسئولیت جدید گرفتند و نباید استان خود را هم فراموش کنند.
نماینده چرام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استاندار جدید و با بیان اینکه استانداری که میاد عزیزدل بنده است و اینکه یکی می نویسد این اسناندار وابسته به فلان نماینده است اظهار داشت:استاندار هر که می خواهد باشد بابد اهل تعامل با نمایندگان باشد و خواسته های آنها را در حوزه های مختلف سیاسی و عمرانی و فرهنگی سرلوحه کار خود قرار دهد.
وی بیان کرد:زمانی که آقای احمدی نماینده دهلران بودند بنده در قرار خاتم اولین پروژه گازرسانی را در حوزه انتخابیه وی کار کردم.
هاشمی پور تصریح کرد: آقای احمدی استاندار جدید از رفقای قدبمی بنده است اهل هیاهو هم نیستم.
نماینده کهگیلویه بزرگ با انتقاد از کسانی که می گویند استاندار جدید وابسته به فلان نماینده است و کی آورده است بیان کرد: این که کی آورده و فضا را آلوده می کنیم این دکان ها را ببندیم.
هاشمی پور تاکید کرد:استاندار جدید با همفکری سه نماینده انتخاب شد و همه می دانستیم غیربومی است.


کد مطلب: 274747

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/274747/عدل-هاشمی-استاندار-جدید-رفقای-قدیمی-بنده-خادمی-علی-رغم-فضای-سیاسی-آلوده-بسیار-خوب-کار-این-دکان-ها-ببندید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1