کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پارک اسکان یاسوج ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

22 شهريور 1396 ساعت 9:43


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت ۳۵ درصدی پارک اسکان یاسوج خبر داد و گفت: در این پارک آلاچیق، ۷۰ سکوی نشیمن، سوئیت و سرویس بهداشتی‌ پیش‌بینی شده است.
به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به همراه سرپرست شهرداری و رئیس شورای شهر یاسوج از عملیات اجرایی پارک اسکان این شهر بازدید کردند.
محمود باقری در این بازدید با بیان اینکه پارک اسکان یاسوج هم‌اکنون ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اظهار داشت: در این پارک آلاچیق، ۷۰ سکوی نشیمن، سوئیت و سرویس بهداشتی‌ پیش‌بینی شده است.
وی با اشاره به اینکه از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برای احداث این پارک اختصاص یافت، افزود: از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور چهار پارک اسکان در شهرهای مختلف استان احداث می‌شود.
باقری با بیان اینکه در این پارک به دنبال ایجاد مجموعه‌ای هستیم که اکثر امکانات لازم برای رفاه گردشگران را داشته باشد، اظهارکرد: علاوه بر زیر ساخت‌های اسکان به دنبال ایجاد بازارچه صنایع دستی برای فروش سوغات محلی و صنایع دستی استان در پارک اسکان هستیم.
عضو کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ایجاد بازارچه صنایع دستی استان در پارک اسکان یاسوج در زمینه اشتغال‌زایی، جذب گردشگر و درآمدزایی هنرمندان استان کارآمد است.
باقری بیان کرد: برای ایجاد بازارچه صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد به زمینی با زیربنای ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع نیازمند هستیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سالانه ۲۱۸ هزار مترمربع انواع صنایع‌دستی بافتنی در کهگیلویه و بویراحمد تولید می‌شود.
رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج نیز در این بازدید با تقدیر از اقدام میراث فرهنگی استان در ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در مرکز کهگیلویه وبویراحمد گفت: افتتاح پارک اسکان کمک بزرگی به درآمدزایی گردشگری شهر یاسوج است.
سید هدایت اکبری با بیان اینکه در طول سال شهر یاسوج میزبان تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی است، اظهارکرد: توجه به زیرساخت‌های گردشگری در مرکز استان ضروری بوده و شورای شهر یاسوج از سرمایه‌گذاران این حوزه حمایت می‌کند.
وی با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا بر روی چمن نمی‌نشینند به جز در یاسوج، ابراز کرد: با فضاسازی و احداث فضای مناسب جهت اسکان مسافرین باید از آسیب به فضای سبز جلوگیری شود.
این عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه مسافران و گردشگران در همه جای شهر یاسوج حتی در بلوارها چادر می‌زنند، افزود: با افتتاح پارک اسکان یاسوج، از اینگونه اقدام‌ها جلوگیری خواهیم کرد.
 


کد مطلب: 274702

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/274702/پارک-اسکان-یاسوج-۳۵-درصد-پیشرفت-فیزیکی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1