کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در این بانک مردم برای دریافت وام لازم نیست به کسی رو بزنند (+تصاویر)

22 شهريور 1396 ساعت 9:52


رئیس امور شعب بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد گفت: در بانک مهر اقتصاد مردم برای دریافت تسهیلات لازم نیست به کسی رو بزنند.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان کهگیلویه و بویراحمد، صبح امروز رئیس و کارکنان امور شعب بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سالروز بانکداری اسلامی با مدیر حوزه‌های علمیه این استان دیدار کردند.
محمدعلی نیک‌منش رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با اشاره به جایگاه روحانیت و طلاب در ترویج فرهنگ ناب اسلامی و پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: نقش روحانیت و طلاب در پیروزی انقلاب اسلامی و ترویج و فرهنگ اسلامی قابل انکار نیست.
نیک‌منش در ادامه با تاکید بر اینکه بانک مهر اقتصاد علمدار و پیشرو در بانکداری اسلامی است، اظهار کرد: تمام عقود و قراردادهای بانک مهر اقتصاد بر اساس احکام و شرع اسلامی پایه‌گذاری شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه آموزش کارکنان در بانک مهر اقتصاد از مسائل اولویت‌دار است، گفت: مدیران و کارکنان بانک مهر اقتصاد حدود ۴۳۱ هزار نفر ساعت آموزش‌های لازم را در رابطه با نظام بانکداری اسلامی دیده‌اند.
رئیس امور شعب بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با راه‌اندازی پایگاه پاسخگویی به مسائل شرعی در خصوص بانکداری اسلامی در این بانک خبر داد و گفت: مشتریان و مراجعه‌کنندگان می‌توانند مسائل شرعی و اسلامی خود را پیرامون بانکداری اسلامی با کارشناسان این حوزه در میان بگذارند.
وی در ادامه گفت: در بانک مهر اقتصاد مشتریان و مراجعه‌کنندگان می‌توانند، بدون ضابطه و رابطه تسهیلات دریافت کنند و ما نیز این فرهنگ را در این بانک گسترش داده‌ایم.
نیک‌منش تاکید کرد: در بانک مهر اقتصاد مردم و مشتریان برای دریافت وام لازم نیست به کسی رو بزنند.
این مسوول ارشد در بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به ابعاد مختلف بانکداری اسلامی پرداخت و گفت: در بانک مهر اقتصاد کمیته‌ای متشکل از کارشناسان دینی خبره در حوزه بانکداری تشکیل شده است که تمام قراردادها، عقود و تسهیلات این بانک بر مبنای احکام اسلامی باشد.
بنا بر این گزارش، حجت‌الاسلام پایدار مدیر حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار بانک مهر اقتصاد را از بانک پیشرو در بانکداری اسلامی دانست و گفت: بانک مهر اقتصاد از ظرفیت طلاب و روحانیون برای ترویج فرهنگ بانکداری اسلامی بهره لازم را ‌می‌تواند، ببرد.


کد مطلب: 274700

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/274700/این-بانک-مردم-دریافت-وام-لازم-نیست-کسی-رو-بزنند-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1