کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تشریح جزئیات کشته شدن قاتل «شهید فرزادیان»

22 شهريور 1396 ساعت 8:39


رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد گفت: قاتل شرور و جانی به هلاکت رسیده سال‌های گذشته در سایر استان‌ها از جمله خوزستان، فارس و استان بوشهر مبادرت به چندین فقره سرقت مسلحانه مغازه طلافروشی کرده بود.
سردار مهدی انصاری اظهار داشت: رصد، پیگیری و دستگیری این قاتل و شرور فراری در دستور کار نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد و دیگر استان‌های همجوار قرار داشت.
وی عنوان کرد: در چند روز گذشته محل و مخفیگاه وی مشخص شده و در این راستا متاسفانه یکی از همکاران سخت کوش و جان نثار پلس یعنی شهید سرگرد "فرزادیان" توسط این شرور به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد افزود: در تعاقب این اتفاق ناگوار برای همرزمان این شهید بزرگوار و با درخواست‌های مکرر مردم و با تلاش و پیگیری‌های مجدانه همکاران عزیزم در نیروی انتظامی استان به ویژه پلیس آگاهی و عوامل اطلاعاتی استان، شب گذشته مخفیگاه این قاتل و این شرور جانی به دست آمد و او را محاصره کردیم.
انصاری بیان کرد: امروز صبح پس از یک درگیری مسلحانه که با پرتاب چندین نارنجک از سوی این قاتل و شرور متواری آغاز شد، توسط ماموران انتظامی به هلاکت رسید و یکی از همدستان وی نیز دستگیر شد.
وی گفت: افراد بزهکار و خلافکاری که بر سر خود نوا و آوازه نا امن کردن محیط و امنیت مردم را دارند بدانند که نیروی انتظامی استان با تمام توان و قدرت خود آمادگی این را دارد که اجازه جولان و ایجاد ناامنی به هیچ یک از این خلافکاران را نمی‌دهد.


کد مطلب: 274696

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/274696/تشریح-جزئیات-کشته-شدن-قاتل-شهید-فرزادیان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1