تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۲۷۴۵۹۹

توزیع اعتبارات فرهنگی با توجه به نفوذ و قدرت دیگران نابخشودنی است

۲
۰
کبنا ؛شورای آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد صبح امروز به ریاست فرماندار وبا حضور اعضای آن در محل فرمانداری بویراحمد برگزار شد.
محمد کاظم نظری در این جلسه با بیان اینکه در جلسات این شورا باید دنبال حل مشکلات آموزش وپرورش باشیم، گفت: ما در قبال تمام دانش آموزانی که امروز برای ثبت نام وادامه تحصیل مشکل دارند، مسئول هستیم.
فرماندار بویراحمد با اشاره به اهمیت ورابطه آموزش وپرورش با توسعه گفت: در همه ی کشورهای توسعه یافته آموزش وپرورش از اهمیت بالایی برخوردار است بنا براین در این زمینه ماهم باید این بحث را در اولویت قرار دهیم و زیرساخت های لازم را فراهم کنیم.
رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد با ابراز گلایه از بی توجهی برخی مسئولان برای توزیع اعتبارات وامکانات اظهار داشت: توزیع اعتبارات وامکانات با توجه به نفوذ وقدرت دیگران نابخشودنی است.
فرماندار بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود توزیع بودجه های فرهنگی را مناسب ندانست وگفت: درحالی که فرزندان ما در برخی از مدارس مرکز استان از امکانات اولیه آموزشی مثل میز وصندلی بی بهره اند، بسیاری از بودجه ها به برخی از نهادها واگذار میشود که هیچگونه پاسخگویی برای هزینه کرد آن بخش از بودجه ندارند واین آسیبی جدی بر توزیع عادلانه اعتبارات است.
نظری بازدید از مدارس را یکی از برنامه های خوب آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد عنوان وابراز امیدواری کرد با شروع مهرماه شورای آموزش وپرورش شهرستان بصورت گروهی وبرنامه ریزی شده از برخی مدارس که بیشترین مشکلات آموزشی را دارند، بازدید داشته باشند.
وی نوستالژی مهرماه وشروع مدارس را زیبا عنوان وتصریح کرد: با شروع فصل مدارس وظیفه داریم فضایی شاد وبا نشاط برای دانش آموزان در مدارس آماده کنیم.
رئیس شورای آموزش وپرورش شهرستان از ضرورت ساماندهی سرویس های مدارس در آستانه آغاز سال تحصیلی خبر داد وگفت: ملزم شدن مدارس به استفاده از خودروهای مجاز همچنین بررسی صلاحیت رانندگان وجلوگیری از فعالیت خودروهای غیرمجاز جهت ایاب وذهاب دانش آموزان مدارس باید در دستور کار آموزش وپرورش بویراحمد قرار گیرد.
 
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام میرمحمدی مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اخیراً در گفت‌وگو با کبنا، اظهار کرد: که از ۵ میلیارد تومان اعتبار فرهنگی حاشینه نشینی ۴ میلیارد تومان آن به شهرستان‌های گچساران و باشت رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
منظورش و نهادلی که بودجه ایبرن و پاسخگو نیسن چه بیه ؟؟!!!
پمه نه فرماندار ،؟؟!!! سی چه جواب عملکردشونه وشون نیخی ؟؟ مه قراره یکی د بیا سیت مدیریت و پایششون کنه ؟؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
اعتبارات شهرستان رو که خود فرماندار توزیع میکنه
عجب شیطونیه، خودش توزیع میکنه و به آموزش و فرهنگ پول نمیده، بعد بقیه رو محکوم میکنه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1