کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

لنده تنها شهرستانی که بیمارستان ندارد

20 شهريور 1396 ساعت 13:13


به مناسبت روز بهورز و با حضور فرماندار، امام جمعه، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های کهگیلویه و لنده، مسئولان ادارات و نهادها از بهورزان نمونه شهرستان لنده در سالن خدیجه کبری این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش کبنا، در این مراسم «البرز محمد خانی» عضو فعال شورای اسبق لنده با اشاره به خدمات انجام شده در حوزه بهداشت ودرمان لنده گفت؛ در یکی دوسال گذشته خدمات خوب وتاثیر گذاری در حوزه سلامت شهرستان انجام گرفت. که نتیجه این خدمات رضایت و رفاه مردم فهیم این منطقه است.
 
وی افزود: خدمات انجام شده در حوزه سلامت لنده با همراهی و همکاری نماینده پیگیر مردم درمجلس شورای اسلامی، فرماندار اسبق و حال شهرستان، مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان و شهرستان، ائمه جمعه، خیرین حوزه سلامت، همراهی فررندان ملی شهرستان و شورای اسلامی دوره چهارم انجام که مهم‌ترین این خدمات استقرار پزشکان متخصص، تجهیز آزمایشگاه مرکزی، استقرار سو نو گرافی در مرکز شبکه بهداشت و خرید دستگاه بروز توسط خیرین حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی بوده است
محمدخانی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: شهرستان لنده تنها شهرستان در استان است که بیمارستان برای آن تعریف نشده است و در راستای تحقق این مطالبه به‌حق مردم این منطقه امید داریم، پیگیری و مطالبه نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و دانشگاه علوم پزشکی واعضای شورای جدید بیشتر شود.


کد مطلب: 274337

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/274337/لنده-تنها-شهرستانی-بیمارستان-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1