کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تشییع شهید «فرزادیان» در یاسوج (+تصاویر)

20 شهريور 1396 ساعت 11:28


پیکر شهید مدافع حریم امنیت «سید عبدالخالق فرزادیان» در شهر یاسوج با حضور مسوولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد و اقشار مختلف مردم تشییع شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دادگستری استان، فرماندهان سپاه فتح و نیروی انتظامی استان، مدیران دستگاه‌های دولتی و سایر مسوولان و اقشار مختلف مردم تشییع شد.
سروان «عبدالخالق فرزادیان» یکی از مأموران پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد در درگیری و تعقیب و گریز با سارق حرفه‌ای و شرور مسلح در یکی از روستاهای شهرستان گچساران به شهادت رسید.
شهید فرزادیان جان خود را در راه امنیت مردم ایثار کرد/دستگاه قضایی در مجازات اشراز اطاله دادرسی نداشته باشد
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهید فرزادیان جان خود را در راه امنیت مردم ایثار کرد.
حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر با تسلیت شهادت این سرباز حریم امنیت اظهار کرد: شهید فرزادیان جان خود را برای ایجاد امنیت مردم نثار کرد تا اشرار نتوانند امنیت آن‌ها را سلب کنند.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با قدردانی از تلاش‌های ناجا در برقراری امنیت در کشور افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز سبزپوشان نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت از همه توان خود استفاده می‌کنند و امنیت خوبی در استان برقرار کرده‌اند.
وی در ادامه با قدردانی از همه تلاش‌های دستگاه قضایی برای نهادینه کردن امنیت در جامعه افزود: دستگاه قضایی برخوردهای موثری در این خصوص داشته و امیدواریم که در برخورد با اشرار و مجازات آن‌ها بدون هرگونه اطاله دادرسی آن‌ها را در کمترین زمان ممکن مجازات کنند تا درس عبرتی برای آن‌ها باشد.
 
 
فرزندان شهید در کنار عکس پدرشان
 


کد مطلب: 274277

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/274277/تشییع-شهید-فرزادیان-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1