کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تاجگردون و فرماندار گچساران روی یک نیمکت کلاس درس(+عکس)

20 شهريور 1396 ساعت 9:56


مدرسه ابتدایی سه کلاسه زنده یاد عبدالحسن فریحی با حضور نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت، مسئولان استانی و شهرستانی در روستای شمس عرب گچساران به بهره‌برداری رسید.
در این آیین  جهان محرابی اظهار کرد:  مدرسه ابتدایی سه کلاسه شمس عرب گچساران  با زیر بنای ساختمان آموزشی ۲۵۸ متر مربع در این روستا احداث شد.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد  با بیان این که هزار متر مربع محوطه‌سازی شده است، تصریح کرد: ۱۳۰ متر مربع در این مدرسه دیوارکشی انجام گرفته است.
وی با بیان اینکه محل تامین اعتبارات ساخت برای احداث مدرسه ابتدایی سه کلاسه در روستای شمس عرب گچساران از اداره‌کل نوسازی بوده، عنوان کرد: پروژه سه کلاسه شمس عرب با  اعتباری به مبلغ ۴۵۰میلیون تومان با زیر بنای ۲۹۸متر مربع به بهره‌برداری رسید.
وی در ادامه با اشاره به پروژه‌هایی که امسال در دست اجرا است، بیان کرد: تعداد ۶۲کلاس درس در سال تحصیلی جاری به کلاس‌های درس اضافه خواهد شد.
این مسئول ابراز کرد: این تعداد کلاس درس در قالب  ۲۳طرح  ورزشی و فرهنگی است که تا پایان شهریور افتتاح خواهد شد.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از این تعداد تاکنون ۹ پروژه آموزشی در قالب ۱۵کلاس درس و یک کانون فرهنگی و یک سالن ورزشی و یک باب دارالقرآن افتتاح شده است.

 


کد مطلب: 274254

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/274254/تاجگردون-فرماندار-گچساران-روی-یک-نیمکت-کلاس-درس-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1