کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

واکنش میرمحمدی به سخنان تاجگردون؛ اطلاعات من کامل است، استاندار هم اعتراض دارد

19 شهريور 1396 ساعت 0:15


مدیرکل اموراجتماعی استانداری در واکنش به مصاحبه تاجگردون گفت: اطلاعات من کامل است از ۵ میلیارد اعتبار استان،  ۴ میلیارد به گچساران اختصاص یافت.
حجت الاسلام سید فتح الله میرمحمدی مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار کبنانیوز از چرام به سخنان تاجگردون در نشست خبری امروز در گچساران واکنش نشان داد.

میرمحمدی با اشاره به اینکه این مساله درشورای آموزش و پرورش استان و بحث روی مناطق حاشیه نشین و نبود فضای آموزشی بوده بیان کرد: ما آنجا چنین بحثی را مطرح کردیم و اسمی از آقای تاجگردون نبردیم و دوم اینکه نامی از شهرستان خاصی هم نیاوردیم.
وی افزود: ما فقط گفتیم در حوزه بویراحمد ۶۰ هزار حاشیه نشین وجود دارد و یک پنجم اعتبارات حاشیه نشینی در طرح‌های زیر ساختی و طرح‌های فرهنگی و اجتماعی بویراحمد اختصاص یافت و بقیه برای شهرستان دیگری و ما اسم نبردیم.
مدیرکل اموراجتماعی استانداری با اشاره به اینکه تاجگردون گفتند اطلاعات ما ناقص است باید عرض کنم که ما اطلاعاتمان کاملاً دقیق است و آقای استاندار هم در جریان است.
وی بیان کرد: آقای خادمی در اعتراض به توزیع این اعتبارات هم با قائم مقام وزیر در امور اجتماعی و فرهنگی تماس تلفنی داشتند و هم نامه ای کتباً نوشت و اعتراض خود را به توزیع اعتبار مطرح کرد.
میرمحمدی با اشاره اینکه اطلاعات ما دقیق است و اطلاعات آقای تاجگردون متاسفانه ناقص است اظهار داشت: وی نباید اسم بنده را می‌آورد چون من اسم ایشان را در آن جلسه نیاوردم.
وی افزود: اینکه ایشان گفتند کار خودش را انجام بدهد،  اتفاقاً کار من همین حوزه آسیب‌های اجتماعی است و حاشیه نشینی یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی است که متاسفانه در استان ما بر اثر مهاجرت‌های بی رویه به مرکز استان است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: براثر عدم برنامه ریزی دقیق و جانمایی در فضاهای ورزشی،  بهداشتی و آموزشی و تفریحی متاسفانه مشکلات زیادی در این حوزه داریم.
وی با اشاره به اینکه دقیقاً این کار در حوزه بنده است و دارم پیگیری می‌کنم و در سال گذشته از سه فرماندار کهگیلویه، گچساران و بویراحمد که حاشیه نشینی در آن‌ها وجود دارد برنامه گرفتم و به وزارت کشور ارسال شد.
میرمحمدی به اشاره به دلیل تقسیم این بودجه گفت: متاسفانه چون سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت و راه و شهرسازی تفاهم نامه را در وزارت کشور منعقد کردند و بیشتر چون در بحث ستاد بازآفرینی شهری این موضوع مطرح شد آن‌ها هم چون ارتباطاتی قطعاً داشتند، تقسیم بودجه مورد اعتراض استان است.
وی افزود: اطلاعات ما دقیق است و از ۵ میلیارد تومان اعتبار سهم دهدشت صفر و سهم بویراحمد کمتر از یک چهارم و بقیه به شهرستان گچساران اختصاص یافت.
مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گفت: اطلاعات دقیق ما حاکی از این است که استاندار هم اعتراض کردند و این اعتبارات رسماً به استانداری اعلام شد و پروژه‌ها هم مشخص شده و اسناد و نامه‌ها در دفتر بنده موجود است.
وی بیان کرد: این اعتبارات برای ساخت پل،  ایجاد معابر و ترمیم شبکه‌های آب و برق و همچنین احداث کتابخانه و تکمیل مساجد ناقص و احداث کلانتری نیروی انتظامی و یا خرید خانه محله و پایگاه‌های سلامت در این مناطق حاشیه نشین احداث شود.
میرمحمدی با اشاره به سخنان امروز تاجگردون تصریح کرد: انشاالله دوستان حرمت نگه دارند و از غرور و تکبر که مسئولیت‌ها باعث آن می‌شود و از هوای تفس به دور باشیم و هم با اطلاع حرف بزنیم و هم حرمت‌ها را حفظ کنیم.
براساس این گزارش،  تاجگردون در نشست خبری با رسانه‌های گچساران گفته بود که آقای میرمحمدی اطلاعاتش ناقص است و ایشان برود کار خودش را انجام دهد چه کار دارد به این کارها؟!!!!


کد مطلب: 273833

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/273833/واکنش-میرمحمدی-سخنان-تاجگردون-اطلاعات-کامل-استاندار-هم-اعتراض

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1