تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۵
کد مطلب : ۲۷۳۸۳۳

واکنش میرمحمدی به سخنان تاجگردون؛ اطلاعات من کامل است، استاندار هم اعتراض دارد

۶۷
۱
کبنا ؛مدیرکل اموراجتماعی استانداری در واکنش به مصاحبه تاجگردون گفت: اطلاعات من کامل است از ۵ میلیارد اعتبار استان،  ۴ میلیارد به گچساران اختصاص یافت.
حجت الاسلام سید فتح الله میرمحمدی مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با خبرنگار کبنا نیوز از چرام به سخنان تاجگردون در نشست خبری امروز در گچساران واکنش نشان داد.

میرمحمدی با اشاره به اینکه این مساله درشورای آموزش و پرورش استان و بحث روی مناطق حاشیه نشین و نبود فضای آموزشی بوده بیان کرد: ما آنجا چنین بحثی را مطرح کردیم و اسمی از آقای تاجگردون نبردیم و دوم اینکه نامی از شهرستان خاصی هم نیاوردیم.
وی افزود: ما فقط گفتیم در حوزه بویراحمد ۶۰ هزار حاشیه نشین وجود دارد و یک پنجم اعتبارات حاشیه نشینی در طرح‌های زیر ساختی و طرح‌های فرهنگی و اجتماعی بویراحمد اختصاص یافت و بقیه برای شهرستان دیگری و ما اسم نبردیم.
مدیرکل اموراجتماعی استانداری با اشاره به اینکه تاجگردون گفتند اطلاعات ما ناقص است باید عرض کنم که ما اطلاعاتمان کاملاً دقیق است و آقای استاندار هم در جریان است.
وی بیان کرد: آقای خادمی در اعتراض به توزیع این اعتبارات هم با قائم مقام وزیر در امور اجتماعی و فرهنگی تماس تلفنی داشتند و هم نامه ای کتباً نوشت و اعتراض خود را به توزیع اعتبار مطرح کرد.
میرمحمدی با اشاره اینکه اطلاعات ما دقیق است و اطلاعات آقای تاجگردون متاسفانه ناقص است اظهار داشت: وی نباید اسم بنده را می‌آورد چون من اسم ایشان را در آن جلسه نیاوردم.
وی افزود: اینکه ایشان گفتند کار خودش را انجام بدهد،  اتفاقاً کار من همین حوزه آسیب‌های اجتماعی است و حاشیه نشینی یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی است که متاسفانه در استان ما بر اثر مهاجرت‌های بی رویه به مرکز استان است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: براثر عدم برنامه ریزی دقیق و جانمایی در فضاهای ورزشی،  بهداشتی و آموزشی و تفریحی متاسفانه مشکلات زیادی در این حوزه داریم.
وی با اشاره به اینکه دقیقاً این کار در حوزه بنده است و دارم پیگیری می‌کنم و در سال گذشته از سه فرماندار کهگیلویه، گچساران و بویراحمد که حاشیه نشینی در آن‌ها وجود دارد برنامه گرفتم و به وزارت کشور ارسال شد.
میرمحمدی به اشاره به دلیل تقسیم این بودجه گفت: متاسفانه چون سازمان برنامه و بودجه کشور و وزارت و راه و شهرسازی تفاهم نامه را در وزارت کشور منعقد کردند و بیشتر چون در بحث ستاد بازآفرینی شهری این موضوع مطرح شد آن‌ها هم چون ارتباطاتی قطعاً داشتند، تقسیم بودجه مورد اعتراض استان است.
وی افزود: اطلاعات ما دقیق است و از ۵ میلیارد تومان اعتبار سهم دهدشت صفر و سهم بویراحمد کمتر از یک چهارم و بقیه به شهرستان گچساران اختصاص یافت.
مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری گفت: اطلاعات دقیق ما حاکی از این است که استاندار هم اعتراض کردند و این اعتبارات رسماً به استانداری اعلام شد و پروژه‌ها هم مشخص شده و اسناد و نامه‌ها در دفتر بنده موجود است.
وی بیان کرد: این اعتبارات برای ساخت پل،  ایجاد معابر و ترمیم شبکه‌های آب و برق و همچنین احداث کتابخانه و تکمیل مساجد ناقص و احداث کلانتری نیروی انتظامی و یا خرید خانه محله و پایگاه‌های سلامت در این مناطق حاشیه نشین احداث شود.
میرمحمدی با اشاره به سخنان امروز تاجگردون تصریح کرد: انشاالله دوستان حرمت نگه دارند و از غرور و تکبر که مسئولیت‌ها باعث آن می‌شود و از هوای تفس به دور باشیم و هم با اطلاع حرف بزنیم و هم حرمت‌ها را حفظ کنیم.
براساس این گزارش،  تاجگردون در نشست خبری با رسانه‌های گچساران گفته بود که آقای میرمحمدی اطلاعاتش ناقص است و ایشان برود کار خودش را انجام دهد چه کار دارد به این کارها؟!!!!
نام شما

آدرس ايميل شما

جهانی
Iran, Islamic Republic of
خسته شدیم از این حرفهاتون که باد هوا هم نمی ارزه.قبلا در فقر و گرسنگی غوطه ور بودیم میگفتند برین شکر کنید امنیت دارید الان که دیگه گچساران هیچ امنیتی نداره.میخورید کنار هم بدون دعوا بخورید.نوش جونتون
اعظم دهبانی
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر محمدی حالا کسی هم از بویراحمد هست تو روی تاجگردون بلند شه.
حاجتی
Iran, Islamic Republic of
آقا الکی تاجگردون رو بزرگ نکنید...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
همین غرور کاذبش باعث شده گچساران تبدیل به تگزاس بشه. الان هم داره دانشگاه عدالت، دکترا میگیره جون ظاهرا اون دکتراش معتبر نبود اصلا
مهندس
Iran, Islamic Republic of
با شناخت اندکی که از حاج آقا میر محمدی دارم اتفاقا انسانی آرام ، طراح و جدی است ، در این ۴ سال هم علی رغمی که ناجوانمردانه در حاشیه بوده هم اصلا به رخ خود نیاورد ، برای شناخت بیشتر ایشان به مدیریت ممتازش برستاد انتخاباتی سید محمد خاتمی در استان و همچنین فرمانداری مردم دارانه او در کهگیلویه می توان نگاه کرد .
جوان
Iran, Islamic Republic of
جناب میرمحمدی باسلام
ببخشید میشه بفرمایید در حوزه امور اجتماعی طی چهارسال اخیر چه اقداماتی صورت گرفته است؟ حوزه کاری شما ضعیف ترین عملکرد را در چهارسال اخیر داشته است و سازمانهای مردم نهاد که کاملا به حاشیه رفته اند و در این چهارسال هرچه بودجه می آمد شما فقط برای سه چهارتا تشکل خاص کمک میکرده اید. شما بفرمایید در حوزه آسیب های اجتماعی در استان از جمله افزایش طلاق و کاهش ازدواج و خودکشی ها و.... چه اقدامات موثری کردید که اوضاع بهتر نشد تازه بدتر هم شد.
بله جناب تاجگردون نماینده اون دو شهرستان هستند و کارشون هم درست است چون برای مطالبات مردمش تلاش میکنه و تعهداتش رو به نحو احسن انجام میدهند اما شما چه کردید؟ شما تعهدات خودت رو انجام بده .
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
هر چه بودجه بود خرج بنر های تبلیغاتی شد تو گچساران، اینم عاقبتش. هر روز ناامنی
قربون زمان سی قدرت و جعفری. بیعت کجایی؟؟؟ بیا که شهر داغون شده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
وقتی نخبگان استان سکوت کنن باید تاجگردون //....... هم اینطور عرض اندام کنه. والا دوست نداره ضیا هاشمی وزیر بشه .
عدالت
Iran, Islamic Republic of
از قدیم تا بحال این گونه افراد نمی دانند سیری //
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه افرادی که در //سنگ نماینده رو به سینه میزنند این یک پنجم هم صدقه سری ///بوده که /
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فقط پروژه های ویترینی تو گچساران افتتاح میشه. اگه اول بلادیان تا آخرش مجهز به دوربین مدار بسته بود قطعا سارقان جرات چنین کاری را نمیکردن . تو بلادیان ماشین و آدم تردد میکنه اینطور آدم کشته میشه، وای به حال روزی که بلادیان توسط بنوشکه داران سامان دهی بشه. جمع کنید این بساطو
Italy
درود بر میرمحدی احسنت
سازمان های مردم نهاد
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
والا روحانی تو یاسوج رای نیاورده شایدم ضیا را معرفی نکنه
Iran, Islamic Republic of
سلام و درود خدمت حاج آقا میرمحمدی . اقای میر محمدی هر جای استان مدیریت داشته به نحو احسن انجام وظیفه نمودند . دنبال پست و مقام هم نبوده . تا جایی که میشناسمش هر مقامی هم که باشی حرف حق را میگه . قبلا حرف حق را به موحد میزد .حالا هم جناب تاجگردون . تاجگدرون زیاد با آخوندها در نیفت
رنجبری
Iran, Islamic Republic of
غرور و تکبر آقای به ظاهر دکتر حونی بوشه خراب ایکنه،بخدا الکی گپوش ایکنیت،تاجگردون کیه چه کرده یکم واقع بین بیم.
ترک دره شوری
Iran, Islamic Republic of
وصیت پدر به پسر تا میتوانی دروغ بگو ولی نشان بده راست میگویی حرف راست با مردم نزن که نا موفق میشوی مردم باوی رو به تمسخر بگیر ولی خودت رو جدی نشون بده از طرف پدرت .....
روستای لار
Iran, Islamic Republic of
بنازم باغ بنوشکه رو شبها خیلی با حالا میشه سیستم اروپایی داره دم حاج غلام گرم خوب به خانواده اش صفا داده گچساران وبهشت رو کردی مال خودتون خوب بلد هستید چیکار کنید این جنایات نتیجه دروغ گویی تاجگردون به مردم میباشد
گچساران
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم بعضی از آقایان با چه رویی میخوان در انتخابات آینده دوباره بیان توی صحنه گچساران.حداقل جوابی که به بیش از ۲۰ هزار جوان بیکار چی هستش.و مردم رو چی فرض کردن.این آقا در طی این ۶ سال نمایندگی چیکار کرده.همه طرحهایی هم که افتتاح شده زحمات نمایندگان قبلی یعنی آقای جعفری و آقای حسینی هستش .مردم گچساران دیگه گول این حرفها رو نمیخورند.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر جناب آقای میرمحمدی که حرف مردم رو زدی واقعا تمامی بودجه استان همینجوری داره تقسیم میشه.درود بر شجاعتت جناب میرمحمدی که از بیان حقایق ترسی نداری من که دستت را میبوسم که اینچنین حرف دل مردم رو میزنی شیر مادرت حلالت
بیضایی
Iran, Islamic Republic of
//که مدیر کل امور اجتماعی اش شمایی. این نوع ادبیات به تنش و چالش اجتماعی می انجامد و ایشان با این تفکر چطور در این جایگاه پست گرفته اند. کاش این آقای میرمحمدی به جای این اختلاف افکنی ها، گزارشی از عملکرد خودش اعلام میکرد...
همکار سرباز
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج آقای میر محمدی حالا با این حرفها شدی ژنرال واقعی
گچساران
Iran, Islamic Republic of
نماینده یاسوج که تو شبکه دنا مصاحبه کرده و گفته بود ۷۰ درصد بودجه استان رو برای بویراحمد و دنا گرفتم و هیچ کس صداش هم در نیومد که بگه چرا و چطور این کار رو کردی حالا شما داری میگی ۸۰ درصد بودجه این سازمان به گچساران داده شده؟ دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو
دگمبذون
Iran, Islamic Republic of
اخ تا قیومت سی ای شهر //...تاجگردون ره یکی دش اییا ///بدبخت مردم
بابک
Netherlands
در استان کوچلوی کهگیلو و بیراحمه از سر حسادت همه همه چیز دان شده اند ولی بدانید تاجگردون/// گچساران و باشته با این ///نمی توانید خللی در دوست داشته شدنش ایجاد کنید
محمدی
Iran, Islamic Republic of
استاندار وقتی /باشه از ۵میلیارد ۴میلیاردش میره گچساران و درود بر تاجگردون
///فرمانداران هم ضعیف مدیران هم ضعیف مثلا همین میرمحمدی
واقعا ضعیفه فرماندار دنا خیلی ضعیفه بویراحمد //از مدیران اینا دیگه کارایی ندارند
کهگلو
آخ وبخت کهگیلویه .ِ.....هم خواب ناز تشریف دارند
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
بجای توهین کردن بیکدیگر اگر بیاییم با بدست اوردن اطلاعات صحیح یکدیگر را نقد کنیم نتیجه خواهیم گرفت در غیراینصورت به هیچ نتیجه ای نخواهیم رسید چون سالها است این کار را میکنیم ایا نتیجه گرفتیم شاید حرفی که میزنیم صحیح باشد ولی ما ادله ای برای اثباتش نداریم بردران عزیز تا زمانی که ما نخواهیم اوضاع به همین منوال خواهد بود و متا سفانه دست اندر کاران نیز از همین ادبیات استفاده کرده و به هم میتازند به سخنان ایندو توجه کنید ببینید کدامیک با اطلاعات حرف زده غیر از بر خورد کوچه بازاری که در شان خودشان هم نیست اینکه بتو چه یا بمن چه این شد حل مشکلات آگر خلافی صورت گرفته خوب را هکار بدهید یا پیش قاضی بروید وبا ادله ثابت کنید در غیر اینصورت حداقل چیزی نگویید
بویراحمد همیشه سربلند
Iran, Islamic Republic of
زنده باد دکتر تاج گردون تاج ملت و پایبنده باد آبروی استان و ایران
خشایارچشمه روشن
Iran, Islamic Republic of
اقای میرمحمدی منکه تازه اسم شماراشنیدم ونمیدانم دراین ۴سال بقول دوستان چکارمیکردی واگرتاجگردون اکثریت بودجه رابرای گچساران برده بنازم تاجگردون راکه عجب کاری کرده قدرتش راداره شماهم زوربزنید
حاج اقا
Iran, Islamic Republic of
اخ و بخت بویراحمد
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
این ضعف نماینده مردم بویراحمده که نمیتونه در توزیع اعتبارات نقش ایفا کنه. لطفا دو دستگی ایجاد نکنید.
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه سی اندی یاسوج برد خورد سال شصت پنج با حالا مقایسه کنید سالهای قبل کسی از گچساران دفاع نمی کرد اقای محمدی کارش کار خودش انجام دهد که امار طلاق خودکشی فقر کاسته شود نه در بودجه ومسایل که ربطی به ایشان ندا د دخالت کند قطعا در جابجای استاندار تعغیر صورت خواهد پذیرفت
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اگر .........هم مثل میرمحمدی بود باز هم بویراحمد قدرتمند بود
وحدتی
Iran, Islamic Republic of
کاش ۴ نفر مثل حاج آقا میرمحمدی در این استان پیدا میشد
انسانی شجاع، نترس، کاربلد و شایسته
یکی از بزرگان اصلاحات استان
فرهنگی 2017
Iran, Islamic Republic of
با سلام
در جایگاه یک بی طرف و با مطالعه دقیق سخنان هر دو شخصیت، به نظر بنده کاملا حق با جناب آقای میرمحمدی هست.
اگر بحث حاشیه نشینی در ارتباط با مدیرکل امور فرهنگی نباشد پس چه کسی مسئول می باشد؟
چرا آقای تاج گردون باید از یک حرف حق (که کاملا با مستندات همراه می باشد) ناراحت و برآشفته شود؟؟؟؟
آقای تاج گردون شما اگر مدرک یا مستنداتی دارید رو کنید تا مردم ببینند و قضاوت کنند.

با پرخاشگری مردم حق را به شما نمی دهند (هر چند مطمئنم که حرف و نظر مردم برای شما مهم نیست).
اگر امکان دارد بگویید که تعطیلات شما و خانوادتان کدام شهر اروپا بود؟؟؟ شمایی که دم ار مردم داری و همدردی با مردم زدید و می زنید.
ما منتظر مستندات و مدارک شما هستیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ما که چیزی از این بودجه ها ندیدیم به اسم گچساران ولی کجا خرج میشه چی فکر میکردیم چی شد
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
ای بنازمت میر محمدی که حرف دل مردم و زدی.کاش چند تا مسول نترس و شجاع مثل شما داشتیم که شجاعت بیان واقعیت های استان و داشته باشن
ایران
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر تاجگردون با این خودبینی و غرور کجا خواهی رفت؟
گچسارانی
از اول انقلاب تا همین چند سال تمام بودجه به یاسوج میرسید وما گچسارانیها با این که به تنهایی با نفت وگازمان ایران را می چرخانیم فقط نظاره گر بودیم حالا یک هزارم از سهممان هم گیرمان نیامده اصلا شما مگه خودتان نماینده ندارید ما حق شما را نخوردهایم آقای تاجگردون حق وحقوق شهرش را می گیرد
باشت
Iran, Islamic Republic of
مشکل ما همینجاست حاج اقا شما درس فلسفه و منطق میخونی میای با مرد شماره یک اقتصاد ایران بحث بودجه میکنی علت عقب افتادگی ما همینه . جای شما توی مسجده
انسان
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج آقای میرمحمدی که حرف حق را زدی تاجگردون که برای مردم گچساران کار نمیکنه برای یک درصد از فامیلهایش.. که در سکوت تلیاردر میباشه .. ، .. و امثالهم و بقیه از فقر به فلاکت رسیدند این همه بدبختی این شهر مقصر اصلی تاجگردون . ببینید خیابان بلادیان به چه کس داده شده . سینما با شراکت عادل امینی و فامیلهای شیرازی وای به حال مردم فقیر گچساران از امنیت و وضعیت خوب به کجا رسیدیم ..ه تاجگردون می باشد
جوان
Iran, Islamic Republic of
این .. در گچساران بانی و باعث آن تاجگردون ببین این افرادی که.. بودند در .. کار میکنند و شبها در پارکها.. بدست می باشند همه آنهایی که تاجگردون فرستاده سرکار از .. شهرستان می باشند
یورد خالی
Iran, Islamic Republic of
این همه سال به گچساران با این همه نفت و گاز ظلم شد حالا بزار یک بار هم بودجه اونجا خرج بشه
100
Iran, Islamic Republic of
په حاج زارع کوچنه
ياسوج
Iran, Islamic Republic of
مرد شماره یک اقتصاد ایران ... نگرفت با این حرفت پس .. وزیر اقتصاد چه کاره است
دناامنیت
Iran, Islamic Republic of
.. استان در شش ماهه جاری .. اقای انصاری فرمانده نیروی انتظامی است که شایسته گزینی نکرد ه از موقع مدیریت ایشان تا الان چندین قتل عمد وسرقت مسلحانه رخ داده باید جوابگو باشه
فولاد
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه عدالت دانشگاه غیر انتفاعی هست
بنظرم گلوبال بیزنس با وجود اینکه وبسایت نداشت اما ازش معتبرتر باشه
آخرش ما نفهمیدیم تاجگردون مدرکش چیه
دناامنیت
Iran, Islamic Republic of
..در این سال اخیر.. اقای انصاری فرمانده نیروی انتظامی است دراین یکسال چندین قتل عمد وسرقت مسلحانه بوده چرا ایشان جوابگو نیست
هاشم
Iran, Islamic Republic of
من سیاسی نیستم و هیچ حمایتی از تاجگردون نمیکنم ولی باید بگم در دوره های قبل شما . تو این دوره تا گچساران بخوره. علی رغم اینکه دل خوشی از هیچ کدومتون ندارم.حیف این ممکتی که دم از اسلام میزنه ولی.. از سوی مسءولین ایجاد نمیشه
خسرو
Iran, Islamic Republic of
ت..ر شده آخرش خواهدشکستالبته بویراحمدهم نماینده ..
علی
Iran, Islamic Republic of
.. کارش .. هست حماس رنگ ندارن حتی تو کشور هم ایشان میشناسن ..
جعفر
Iran, Islamic Republic of
سلام اگراقای تاجگردون براساس وظیفه نظارتی خودبه مدیران انتقاد میکند چرا تاکنون حتی از یک نفر ازمدیران باوی انتقاد ننموده اشکال ا... است ومیخواهد همه طبق خواسته ایشان عمل کنند عامل اصلی قبیله گرایی خودش میباشددرقَضیه طلافروشی از نظرایشان استاندار مقصر است..بنده خدا مسئولیتی ندارد ادارات جهادکشاورزی کار ابفای شهری دامپزشکی و بقیه فک وفامیل عالی اما دانشگاه منابع طبیعی گردشگری ودگر اغیار همه ..ف چون ایشان قانون را فقط نظر ومرام خود تعریف کرده
ﻧﺎﺷﻨﺎﺱ
Iran, Islamic Republic of
بابا چرا گیر دادید به تاجگزدون . از ماست که بر ماست. آق ما نماینده نداریم. نداریم . نداریم.
مهمان
Iran, Islamic Republic of
سلام به سر دبیر محترم : اول و اما آیا شما در این نظرات دست می برید و نقطه گذاری می فرمایید؟ با این وضع که این نظرات ابتر (دم بریده) شده اند!! خدا وکیلی این چه وضعیه که باید فکر کنی تا بفهمی منظور جا خالی چیست؟ یا نظر را اصلا منعکس نفرمایید یا کامل بنویسید.
دوم. آقای نماینده محترم باشت خودشان مسئول کل بودجه مملکت هستند و هر طوری که دوست دارند عمل می کنند. با این وضعی که در اعتبارات استان پیش آمده ، پس در اعبتارات کشور در مناطق و استان های مختلف چه وضعی است؟ خدا می داند. مسئول تقسیم بودجه باید فردی باشد که بیطرف باشد و به همه مناطق چه در کشور و چه در استان با دیدی منصفانه نگاه کند.
خسرو
Iran, Islamic Republic of
جناب تاج گردون فکری به حال امنیت گچساران بکنید حرفهای یک من ده شاهی ارزش ندارد
باشت
Iran, Islamic Republic of
درود بر میر محمدی که واقعیت را گفت
جعفر زاده
Iran, Islamic Republic of
احسنت حاج اقا محمدی
سلیمه
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون .... و بزودی ..خواهد ..
مستقل
Iran, Islamic Republic of
اخ اخ ب داد مردم بدبخت فقیر برسید ،اینقدر جوان نخبه با استعداد داشتیم ک از استان رفتن ، حالا ب زندگی و روزگارشون نگاه کنید.،از ماست ک بر ماست.
محمود
Iran, Islamic Republic of
باز هم یه آخوند حرف مردم را زد بعد بگین روحانیت را ول کنید ،خداوکیلی من خادمی را که میدیدم احساس میکردم یه کارشناسی از دفتر آقای تاجگردون آمده ماموریت. کلا وقتی یه جلسه باش داشتم کلا نا امید شدم،به دوستان گفتم اصلاحات فاتحه،حالا که رفت لرستان دیگه قلبت دارم میگم دولت روحانی فاتحه.
حسین
Norway
درود بر حاج آقا میرمحمدی.... کاش چن نفر تو استان مثل آقای میرمحمدی داشتیم.. آدمی به متدینی و شجاعی حاج آقا تو استان نیستند. و انصافا هر جا و هر مقامی بودند موفق بودند
حسین
Norway
آقای .. تو هم نظرات مردم رو بخون تا روخوانیت خوب بشه
حسین
Norway
درود بر حاج آقا میرمحمدی.. حاج آقا ما که نماینده مجلس تو بویراحمد نداریم که بخواد اعتراض کنه، شما از حق مردم دفاع کنید لطفا.. ( اجرکم عند الله)
پرتوان
Norway
غیر از اینکه حاج آقا میرمحمدی به داد این مردم برسند و گریه آقای زارع و دیگر بزرگان بویراحمد فقط... احسنت حاج آقا. ،.
دانشجو
Romania
. شما رو چه به آسیب های اجتماعی و بودجه؟؟؟؟نفت گچساران باید خرج خودش بشه...درود بر میرشکار...
غارتی
آخی سی بویراحمد آخی آخی.
بر سلامت و صداقت و شجاعت حاج آقا میر محمدی درود...
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
بسیار متاسفم ، شرمند و سر به زیر ، حرفی برای گفتن نیست ، بودجه ای که می آید و مصرف می شود ؛ مصرف کنندگان در چگونگی تقسی. آن با هم دچار مشکل می شوند . به راحتی می نویسند سهم دهدشت صفر ریال از پنجاه میلیارد ریال...دهدشت که بود و نبودش برای کهگیلویه تفاوتی ندارد چه توضیحی در رابطه با این خبر دارد ؛ جالب اینجاست که تنها تخصص و سابقه مدبریتی ابشان حوزه بودجه است چگونه و با چه رویی همچنان بر مسند .. این شهرستان تکیه زده است ، حقیقتا مدبران ضعیف اصلاح طلب شهرستان کهگیلویه بهترین دلیل برای مردم این شهرستان است که هرگز از این شهرستان نماینده ای به مجلس نرود .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1