کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توسعه ۱۴ کیلومتری شبکه توزیع آب شهر یاسوج طی سال جاری

17 شهريور 1396 ساعت 9:12


قاسم قلندری صبح امروز در بازدید از پروژه‌های توسعه شبکه توزیع آب شهر یاسوج اظهار کرد: طی سال‌های جاری پیشرفت‌های قابل قبولی در زمینه توسعه شبکه توزیع آب و شبکع فاضلاب شهری صورت گرفته است.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج با اشاره به بالا بودن میزان فرسودگی شبکه توزیع عنوان کرد: علاوه بر عمر بالای شبکه توزیع آب، استفاده از لوله و اتصالات غیر استاندار و نصب غیراصولی انشعاب توسط برخی مشترکان در ارتباط با تعدد شکستگی‌های سطح شبکه و انشعابات شهر یاسوج مزید بر علت شده است.
قلندری با اشاره به اینکه طی سه سال اخیر و به رغم کمبود اعتبارات با تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفت، بیان کرد: در سال اخیر شاهد اجرای پروژه‌های متعددی در زمینه توسعه و اصلاح شبکه توزیع آب شهر بوده‌ایم.
وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۴ کیلومتر شبکه توزیع آب در سطح شهر یاسوج اجرا شده است، که این رقم در نوع خود بی‌سابقه بوده است.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج میزان اعتبار هزینه شده برای اجرای این حجم از اجرای شبکه توزیع آب را بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر نیز عملیات اصلاح و توسعه شبکه توزیع در نقاط مختلف شهر یاسوج در حال اجرا است.


کد مطلب: 273523

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/273523/توسعه-۱۴-کیلومتری-شبکه-توزیع-آب-شهر-یاسوج-طی-سال-جاری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1