کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دست‌های پشت پرده برای محرومیت کهگیلویه و بویراحمد از فوتبال/ امتیاز تیم فوتبال «زاگرس یاسوج» به فروش می‌رسد

15 شهريور 1396 ساعت 9:42


امتیاز تیم فوتبال پایتخت استان در لیگ دو کشور، توسط افرادی نامعلوم در حال انتقال و فروش به مقاومت تهران است.
به گزارش کبنا اسپورت، امتیاز تنها تیم پایتخت استان(زاگرس یاسوج) در لیگ دو کشور که توسط وزارت ورزش به جوانان یاسوجی اهداء شده بود، توسط افرادی نامعلوم در حال انتقال و فروش به مقاومت تهران است.

ورزشکاران و هوادارن فوتبال در خصوص واگذاری امتیاز تیم فوتبال زاگرس یاسوج در لیگ دو کشور متنی را ارسال کرده‌اند که عیناً منتشر خواهد شد.
به گزارش کبنا، این متن به شرح زیر است:
 
مسولین محترم دولت تدبیر و امید به گوش باشید
امتیاز تنها تیم فوتبال یاسوج در لیگ دو کشور که توسط وزارت ورزش به این شهر هدیه داده شده بود توسط عده ای ...به فروش رسید.
امتیاز تیم فوتبالی که در فصل قبل به فوتبال این شهر به پاس افتتاح استادیوم پانزده هزار نفری تعلق و به جوانان فوتبالی این شهر واگذار گردید در حال واگذاری و فروش افراد ... می‌باشد.
مگر جوانان این شهر چه گناهی کردند که باید فدای بی تدبیری مسولین ورزش و فوتبال شوند.
انتظار از مسولین محترم استانی می‌رود که باعث نابودی ورزش بخصوص فوتبال این شهر نشود.
شخصی که فصل قبل برای این تیم هزینه کرد باتوجه به سرمربی گیری در این تیم مجموع هزینه‌ها رو متقبل شده بود و الان مدعی هستش که امتیاز تیم متعلق به خودش می‌باشد.
در صورتی که این امتیاز به فوتبال این شهر اهدا گردیده بود، و حالا مدعی مالکیت دارد و به فکر فروش هستش که پول هنگفت و حق فوتبالیست‌های این شهر رو به جیب شخصی بزند.
در صورتی که افرادی هستند، که حاضرند با جیب شخصی خود جهت ارتقا و پیشرفت فوتبالی‌های این شهر هزینه بکنند و امسال تیم رو با بچه‌های بومی همین شهر روانه مسابقات بکنند.
مسولین محترم دولت تدبیر و امید در استان دست یاری به سمت شما بلند کرده‌ایم و انتظار همکاری و حمایت داریم.
لازم به ذکر است که تا به الان مدیرکل ورزش و جوانان استان باتوجه به فشارهای زیاد زیر بار این حرکت منفعت طلبان نرفته است.
 
به گزارش کبنا، همچنین تیم فولاد یاسوج که در دسته سه فوتبال کشور حضور دارد به دلیل مشکلات مالی وضعیت نامعلومی دارد. این تیم در صورت حمایت می‌تواند نام یاسوج را در میادین مختلف ورزشی فریاد بزند.
 


کد مطلب: 272962

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/272962/دست-های-پشت-پرده-محرومیت-کهگیلویه-بویراحمد-فوتبال-امتیاز-تیم-زاگرس-یاسوج-فروش-می-رسد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1