کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتقاد معاون فرماندار کهگیلویه از عملکرد رسانه ها/ بعضی تحلیل ها حال آدم را بد می کند

14 شهريور 1396 ساعت 15:23


معاون فرماندار کهگیلویه از عملکرد رسانه‌ای برخی از اصحاب رسانه انتقاد کرد و اظهار داشت:رسانه نباید محل انتشار هر متنی شود، برخی از تحلیل‌ و نقدها حال آدم را بد می‌کند.
به گزارش کبنانیوز از چرام، اسلام خسروی ظهر امروز در آیین تکریم خبرنگاران شهرستان های کهگیلویه،چرام لنده و بهمئی که به همت دفتر ارتباطات نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه در مجلس برگزار شده بود از عملکرد رسانه‌ای برخی از اصحاب رسانه انتقاد کرد و اظهار داشت: اینکه مدیران و مسؤولان را در فضای تقابلی قرار می‌دهند کار درستی نیست.

معاون فرماندار کهگیلویه، افزود: از تلاش‌های نماینده مردم در مجلس برای کارهای عمرانی شهرستان تشکر می‌کنم اما این را بدانید هر پروژه‌ای روال دارد و برای اجرایی شدن نیاز به طی مراحلی دارد.

وی، با بیان اینکه رایزنی نماینده با وزرا بخشی از کار است، گفت: اما اینکه کار به اسم شخص یا جریان مصادره شود کار درستی نیست.

خسروی، تصریح کرد: دنبال مصادره نیستیم و این را هم نمی‌پذیریم کاری که دولت انجام می‌دهد صرفاً به یک شخص نسبت داده شود.

وی، با بیان اینکه کهگیلویه هنوز در فضای انتخاباتی است، گفت: باید یاد بگیریم از انتخابات خارج شویم، انتخابات فقط یک انتخاب بود و تمام شد اکنون وقت کار کردن است.

این مسؤول، افزود: تا زمانی که در فضای انتخاباتی بمانیم و از تخریب و تخطئه لذت می‌بریم، پیشرفت نمی‌کنیم.

خسروی، سرعت و دقت در انتشار اخبار را یک اصل مهم دانست و گفت: برخی رسانه‌ها این اصول را رعایت نمی‌کنند و عملکرد غیر حرفه‌ای دارند.

وی، بیان کرد: پخش شایعات ارزش و اعتبار رسانه را زیر سؤال می‌برد و مردم را بی‌اعتماد می‌کند.

معاون فرماندار کهگیلویه، با اشاره به تحلیل‌های آبکی در برخی از رسانه‌های استان، گفت: تحلیل ساز و کار دارد و هر کسی نمی‌تواند تحلیل کند، گاهی وقت مقالاتی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که تحلیل آگاهانه نیست و نویسنده تخصصی در آن حوزه ندارد.

خسروی، ادامه داد: رسانه نباید محل انتشار هر متنی شود، برخی از تحلیل‌ و نقدها حال آدم را بد می‌کند.



کد مطلب: 272630

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/272630/انتقاد-معاون-فرماندار-کهگیلویه-عملکرد-رسانه-بعضی-تحلیل-حال-آدم-بد-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1