کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نقدی بر سخنان و عملکرد مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد

11 شهريور 1396 ساعت 9:52


یکی از دوستداران محیط زیست استان

هر چه بگندد نمکش می‌زنند-  وای به روزی که بگندد نمک

احتراماً و در پاسخ به جوابیه مدیر کل محیط زیست استان در خصوص ضرب و شتم مدیر محیط زیست شهرستان بویراحمد مطالبی چند جهت تنویر افکار عمومی حضورتان معروض می‌دارم. امید است که مردم فهیم این استان با رجوع به عقل و درک خود مسایل پیش آمده را آنالیز و به اصل ماجرا پی ببرند.

در وهله اول باید عرض کنم که طبق گفته‌های آقای حسین پور ایشان در حال ماموریت در ساعات پایانی شب بوده‌اند ولی آقای هاشمی مدیر کل محیط زیست گفته‌اند که حسین پور در آن ساعت آمده و برایش شاخ و شانه کشیده که من از طرف فلان نماینده ساپورت می‌شوم و جوابگوی شما نیستم.

خیلی واضح است که هیچ انسان عاقلی در این ساعت از شبانه روز زندگی و ساعت استراحت خود را ول نمی‌کند و دنبال زهر چشم گرفتن از مدیر کل خود باشد. در این بین صحت نداشتن صحبت‌های مدیر کل زمانی واضح تر و روشن‌تر می‌شود که بنا به وجود اسناد و مدارک در کلانتری تیم اعزامی به کوه‌های دنا که توسط آقای حسین پور به منطقه اعزام شده بودند با دست پر از ماموریت برگشته و مجرمین را به همراه اسلحه‌های غیر مجاز تحویل مقامات انتظامی داده‌اند.

طبق گفته‌های آقای هاشمی مدیر کل محیط زیست،  اقای حسین پور از دستورات ایشان تمرد کرده و بیشتر دنبال مسایل سیاسی بوده‌اند که اگر اینچنین بود آقای حسین پور بعد از برخورد این مدیر به جهت پیگیری پرونده و حمایت از همکارانش تا پاسی از شب در کلانتری نمی‌ماند و مساله را از طریق همان دفتر پیگیری می‌کرد. ولی کاملاً مشخص است که آقای حسین پور علی رغم برخورد این مدیر باز هم دست از کار نکشیده و تا پایان ماموریت در کنار پرسنل خود مانده است.

آنچه این روزها دغدغه اصلی محیط بانان و پرسنل محیط زیست می‌باشد این مساله است که در صورت وقوع هر گونه برخوردی از طرف این مامورین با متخلفین باز هم این مامورین هستند که به لطف خلا قانونی و عدم حمایت‌های اداری از طرف این سازمان گاه و بیگاه روانه‌ی زندان و یا چوبه‌ی دار می‌شوند.

جناب مدیر کل، شما در عوض اینکه به دنبال رفع این گونه مشکلات و معضلات و بهبود وضعیت کنونی محیط زیست در کشور باشید، به مانند یوزپلنگ ایرانی به این محیط بانان حمله ور می‌شوید

طبق گفته‌های مدیر کل محیط زیست استان هیج گونه درگیری صورت نگرفته است که این مورد در تناقض با گفته‌های آقای حسین پور می‌باشد. اما در این بین دوربین مداربسته‌ی اداره‌ی کل محیط زیست گواه همه چیز خواهد بود و همچنین پرسنل حاضر در محل نیز قادر به گواهی حق در بین این دو می‌باشد.

به فرض اینکه رییس محیط زیست بویراحمد در انجام وضایف محوله کم کاری کرده باشند

یک سوال: کدام قانون به شما اجازه‌ی برخورد فیزیکی و ضرب و شتم و فحاشیبه پرسنل زیر دست می‌دهد؟

شما که قانون مدار و منطقی بودید می‌توانستید از راه‌های قانونی که در اختیار شما بود عمل می‌کردید.

در پایان خاطر همه‌ی عزیزان را به این ضرب المثل جلب نمایم که «هر چه بگندد نمکش می‌زنند- وای به روزی که بگندد نمک «


اکنون که در شروع به کار دور دوم دولت تدبیر و امید قرار داریم امیدواریم مسئولین ارشد کشوری و استانی و شهرستانی در این خصوص انددیشه ای بخردانه به کار گیرند تا بار دیگر نظاره گر چنین برخوردهایی از طرف مسئولین با پرسنل مربوطه نباشیم که این امر می‌تواند هم نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال برده و هم وجهه‌ی مدیران دولت تدبیر و امید را خدشه دار نماید.

والسلام.

یکی از دوستداران محیط زیست استان


کد مطلب: 271792

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/271792/نقدی-سخنان-عملکرد-مدیرکل-محیط-زیست-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1