کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حرف‌های جنجالی مدیرکل محیط زیست پیرامون تنشش با رئیس اداره بویراحمد/او را دفتر فلان نماینده تحریک می‌کند

10 شهريور 1396 ساعت 14:58


در پی خبر درگیری و تنش مدیرکل محیط زیست استان با رئیس اداره بویراحمد, هاشمی به این خبر واکنش نشان داد.
هاشمی مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گوی اختصاصی با کبنانیوز و در واکنش به خبر درگیری و صحت و سقم آن گفت: اصل جریان این است که بنده بیرون از استان بودن و مردم روستای سپیدار نزدیک کارخانه آسفالت شن و ماسه اعتراض داشتند که آلودگی شدید وجود دارد.
هاشمی افزود: بنده به رییس حراست زنگ زدم که به ریس اداره بویراحمد که این کارخانه در حوزه کاری ایشان است پیگیری کند و اگر آلودگی شدید است تذکر دهد یا موقت تعطیل کند که مردم آسیب نبینند.
مدیرکل محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد: دو ساعت بعد بنده به ایشان (حسین پور) گفتم مگر نرفتی که ایشان در پاسخ گفتند من به شما کاری ندارم و هرکاری خودم تشخیص بدهم و دوست داشته باشم انجام می‌دهم و می‌روم.
هاشمی گفت: رئیس اداره بویراحمد می‌گوید به جای دیگر وابسته‌ام که در واقع ایشان از دستور تمرد کرده و ایشان وابسته به یکی از نمایندگان مجلس است.
وی افزود: متاسفانه رئیس دفتریکی از  نمایندگان استان ایشان را تحریک می‌کند حتی ایشان (حسین پور) جایی گفته بود. که نماینده می‌گوید باید هاشمی را بزنی.
مدیرکل محیط زیست استان با بیان اینکه ما مدارا می‌کنیم و طبق قانون تعامل می‌کنیم که برخوردی پیش نیاید تاکید کرد: بحث اصلی ما بر روی قانون و سلامت مردم است و خبر ضرب و شتم را تکذیب می‌کنم و تمام بحث ما این بود که چرا به محل کار و ماموریت نرفتی و ایشان می گویند من به جای دیگری وابسته‌ام.


کد مطلب: 271703

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/271703/حرف-های-جنجالی-مدیرکل-محیط-زیست-پیرامون-تنشش-رئیس-اداره-بویراحمد-او-دفتر-فلان-نماینده-تحریک-می-کند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1