تاریخ انتشار
سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۲۷۰۹۴۵

نمایشگاه فیلم و عکس برای اولین بار در چرام برگزار شد(+تصاویر)

۱
۰
کبنا ؛نمایشگاه عکس و فیلم مناظر طبیعی شهرستان چرام به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن فیلم و عکس چرام برگزار شد
به گزارش کبنا نیوز از چرام ,ظهرامروز با حضور سرپرست فرمانداری ,معاون صندوق کارآفرینی استان و شورای اداری شهرستان چرام نمایشگاه فیلم و عکس در افتتاح شد.
سعید خردمند رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام در آئین افتتاحیه این نمایشگاه ضمن تسلیت  شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان ولایت حضرت امام محمد باقر (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت:کارنامه خوب و عالی دولت تدبیر و امید در زمینه فعالیت فرهنگی بر هیچکسی پوشیده نیست و موفقیتهای درخشانی در ۴ سال گذشته داشته ان شالله در ۴ سال اینده شاهد کارنامه درخشانتری در زمینه توسعه فرهنگی جامعه خواهیم بود .
خردمند با اشاره به اهمیت فرهنگ در کلام مقام معظم رهبری تاکید کرد:فرهنگ به معنای هوایی است که ما در آن تنفس می کنیم واساسی ترین مسایل مسایل فرهنگی ماست .
وی افزود :فرهنگ تعیین کننده چگونگی تفکر و احساس اعضای جامعه و راهنمای اعمال انسان‌ها و معرف جهان بینی‌های آنها در زندگی است،
خردمند بیان کرد:اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام هم در دولت تدبیر و امید جهت توسعه و اعتلای فرهنگ شهرمان فعالیتهای فرهنگی و هنری چشمگیری داشته و تصمیم بر این شد که بمناسبت هفته دولت و همچنین به پاس شعار سال( اقتصاد مقاومتی -تولید و اشتغال ) که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده از توانمندی و پتانسیل انجمنهای فرهنگی و هنری بومی شهرستان چرام استفاده کنیم.
وی با اشاره به این که این آثار تو سط انجمن فیلم و عکس به مدیریت آقای مهران غریبی صورت گرفته است تصریح کرد: امروزبه برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حمایت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقای دکتر دهبانی پور و تلاشهای شبانه روزی انجمن فیلم و عکس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهد افتتاح این نمایشگاه هستیم .
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان چرام گفت :لازم به ذکر است که برای اولین بار در سطح شهرستان چرام چنین نمایشگاهی برگزار می گردد .
وی افزود: در این نمایشگاه سعی براین شده که از تمام نقاط زیبای خطه همیشه سبز چرام استفاده شود و امید است که مورد قبول شما عزیزان و همچنین همشهریان گرانقدر واقع شود.
خردمند تاکید کرد:لازم می دانم از حمایت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جناب آقای دکتر دهبانی پور بخاطر بر پایی این نمایشگاه تقدیر و تشکر کنم .
خردمند با تشکر از مدیران و خبرنگاران که در این افتتاحیه شرکت نمودند اعلام کرد: از امشب به مدت یکهفته ساعت ۹ شب اکران فیلم داریم از همه ی عزیزان با خانواده محترمشان دعوت بعمل می آید.
تصاویر:
---------------- ---------------
گزارش وعکس:علی یاری زاده
نام شما

آدرس ايميل شما

نا شناس
خدا وکیلی این مسئولینی که جهت افتتاح اومدن انگار اومدن فاتح خوانی بابایکم لبخندبزنید دستاتون هم از این حالت ماتم انداختید جلو
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1