کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتقاد امام جمعه از دخالت سیاسیون در آموزش و پرورش چرام/ آقای مدیرکل این روش اشتباه را اصلاح کنید

3 شهريور 1396 ساعت 15:01


حجت الاسلام افشار امام جمعه چرام از دخالت سیاسیون در انتصابات آموزش و پرورش چرام انتفاد کرد.
به گزارش کبنانیوز از چرام سید نورالله افشار امام جمعه چرام در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهر با اشاره به آیات قرآن بیان کرد:در واقع اهل تقوا وضعیت ظاهری خویش را حفظ می‌کنند.
وی افزود:و کسی که تقوا و خداترسی در وجودش نهادینه شود, ظاهر و اندام بدن خویش مثل موی خویش را به نامحرم نشان نمیدهد.
خطیب جمعه چرام در ادامه خطبه اول اضافه کرد: لباس تهیه شده از اجناس مادی بدن انسان را از سرما و گرما حفظ می‌کند و سپری در برابر خطر هاست و عیوب جسمانی انسان را می پوشاند.
افشار افزود: بنابراین روح تقوا و پرهیزگاری انسان را از بسیاری از خطرات فردی و اجتماعی حفظ میکند و زینتی بسیار بزرگ برای او محسوب می شود.
امام جمعه چرام با تذکری به آموزش و پرورش در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهر چرام اظهار کرد: نقش مهم و اثرگذار معلمین متعهد در تربیت دانش‌آموزان امری آشکار و روشن است
وی افزود: و اگر  در این مسئله سهل انگاری صورت پذیرد نوجوان جامعه اسلامی متضرر خواهد شد.
خطیب جمعه چرام اضافه کرد: متاسفانه آموزش و پرورش شهرستان چرام تصمیماتی گرفتند که هیچ  توجیه عقلی و منطقی ندارد  که در آینده نزدیک اگر اصلاح نشوند والدین را در جریان قرار خواهم داد تا بدانند عده ای با سیاست زدگی دنبال چه اهدافی هستند که آموزش و پرورش را جولانگاه سیاسیون قرار داده اند.
افشار افزود:خانواده هایی که ناراحت هستند فعلا صبر کنند.
خطیب جمعه چرام با اشاره به رنگ لباس مدارس عنوان کرد: لباس مدارس که رنگ شاد و مناسبی دارند, بدون هیچ کار کارشناسی و دقیقی رنگ لباس مدارس را تغییر می دهند و رنگ تیره تری را استفاده میکنند و باعث نگرانی خانواده‌ها می‌شود زیرا با این تصمیم لباس های سالم سال گذشته قابل استفاده نمی باشد.
افشار در ادامه خطبه دوم افزود: معلمین متعهدی که از خانواده معزز شاهد وایثارگر بودند بر کنار می‌کنند و بعضی افرادی که شایستگی کمتری دارند در مناصب تعلیم و تربیت منصوب می کنند.
امام جمعه چرام خطاب به مدیرکل آموزش وپروش استان اظهار کرد: آقای زارع پور با شناختی که از شما داشتم توقع بیشتری است  که مجموعه شما با سیاست زدگی بعضی افراد مومن را برکنار بکند.
وی اضافه کرد: اگر روند به همین منوال ادامه پیدا کند بعضی مسائل را به صورت ریز و جزئی به مردم اطلاع می‌دهیم تا مردم و والدین در جریان قرار گیرند که چه افرادی متاسفانه بیرون ازفضای  آموزش و پرورش است برای آموزش و پرورش ما تصمیم می گیرند.
وی افزود:امیدوارم این روش اشتباه  را اصلاح کنید و گرنه مجبورم مطالب را به طور دیگر خدمت مردم و اولیا اعلام کنم.


کد مطلب: 269697

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/269697/انتقاد-امام-جمعه-دخالت-سیاسیون-آموزش-پرورش-چرام-آقای-مدیرکل-این-روش-اشتباه-اصلاح-کنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1