کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بازدید بخشدار سرفاریاب از پروژهای عمرانی / درخواست از مسئولان آب و فاضلاب روستایی استان(+تصاویر)

24 مرداد 1396 ساعت 23:21


بخشدار سرفاریاب در بازدید از پروژه های عمرانی سرفاریاب روند یک پروژه را خوب و دیگری را ضعیف ارزیابی کردو خواهان نظارت بیشتر آب و فاضلاب روستایی استان بر روند احداث حوضچه تامین آب شرب سرفاریاب شد.
به گزارش کبنانیوز از چرام،با نزدیک شدن به هفته دولت تلاش مدیران برای سرو سامان دادن جهت تکمیل و افتتاح یا کلنگ زنی پروژه ها در دستور کار قرار دارد،بخشدار سرفاریاب با پیگیری و بازدید از طرح های در دست اقدام این بخش تلاش دارد که هرچه سریعتر این پروژه ها به اتمام برسد تا مردم از آنها بهره کافی را ببرند.
بخشدار سرفاریاب در گفت و گو با خبرنگار کبنانیوز با اشاره به اهمیت این پروژه ها ولزوم  خدمات رسانی به مردم این بخش اظهار داشت:  تصفیه خانه آب شرب شهر سرفاریاب با اعتباری قریب ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در دهه فجر سال گذشته کلنگ‌زنی گردید و طبق برنامه زمان بندی که برای اجرا و اتمام پروژه تعریف شده بود می بایست در مدت زمان شش ماهه کار تمام و به بهره برداری می رسید ولی بدلیل معارضاتی که با شرکت گاز داشتیم کار اجرایی پروژه حدود یک ماه به تعویق افتاد .
وی بیان کرد:بعد از رفع معارض حفاریهای لازم انجام شده و هم اکنون در حال احداث حوضچه های پیش بینی شده هستیم لذا انتظار داریم پیمانکار محترم تلاش و جدیت بیشتری برای اتمام پروژه داشته باشند و از طرفی نیز امیدواریم کارفرما که شرکت اب و فاضلاب روستایی استان هستند نظارت بیشتری بنمایند تا کار پروژه سریعتر و قبل از بارندگیها به اتمام برسد و این پروژه که نقش بسزایی در تامین اب شرب شهر سرفاریاب و روستاهای اطراف دارد مورد بهره برداری قرار بگیرد .
آتش سودا افزود: علاوه برشهرسرفاریاب روستاهای گرگیو . دهنو اسلام آباد . دلی دهنو . پشت بام ، عزیزی ، ده خلیفه، دلیاسیر علیا ،دلیاسیر سفلی و جمال الدین از این تصفیه خانه مشروب خواهند شد که اهالی شهر و روستاهای فوق در حال حاضر به شدت با مشکل کم آبی و بعضا بی آبی مواجه هستند .
اب فعلی مناطق یاد شده بصورت ثقلی از چشمه امامزاده حمزه تامین میگردد که سال به سال در حال کاهش هست.
 
 .
بخشدار سرفاریاب با اشاره به مشکلات کم آبی در این بخش گفت:مطالعات زیادی برای محل تامین آب جدید مناطق مذکور انجام شده که همه کارشناسان بهترین محل را مجتمع چاه های تامین اب محدوده کورسای تنگ پیرزال میدانند که امیدواریم به همت مسئولین امر در آینده نزدیک شاهد تامین اب از چاه های تنگ پیرزال برای مناطق فوق الذکر باشیم .
نماینده عالی دولت در بخش سرفاریاب با اشاره به طرح مهم دیگری در حوزه سلامت گفت:مرکز جامع سلامت شهر سرفاریاب به همت دولتمردان دولت تدبیر و امید یکی دیگر از پروژه هایی است که در دهه فجر سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان کلنگ زنی گردید و بلافاصله پیمانکار محترم جناب آقای بهگام کار را آغاز کرده و به سرعت پیش بردند که هم اکنون بالای ۸۵% پیشرفت فیزیکی داشته و مهرماه امسال به بهره برداری خواهدرسید .

آتش سودا افزود:از ابتدای مسئولیت حقیر در بخش سرفاریاب دولت تدبیر و امید خدمات بسیار خوب و ارزنده ای را به بخش سرفاریاب ارایه کرده است ولی بدلیل اینکه سالیان گذشته هیچ توجهی به حوزه بهداشت و درمان این بخش نشده بازهم مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم در دوره دکم فعالیت دولت تدبیر و امید برطرف گردند . اتش سودا افزود :
وی با اشاره به اهمیت این پروژه گفت:باتوجه به ترافیک سنگینی که شبانه روز در مسیر سرفاریاب به یاسوج وجود دارد و نیز باتوجه به پراکندگی روستاهای بخش و گردشگر پذیر بودن دو اقلیم سردسیری و گرمسیری بخش سرفاریاب تصادفات و حوادث ناگواری بصورت روزانه رخ میدهدکه نیاز مبرم به ارتقاء سطح خدمات بهداشتی درمانی هم بصورت کمی و هم بصورت کیفی می باشد.
آتش سودا بیان کرد:انتظار میرود به همت مسئولین محترم استانی و شهرستانی بزودی شاهد ارتقاء خدمات بهداشتی درمانی به نحو مطلوب و کافی در سطح بخش سرفایاب باشیم .
بخشدار سرفاریاب ضمن تشکر از مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان و مدیران قدیم و جدید شبکه بهداشت و درمان چرام و سرفاریاب افزود: جا دارد از جناب آقای بهگام که از معدود پیمانکارانی است که با احساس مسؤلیت و دلسوزی پروژه تحویلی خویش را در زمان تعیین شده به اتمام رسانده تقدیر و تشکر بنماییم .
وی در پایان خواهان تامین اعتبار برای دیوار حفاظتی حیات مرکز فوق و رفع سایر نقایص موجود شد و گفت شک‌ندارم با همت و تدبیر مسئولان فعلی استان و شهرستان این مشکلات بزودی مرتفع خواهند شد .
نماینده عالی دولت در بخش سرفاریاب همچنین گفت امیدوارم با افتتاح مرکز فوق شاهد ارتقاء‌مرکز از پاره وقت به تمام وقت نیز باشیم که یکی از خواسته های اصلی مردم هست
تصاویرتکمیلی:

 


کد مطلب: 267316

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/267316/بازدید-بخشدار-سرفاریاب-پروژهای-عمرانی-درخواست-مسئولان-آب-فاضلاب-روستایی-استان-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1