کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رسانه‌ها نگاه جدی‌تری به معضلات شهری یاسوج داشته باشند

22 مرداد 1396 ساعت 22:02


 
رییس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: رسانه‌ها نگاه جدی تری به معضلات و مشکلات حوزه شهری این شهر گردشگری داشته باشند.
به گزارش کبنا از یاسوج، سید هدایت اکبری روز یکشنبه در جمع شماری از خبرنگاران افزود: شهروندان تریبونی برای بیان مشکلات خود ندارند از این رو گاهی برخی مشکلات در حوزه شهری نادیده می‌ماند و حل نمی‌شود.
وی با اشاره به اینکه اگر رسانه‌ها به مشکلات شهری شهروندان با جدیت ورود پیدا کنند شاهد حل و رفع مشکلات خواهیم بود گفت: بر این اساس و با هدف کاهش مشکلات شهری همکاری‌های مشترک رسانه‌ها با شورای اسلامی شهر در پنجمین دوره فعالیت شوراها باید پررنگ شود.
وی اظهار داشت: انتظار ما از رسانه‌ها این است که اصحاب رسانه با تعامل با شورای اسلامی در پی از میان برداشتن مشکلات شهری باشند نه بزرگ نمایی اختلافات،
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه رسانه‌ها نقد و نظارت منصفانه، اطلاع رسانی شفاف و دقیق و هم چنین تبادل افکار بین نخبگان، شهروندان و مسوولان در موضوعات شهری را در دستور کار خود قرار دهند گفت: معتقدیم با هم اندیشی با شهروندان، نخبگان و صاحبان خرد و اندیشه راه حل‌های کارشناسانه تری ارائه می‌شود.
اکبری افزود: حوزه اطلاع رسانی باید صادقانه و شفاف باشد و موضوعات دارای اهمیت در دستور کار رسانه قرار گیرد.
وی پیشنهاد داد: که اصحاب رسانه از طریق برگزاری میز گردهای تخصصی می‌توانند فضای التهابی جامعه را مهار و فضای کارشناسی را حاکم کنند.
منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج با اشاره به تأثیر گذاری نقد منصفانه و عالمانه رسانه‌ها در حل مشکلات جامعه افزود: البته نقد و نظارت باید توأم با انصاف به دور از تخریب باشد.
وی اظهار داشت: اصحاب رسانه باید خیرخواه مدیریت شهری و شهروندان باشند و تعامل بین شهروندان و مسوولان را ایجاد کنند.
اکبری تاکید کرد: هر یک از رسانه‌ها می‌توانند مشکلات و معضلات شهری را با کمک اعضای شورای شهر در میز گردهای تخصصی با حضور استادان و نخبگان پیگیری کنند.


کد مطلب: 266776

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/266776/رسانه-ها-نگاه-جدی-تری-معضلات-شهری-یاسوج-داشته-باشند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1