کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش کامل از آخرین شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در دولت یازدهم؛ از مدیرانی که دیگر نشاط ندارند تا کلنگ‌زنی مجتمع خلیج فارس در یاسوج (+تصاویر)

22 مرداد 1396 ساعت 20:14


آخرین شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در دولت یازدهم به ریاست سید موسی خادمی استاندار این استان و با حضور معاونین استانداری و مدیران دستگاه‌های عضو برگزار شد.
به گزارش کبنا، امروز(۲۲ مردادماه) شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید موسی خادمی استاندار و با حضور مدیران عضو این شورا برگزار شد.
بنا بر این گزارش در این جلسه،  سید نورالله جنتی‌پور مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ زنی مجتمع تجاری خلیج فارس در استان با حضور قائم مقام سازمان اوقاف خبر داد.
جنتی‌پور با اشاره به ساخت مجتمع تجاری خلیج فارس در استان، اظهار داشت: این مجتمع دارای ۱۰ طبقه است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد افزود: از مجموع این ۱۰ طبقه ۳ طبقه به پارکینگ، ۳ طبقه تجاری، ۲ طبقه هتل آپارتمان، یک طبقه شهربازی و یک طبقه مسکونی هستند.
وی با اشاره به اینکه این مجتمع در زمینی به مساحت ۲۶ هزارمترمربع پیش‌بینی شده است، گفت: این پروژه با سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیون تومان و با هدف خیرات و مبرات احداث می شود.
جنتی با بیان اینکه ۹۵ درصد از عملیات خاکبرداری این پروژه انجام شده است، بیان کرد: تجهیز کارگاه به صورت ۱۰۰ درصدی انجام شد.
وی ابراز کرد: مجتمع تجاری تفریحی اقامتی خلیج فارس سومین مجتمع بزرگ اوقاف در کشور است.
جنتی با تاکید بر اینکه این پروژه به دستان توانمند فرزندان استاد ساخته می شود، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه برای ۴۰۰ نفر اشتغال‌زایی می‌شود.
وی گفت: این پروژه ۲۴ مردادماه با حضور قائم مقام سازمان اوقاف کلنگ‌زنی می‌شود.

 
مدیران با رسانه‌ها در طول ایام سال تعامل و ارتباط منطقه داشته باشند
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تعداد تجمعات صنفی در استان برای پیگیری مطالبات در سال جاری نسبت به گذشته افزایش یافته است گفت: بخش عمده‌ای از این تجمعات صنفی را می‌توان با پاسخگویی شایسته، مناسب، به‌موقع و قانونی مدیران و دستگاه‌های اجرایی استان کاهش داد.
فتاح محمدی در این نشست اظهار داشت: انتظار می‌رود که مدیران اجرایی استان با توجه به نزدیک بودن ۳۱ شهریور به‌عنوان پایان سال مالی تحرک بیشتری برای اجرای طرح‌های عمرانی، خدمات‌رسانی به مردم و سرکشی از مناطق کمتر توسعه‌یافته استان داشته باشند.
وی با اشاره به نزدیک بودن هفته دولت (۲ تا هشت شهریور)، عنوان کرد: ستاد گرامیداشت هفته دولت هر چه سریعتر در دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و فعال شود.
محمدی ابراز داشت: مباحثی شامل تجلیل از خانواده شهدای کارمند دستگاه‌های اجرایی، ارسال تعداد و مشخصات طرح‌های عمرانی افتتاحی و یا کلنگ زنی به استانداری، انجام تبلیغات محیطی و تهیه گزارش عملکرد دولت یازدهم در قالب کتابچه مدنظر نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد در هفته دولت سال جاری باشد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: یادواره شهدای دولت (رجایی و باهنر) هشتم شهریور سال جاری در یاسوج برگزار می‌شود و انتظار می‌رود که مدیران اجرایی استان حضور گسترده‌ای در این آیین داشته باشند.
محمدی اظهار داشت: مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در تمامی ایام سال و به ویژه هفته دولت تعامل لازم و منطقی را با رسانه‌های این استان در راستای ارائه بهتر و بیشتر گزارش عملکرد دولت و نظام داشته باشند.
وی اظهار داشت: متاسفانه بعد از انتخابات برخی از مدیران نشاط خود را از دست دادند که باتوجه به آغاز سال مالی می‌طلبد مدیران بیش از پیش در راستای اهداف دولت و خدمت به مردم تلاش کنند.استاندار از دستگاه‌های اجرایی سرکشی می‌کند و دستگاه‌های ضعیف و قوی شناسایی می‌شود.
حقوق ۵ ماهه سال جاری نیروهای طرح‌های عمرانی تا پایان هفته جاری به حساب آنها واریز می‌شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت: یادواره شهدای دولت در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
حسن نوروزی با بیان اینکه ۲۴ مردادماه اعتبارات استانی ابلاغ می شود، اظهار داشت: مدیران استانی نسبت به جذب اعتبارات اقدام کنند.
وی با بیان اینکه از روز شنبه هفته آینده مبادله‌ها موافقت‌نامه می‌شود، عنوان کرد: حقوق ۵ ماهه نخست سال نیروهای شاغل در طرح‌های عمرانی نیز تا پایان هفته پرداخت می‌شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری جشنواره شهدای دولت در استان خبر داد و گفت: در این جشنواره از دستگاه‌های برتر تجلیل می‌شود.
نوروزی میزان استقبال از خزانه اسلامی، موفقیت دستگاه‌ها در تحقق درآمدها، جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری و کیفیت پروژه‌های عمرانی را از جمله ملاک‌های ارزیابی دستگاه‌ها در این جشنواره عنوان کرد.
وی اظهار داشت: نهادهای برتر در زمینه اقتصاد مقاومتی تجلیل می‌شوند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه نرخ بیکاری در استان به ۱۲ درصد رسید، بیان کرد: کارنامه استان در زمینه کاهش نرخ بیکاری در سال ۹۵ مطلوب بود.
نوروزی تصریح کرد: در شرایطی نرخ بیکاری در استان کاهش داشته که میزان نرخ مشارکت از ۳۵ درصد به ۳۷٫۷ درصد افزایش یافته است.
وی با اشاره به توزیع اعتبارات عمرانی از روز سه‌شنبه گفت: حقوق ۵ ماهه سال جاری نیروهای طرح‌های عمرانی تا پایان هفته جاری به حساب آنها واریز می‌شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری جشنواره شهید رجایی در هفته دولت گفت: دستگاه‌های برتر استان در این هفته براساس عملکرد در حوزه اقتصاد مقاومتی، جذب اعتبارات سفر ریاست جمهوری، کیفیت اجرای پروژه‌ها، حضور در نشست‌های شورای برنامه‌ریزی و توسعه و شورای فنی، تلاش برای جذب اعتبارات اسناد خزانه اسلامی و تحقق درآمدهای عمومی و اختصاصی استان مشخص و از آنها تجلیل می‌شود.
وی به نرخ بیکاری استان هم اشاره کرد و گفت: نرخ بیکاری استان در سال گذشته از ۱۷٫۷ درصد به ۱۳٫۳ درصد رسید که طبق آخرین آمار مرکز آمار ایران نرخ بیکاری استان ۱۲٫۵۹ درصد اعلام شده که آمار کاهش نرخ بیکاری نزدیک بهم بوده و استان به لحاظ نرخ بیکاری خوب عمل کرده است.
این مسؤول بیان کرد: کمترین نرخ بیکاری شهرستانی استان ۸٫۹۳ درصد و بیشترین نرخ بیکاری ۱۷٫۷ درصد بوده است، ضمن اینکه جمعیت بیکار استان براساس سرشماری سال ۹۵ حدود ۲۸ هزار نفر هستند.
نوروزی از افزایش نرخ مشارکت در استان خبر داد و گفت: نرخ مشارکت در استان از ۳۵ به ۳۷٫۷ درصد افزایش یافته است که به نرخ کشوری نزدیک است.
 
به گزارش کبنا، همچنین در این نشست سید حسن موسوی چاک رئیس انجمن مددکاران سازمان بهزیستی کشور نیز حضور داشت با تقدیر از حرکت استاندار کهگیلویه و بویراحمد در راه‌اندازی «کمپین نه به ریختن زباله»، اظهار کرد: هیچ کس نباید نسبت به آسیب‌های اجتماعی پیرامون خود بی‌تفاوت باشد و از طرفی بهزیستی همه کاره مقابله با آسیب‌های اجتماعی نیست.


کد مطلب: 266750

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/266750/گزارش-کامل-آخرین-شورای-اداری-کهگیلویه-بویراحمد-دولت-یازدهم-مدیرانی-دیگر-نشاط-ندارند-کلنگ-زنی-مجتمع-خلیج-فارس-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1