کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کهگیلویه و بویراحمد ۸۱۰۰ معتاد دارد/ دوران «بزن و دررو» در استان معنایی ندارد / بااقتدار با بزهکاران برخورد می‌کنیم

22 مرداد 1396 ساعت 15:41


فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد: در سالجاری یک‌تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شد، که کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد افزایش‌یافته است.
به گزارش کبنا، سرتیپ دوم پاسدار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست با اصحاب رسانه بابیان اینکه خبرنگاران؛ یاران صدیق و امانت‌دار نیروی انتظامی هستند، اظهار کرد: نیروی انتظامی در زمینه پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی، با خبرنگاران در پیشروی کارهای خود تعامل دارد.
انصاری بابیان اینکه به‌عنوان یک فرد بالغ، واژه فساد را نباید به‌سادگی به زبان بیاوریم، گفت: فساد در گام نخست باید آسیب‌شناسی شود و سپس دربارهٔ آن اظهارنظر کنیم.
وی در ادامه به موضوع حجاب در استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و تصریح کرد: واژه‌های «بی‌حجابی» با «بدحجابی»  تفاوت‌های فراوانی دارد؛ باید از واژه‌ها به‌درستی استفاده شود، واژه بی‌حجابی در استان اسلامی همانند کهگیلویه و بویراحمد معنایی ندارد.
وی بابیان اینکه مردم استان نگران ایمنی، امنیت و آسیب‌های اجتماعی نباشند، گفت: پلیس انتظامی و دست‌اندرکاران خانه‌های فساد و بزه‌کاری را در شهر شناسایی کرده، و  با عاملان برخورد جدی می‌کند.
انصاری تأکید کرد: کار و اشتغال حق‌ جوانان بیکار استان کهگیلویه و بویراحمد است، بنا براین ورود اتباع خارجی همچنین افغانی‌ها در استان غیرمجاز است
وی افزود: به دلیل چالش‌های بیکاری در استان با اشتغال هرگونه افغانی برخورد جدی می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: پلیس نیروی انتظامی برای کشف مواد مخدر، برخورد با بزهکاران، سارقان و دستبردها به‌صورت شبانه‌روز تلاش و کوشش می‌کند.
وی بابیان اینکه تیراندازی در جشن‌های عروسی و سطح شهر ممنوع است، گفت: سال گذشته نزدیک به ۴۰ سلاح غیرمجاز در جشن‌های عروسی کشف شد.
سردار انصاری ادامه داد: استفاده بعضی از افراد از سلاح‌های غیرمجاز نشانه ضعف فرهنگی آنها است.

فرمانده ارشد نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دوران بزن‌ و دررو دیگر در استان کهگیلویه و بویراحمد معنایی ندارد، گفت: پلیس انتظامی در بحث امنیت جامعه بدون هیچ تعارفی بااقتدار و تنها ترس از خدا جلوی بزهکاران را می‌گیرد و بزهکار باید پای میز دادرسی حاضر شود.
وی بابیان اینکه هشت هزار و ۱۰۰ معتاد در سطح استان وجود دارد، افزود: کمتر از ۳۰۰ معتاد تزریقی و همچنین ۳۵ معتاد متهاجر در استان است.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: بیش‌ترین تصادفات در محور یاسوج- اصفهان است، و تا امروز شاهد یک درصد کاهش تصادفات فوتی در سطح استان هستیم.
وی اضافه کرد: در سالجاری یک‌ تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شد، که کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد افزایش‌یافته است.
وی با اشاره به موضوع اشتغال و کارآفرینی در استان، اظهار داشت: یکی از برجسته‌ترین عوامل خودکشی در میان جوانان ناامیدی به آینده و بیکاری است، نیروی انتظامی با تلاش امنیت و آرامش لازم را برای سرمایه‌گذاری در سطح استان فراهم کرده است.


وی افزود: در استان نزاع و پرخاشگری ۲۰ درصد کاهش و همچنین کشف سلاح‌های غیرمجاز و کالای قاچاق ۷۰ درصد افزایش‌یافته است.
    


کد مطلب: 266671

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/266671/کهگیلویه-بویراحمد-۸۱۰۰-معتاد-دوران-بزن-دررو-استان-معنایی-ندارد-بااقتدار-بزهکاران-برخورد-می-کنیم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1