تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۲۶۶۶۴۲

مدیران کم کار از میز مدیریت فاصله می گیرند/خبرنگاران به رفع مشکلات شهرستان کمک کنند(+تصاویر)

۶
۰
کبنا ؛آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان چرام به همت فرمانداری و شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از چرام، آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان چرام به همت شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با حضور فرماندار، سرپرست شبکه بهداشت و درمان چرام و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد.
داریوش پاداش سرپرست فرمانداری شهرستان چرام ضمن تبریک روز خبرنگار بیان کرد: یک نظام و دولت برای افزایش دستاوردهای خود نیازمند ارتباط با رسانه ها هستند.
وی با تقدیر از مهندس جعفری مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام که در این مدت پرتلاش نشان دخبرنگاران داشته بیان کرد:مدیریت این است که در قلب های افراد و مردم جاداشته باشی.
سرپرست فرمانداری شهرستان چرام با اشاره به جایگاه مهم اصحاب رسانه در جامعه امروزی گفت:خبرنگاران چرام در تمامی جلسات فرمانداری می توانند حضور پیدا کنند و انتظار داریم که کمک کنند تا مشکلات شهرستان حل شود.
وی بیان کرد:روی مطالبی که کار می کنید سعی کنید خروجی مناسبی برای شهرستان چرام داشته باشد و بودند خبرنگارانی که در استان و کشور جایگاه داشتند اما اینقدر بد عمل کردند که الان منفور هستند و هیچ جایگاهی پیش اصلاح طلبان و اصولگرایان ندارند.
وی با اشاره به بیانات امیرالمومنین در کتاب پربرکت نهج البلاغه گفت: انشالله از این تاریخ به بعد در هر جلسه شورای اداری فرازی از کتاب پر برکت نهج البلاغه و بیانات امیرالمومنین علیه السلام خوانده می شود.
سرپرست فرمانداری چرام با اشاره به مدیران استانی اضافه کرد: چند مدتی است که در خدمت شما عزیزان هستیم و جا دارند تقدیر و تشکر از حسن انتخاب استاندار کهگیلویه و بویر احمد نسبت به بنده کنم و اگر قرار باشد در آینده نیز در خدمت شما باشیم تلاش خود را خواهم کرد.
وی افزود: اگر هزینه هایی که به سمت حوزه بهداشت کشور تخصیص داده شد, به سمت دیگر حوزه ها هم می رفت طبیعتاً این حوزه ها همانند وضعیت حوزه بهداشت خواهند بود.
سرپرست فرمانداری چرام گفت: از ابتدای کار مدیران را به عنوان بازوی توانمند خود بیان کردیم و به دنبال تغییر نیستیم اما مدیران باید به سمت و سوی حل مشکلات بروند و کسانی که اینگونه نباشند, از میز مدیریتی فاصله می گیرند زیرا که با هیچ کس عقد اخوت نبسته ایم.
وی افزود: تغییرات مدیریتی که صورت می گیرد بر اساس عدم توانایی فرد نیست بلکه با توجه به برنامه ریزی های آن سازمان و نهاد است و مدیرانی که در راستای اهداف دولت و سازگاری با مجموعه استانی و شهرستانی هستند حمایت می کنیم و اگر اینطور نباشد بدون اینکه متوجه باشند عزل می شوند.
سرپرست فرمانداری چرام با هشدار به کسانی که دنبال پیشرفت و حل مشکلات  شهرستان نیستند بیان کرد:این عده فقط دنبال این هستند که کسی مدیر شود و فقط همان سه نفر دوستش استفاده کنند و دنبال توسعه شهرستان نیستند.
پاداش با اشاره به مشکلات شهرستان اظهار کرد:همه مدیران هر کاری را که انجام می دهند مستند باشد تا امتیازی برای حل مشکلات به آنها داده شود چرا که شهرستان چرام در حوزه های کشاورزی و دامپروری و غیره پتانسیل فراوان دارد.
در ادامه این نشست سرپرست شبکه بهداشت و درمان چرام در این آیین ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی گفت: وظیفه خبرنگاران ایجاد امید و نشاط و ترویج همگرایی در جامعه است.
وی بیان کرد:انتظار داریم خبرنگاران در راستای ساختن جامعه ای آگاه،پویا،بالنده و رو به جلو حرکت کنند و از خبرنگاران و اصحاب رسانه که خدمات دولت تدبیر و امید را پوشش می دهند و واقعیت جامعه را بیان می کنند تشکر می نمایم.
علی جعفری در توصیه ای به خبرنگاران گفت:خبرنگاران می بایست اخلاق و انصاف را رعایت کنند و بدون حب و بغض و در راستای قوانین و کرامت انسانی قلم بزنند چرا که  خبرنگاری شغل نیست بلکه رسالت خبرنگاری عین عبادت است.
سرپرست شبکه بهداشت و. درمان شهرستان چرام گفت:بنده با خبرنگاران دوست هستم و اگر مشکلی جایی بود سعی می کنم که حل شود و گرنه خودم آن را به شما بیان می کنم.
براساس این گزارش  در این نشست خبرنگاران به بیان مشکلات و بیان دغدغه های خود در موضوعات مختلف پرداختندودرپایان  با اهداء لوح تقدیر و هدایا از خبرنگاران شهرستان چرام تجلیل بعمل آمد.
 
تصاویرتکمیلی:

 







 
گزارش و عکس:علی یاری زاده
نام شما

آدرس ايميل شما

چرامی
Iran, Islamic Republic of
هم استانی از bnd
Iran, Islamic Republic of
درودبرپاداش الحق وانصاف بعضی ازمدیران چرام درحدمدیروحتی یک کارشناس هم نیستند
شهرک آباد
Iran, Islamic Republic of
مدیر این سایت چه کسی هست ؟ چرا تمام مطالب را نمیزنید ؟انتقادها را هم بزنید
برادر
Iran, Islamic Republic of
خدا قربونت برم جایی که .. هم فرماندار شده هم شکر.
رضا يونسي
Iran, Islamic Republic of
ای خدا با این... ای خدا نخو
چرام
Iran, Islamic Republic of
فرماندار چرام خخخخخخخخخ
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1