کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رحیمی: متأسفانه بخشی از حرف‌هایم حذف شده / تا زمانی که دولت، استاندار و تاجگردون صلاح بدانند، فرماندار می‌مانم

21 مرداد 1396 ساعت 15:23



فرماندار گچساران در پی درج مطالبی در سایت‌های خبری به نقل از وی با این عنوان که «تا هر وقت بخواهم فرماندار گچساران می‌مانم و تا آخر دولت دوازدهم فرماندار هستم» با تکذیب این خبر اظهار داشت: این مطلب با این مضمون نبوده و متاسفانه قطع قسمت‌های از سخنان بنده موجب تشویش اذهان عمومی و برداشت‌های متفاوتی گردیده است.
عبدالرحیم رحیمی افزود: بعد از انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری رسانه‌ها –خبرنگاران محترم و گروه‌ها و جریانات سیاسی با تحلیل‌های مختلف در خصوص ماندن و یا رفتن اینجانب و تغییر و تحولات در سطح مدیران سیاسی شهرستان و استان بطور مرتب سوالاتی مبنی بر اینکه آیا از شهرستان می‌روید؟ و چه زمانی در فلان پست منصوب می‌شوید؟ و در مواردی خواستار اعلام موضع فرماندار شدند که بنده در آیین تجلیل از خبرنگاران با توجه به اینکه مجدد سوال گردید، اعلام کردم: که مادامی که نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت محترم و نماینده محترم صلاح بدانند آماده خدمتگذاری هستم و در این شهرستان خواهم ماند و جایی نخواهم رفت و دنبال رفتن نیز نیستم.
و تا دولت محترم، استاندار محترم و مسئولین سیاسی و نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی صلاح بداند کما فی السابق در این شهرستان بعنوان نماینده عالی دولت در خدمت مردم شریف این شهرستان ادامه خدمت خواهم داد و به عنوان خادم کوچک در خدمت مردم غیور و با فرهنگ شهرستان گچساران خواهم بود و اگر بنا به تشخیص به اینجانب ماموریت دادند تا در جای دیگر از میهن اسلامی انجام وظیفه نمایم با جان و دل می‌پذیرم و بعنوان یک سرباز کوچک نظام به وظایف محوله عمل خواهم نمود. لذا از خبرنگاران و شبکه‌های خبری و سایت‌های مجازی از این مطلب برداشت داشته و مطلب آنان را تحت عنوان تا زمانی بخواهم بمانم را تکذیب می‌کنم. ابتدا و انتهای کلام را متاسفانه حذف و چنین تیتری را به نام اینجانب نوشته‌اند، که «معمولاً این هم از ابتکارات حرفه خبرنگاری است جهت جلب توجه خواننده و مخاطبان و کار عجیبی هم نیست»


کد مطلب: 266474

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/266474/رحیمی-متأسفانه-بخشی-حرف-هایم-حذف-شده-زمانی-دولت-استاندار-تاجگردون-صلاح-بدانند-فرماندار-می-مانم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1