کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به دور از سیاه نمایی، اخبار را رصد کنید/ برخی‌ها به لنده خیانت می‌کنند / ضرورت بازنگری حضور زنان در جامعه

21 مرداد 1396 ساعت 13:40


به دور از سیاه نمایی، اخبار را رصد کنید
فرماندار لنده گفت: رسانه‌ها همیشه باید به دور از جناح‌های سیاسی و سیاه نمایی اخبار را منتشر کنند؛ که متاسفانه افرادی بر شایعات دامن زده و درواقع به مردم لنده خیانت می‌کنند.
سومین نشست شورای سلامت و امنیت مواد غذایی شهرستان لنده به ریاست فرماندار این شهرستان و با حضور اعضای شورای سلامت برگزار شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده در این نشست گفت: با توجه به اینکه سلامتی مردم و جامعه از مهم‌ترین وظایف ما است، باید سعی کنیم مصوبات این جلسه را در بازه‌های زمانی مشخص و تعیین شده انجام داده و در جلسات بعدی گزارش دهیم.
امراله خانی اظهار کرد: با توجه به اهمیت بهداشت گوشت درهنگام ذبح و توزیع آن تا رسیدن به دست مردم؛ شهرداری موظف است که تا یک ماه آینده ماشین مخصوص حمل لاشه گوشت خریداری کند.
وی بابیان اینکه نگهداری احشام در حاشیه و سطح شهر یکی از معضلات اساسی در این شهر است، گفت: بخشدار مرکزی، سازمان جهادکشاورزی و منابع طبیعی از زمین‌های ملی سطح شهر جهت مشخص کردن شهرک دامداری بازدید میدانی داشته باشند.
خانی تاکید کرد: به منظور تأمین آب سالم و بهداشتی، سازمان آب و فاضلاب روستایی و شهری لایه روبی مخازن آب را طبق برنامه زمانبندی مشخص انجام دهند.
وی تصریح کرد: جهت پایش بهداشتی و زیست محیطی طرح ماهی رودخانه موگرمون ادارات محیط زیست، شبکه بهداشت، اداره برق و اداره امور آب بازدید مشترکی از این طرح ماهی داشته باشند.
کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار نیز گفت: به تلاش حاملان و عاملان مسئولیت آفرین را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهیم.
کریمی نژاد اظهار کرد: «دانستن حق مردم» است، رسانه‌ها همیشه باید به دور از جناح‌های سیاسی و سیاه نمایی اخبار را منتشر کنند؛ که متاسفانه افرادی بر شایعات دامن زده و در واقع به مردم لنده خیانت می‌کنند.
وی افزود: اداره آب با تعویض پمپ‌های فرسوده مشکل آب ۱۱۰ روستای این شهرستان را برطرف کرد.


 

 
ضرورت تکمیل پل تراب
نشست شورای اداری شهرستان لنده به ریاست دارا کریمی نژاد فرماندار و با حضور هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن جلسات شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.
برخی مشکلات و کمبودها از جمله: ارائه تسهیلات بانکی و تخصصی در زمینه کشاورزی، کمبود فضای فیزیکی و نداشتن سالن چند منظوره در آموزش و پرورش؛ افت فشار برق در لنده؛ افت فشار آب و منبع شهرک فجر لنده؛ چارت سازمانی اداره منابع طبیعی؛ جادهای لنده به تشان و قلعه رئیسی و تعیین تکلیف اموال دولتی در این نشست بیان شد.
کریمی نژاد فرماندار لنده در این نشست گفت: انتظار داریم در این فرصت دوساله اقداماتی برای تکمیل پل تراب انجام شود.
 
 
ضرورت بازنگری حضور زنان در جامعه
کریمی نژاد فرماندار لنده گفت: نگاه حداقلی به زنان نیازمند بازنگری جدی است.
کریمی نژاد فرماندار لنده در نشست کارگروه امور بانوان که با حضور جمعی از بانوان در سالن شبکه بهداشت و درمان برگزار شد، اظهار کرد: حضور زنان در مناسبات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی اهمیت دارد.

کریمی نژاد افزود: رویکرد دولت‌های یازدهم و دوازدهم در قبال زنان به‌عنوان نیمی از جمعیت پویای جامعه، نگاهی قابل اعتناست، هرچند که هنوز با معیارهای جامعه جهانی فاصله داریم.
وی در ادامه اضافه کرد: خواهان مشارکت بیشتر زنان در تصمیم گیری‌ها، تصمیم سازی‌ها و اداره امور در شهرستان هستم، و با تشکیل کمیته‌هایی در حوزه‌های مختلف سازمان ها و نهادها را در رسیدن به اهداف مدنظر یاری دهید.


کد مطلب: 266463

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/266463/دور-سیاه-نمایی-اخبار-رصد-کنید-برخی-ها-لنده-خیانت-می-کنند-ضرورت-بازنگری-حضور-زنان-جامعه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1