کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جشنواره استعدادیابی تنیس روی میز نفت و گاز گچساران

21 مرداد 1396 ساعت 12:22


رییس کمیته استعدادیابی استان و مربی استعداد یاب باشگاه نفت و گاز گچساران، از حضور پرشور خانواده‌ها و فرزندان آن‌ها در این جشنواره خبر داد.
سعید بهادری افزود: این جشنواره در دو بخش پسران و دختران ویژه کودکان ۶ تا ۸ سال زیر نظر مربیان مجرب استعداد یاب به‌منظور بومی‌سازی، کشف و پرورش خردسالان مستعد و هماهنگ باسیاست‌های باشگاه درزمینهٔ استعدادیابی انجام خواهد شد، در این جشنواره برنامه‌هایی همچون نمایش تکنیک‌های تنیس روی میز و ایستگاه‌های شاد و سرگرم‌کننده در نظر گرفته‌شده است.
بهادری بابیان اینکه استفاده از معیارهای ویژه برای استعدادیابی فواید و امتیازات متعددی دارد ادامه داد: جشنواره‌های استعدادیابی، زمان لازم برای رسیدن به اجراهای ورزشی بهینه توسط ورزشکاران برگزیده را کاهش می‌دهد، و در وقت، کار، انرژی مربی صرفه‌جویی می‌شود و همچنین ورزشکارانی که دارای توانایی بالاتری هستند، موجب افزایش کار آیی برنامه‌های تمرینی مربی می‌شوند.
وی افزود: این جشنواره شامل هفت تست ویژه سنین (۶ سال) و در بخش دوم شامل ده تست مختص سنین (۶ تا ۸ سال) باهم به رقابت می‌پردازند. و نفرات برتر استان به جشنواره استعدادیابی کشوری که اواسط مردادماه در اصفهان برگزار می‌شود اعزام خواهند شد، و در آخر نفرات برتر جشنواره کشوری به (اردوی ملی مستعدی کشوری) دعوت خواهند شد.
نتایج جشنواره استعدادیابی تنیس روی میز نفت و گاز گچساران اعلام شد.
نتایج جشنواره استعدادیابی تنیس روی میز نفت و گاز گچساران با معرفی برترین استعدادهای استان وارد مرحله جدیدی شد، و نفرات برتر خود را برای حضور در مسابقات کشوری آماده می‌کنند.
نتایج مسابقات بخش پسران به ترتیب مقام:
آقای حسام کشاورز ۸۲/۱۹
آقای میعاد خضویی ۷۶/۹۱
آقای امیر طاها هادی ۵۷/۳۹
آقای علی مرتضوی ۵۴/۵۹
آقای امیرعلی عوض پور ۴۸/۳۵
 
نتایج مسابقات بخش دختران به ترتیب مقام:
۱-ثنا نارکی ۸۹/۱۷
۲-ثمینا نارکی ۷۹/۶۱
۳-الیسا امیری ۵۶/۹۳
۴-یسنا امیری ۵۵/۱۶
 
حسام کشاورز در بخش پسران مقام اول
ثنا نارکی در بخش بانوان مقام اول
هر دو از باشگاه نفت و گاز گچساران


کد مطلب: 266441

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/266441/جشنواره-استعدادیابی-تنیس-روی-میز-نفت-گاز-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1