کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تقدیر مدیرکل گردشگری استان از مسئولان

21 مرداد 1396 ساعت 11:24


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از مسؤلان و شورای اداری استان در پی برگزاری مانور «کمپین نه به زباله» و پاکسازی شهر گردشگرپذیر یاسوج تقدیر کرد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، محمود باقری گفت: شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد همواره در فصل تابستان شاهد ورود هزاران گردشگر از سراسر ایران به خصوص از استانهای گرمسیری مثل بوشهر، فارس و خوزستان است به طوری که محورهای منتهی به مناطق گردشگری این شهر با ترافیک سنگینی روبرو می شود.

دبیر کارگروه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با تمیز نگه داشتن شهرهای گردشگر پذیر استان می توانیم زمینه جذب گردشگر بیشتر را فراهم سازیم اظهار کرد: با نریختن زباله و داشتن شهری زیبا می توان طبیعت زیبای استان را برای حضور گردشگران داخلی و خارجی آماده کرد.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در دولت تدبیر و امید برای رونق اقتصادی گردشگری در شهر یاسوج افزود: تلاش کردیم تا هم گردشگر و هم مردم شهر از توسعه صنعت گردشگری منفعت ببرند.
باقری تصریح کرد: با فرهنگ سازی مناسب نسبت به داشتن شهری زیبا می توان صنعت گردشگری را از بعد اقتصادی بهبود بخشید.
وی گفت: کهگیلویه و بویراحمد با داشتن طبیعتی بکر و بی نظیر و بیش از ۳۲۰ منطقه گردشگری، ۳۰۰ تفرجگاه تفریحی، وجود بقاع متبرکه امامزادگان واجب تعظیم از جمله بی بی حکیمه (س) خواهرامام رضا(ع) و بیش از دو هزار آثار تاریخی "سرزمین زیبائی‌ها" را در کشور رقم زده است و امروز مقصد جدیدی از گردشگری کشور است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ابزار داشت: امروز گردشگری یکی از مهمترین منابع درآمدی در شهر یاسوج به حساب می آید که نیازمند توجه بیشتر مردم و مسئولان در مباحث مختلف است.
 
 
 


کد مطلب: 266432

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/266432/تقدیر-مدیرکل-گردشگری-استان-مسئولان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1