تاریخ انتشار
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۲۶۵۸۵۲

از شایعه در باره شهرداری دهدشت تا واکنش بزرگواری به کابینه دوازدهم و افتتاح چند پروژه

۱
۰
کبنا ؛

خبرهای کهگیلویه و بویراحمد
همایش سلامت اجتماعی با حضور مسؤولان استانی و کشوری در یاسوج برگزار می‌شود
مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش سلامت اجتماعی در یاسوج خبر داد.
علی‌رضا موسوی‌امجد، اظهار کرد: همایش سلامت اجتماعی را در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌کنیم.
این مسؤول گفت: به همین منظور روز یک‌شنبه ۲۲ مردادماه امسال و در محل سالن شهید فیاض‌بخش شهر یاسوج واقع در ادار‌ه‌کل بهزیستی این استان برگزار می‌شود.
مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بهزیستی در برنامه ششم توسعه متولی سلامت اجتماعی است افزود: این برنامه از ساعت ۹ صبح در شهر یاسوج برگزار می‌شود که مسؤولانی از کشور و استان در این همایش حضور خواهند داشت.
 
قهرمانی تیم بسکتبال دختران زیر ١٧سال نفت و گاز گچساران در المپیاد ورزشی نفت
تیم بسکتبال دختران زیر ١٧سال نفت و گاز گچساران در المپیاد ورزشی نفت خبر قهرمان شد.
در اولین دوره مسابقات سراسری فرزندان دختر ۱۷ سال و پایین شرکت ملی نفت ایران، تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران مقام اول، ژیمناستیک و بدمینتون مقام دوم و همچنین والیبال مقام سوم را کسب کردند.
بر اساس این گزارش، همچنین تیم‌های شنا و شطرنج در حال برگزاری مسابقات هستند که خبرهای آنها در گزارش‌های بعدی اطلاع رسانی خواهد شد.
گفتنی است، نفرات برتر در رشته‌های انفرادی و تیمی به مسابقات وزارت نفت در محمودآباد اعزام خواهند شد.
 
نعمت‌زاده با همه اشکالات بهتر از گزینه شریعتمداری بود/چینش بد تیم اقتصادی صدای اصلاح‌طلبان را هم درآورده/معاونت اجرایی با نگاه وارداتی اشکال بزرگ تیم جدید اقتصادی/آقای سیف؛ مشکل اقتصاد حذف ۲ صفر و ۴ صفر نیست
کارشناس حوزه اقتصاد گفت: چینش بد تیم اقتصادی صدای اصلاح‌طلبان را هم درآورده است.
احمد خورشیدی‌آزاد با اشاره به چینش کابینه دوازدهم توسط رئیس‌جمهور و تیم مشاوران وی اظهار کرد: کابینه در حوزه اقتصادی بسیار ضعیف بوده و افرادی در این تیم گنجانده شده‌اند که سابقه عملی در حوزه اقتصادی ندارند.
وی گفت: این چینش به حدی بد بوده که صدای اعتراض کارشناسان همسوی خودشان را درآورده و حتی خود اصلاح‌طلبان و مجلسی‌ها هم صدای اعتراضشان درآمده است.
این کارشناس مسائل استراتژیک افزود: باید تیم اقتصادی هماهنگ باشد که در این تیم هماهنگی دیده نمی‌شود و کسی را برای برخی وزارتخانه‌ها در نظر گرفته‌اند که حتی یک روز در این حوزه فعالیت نداشته‌ و اصولا از این حوزه سر در نمی‌آورند.
وی به وزارت صنعت و معدن و تجارت اشاره کرد و گفت: شما بگویید آقای شریعتمداری چه اندازه از صنعت می‌داند کسی که حتی یک روز سابقه صنعتی نداشته است.
خورشیدی‌آزاد پایه اقتصاد کشور را صنعت و کشاورزی ذکر کرد و گفت: از همه تعجب‌انگیزتر وزارت اقتصاد و سپردن آن به کسی است که ابداً از اقتصاد چیزی نمی‌داند.
دبیرکل جمعیت خدمت‌گزاران انقلاب اسلامی گفت: آقای کرباسیان یک مددت در سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری تهران و بعد هم در گمرک سابقه فعالیت داشته و ایشان هم از اقتصاد آن گونه که باید چیزی نمی‌داند.
این کارشناس مسائل اقتصادی گفت: آقای طیب‌نیا هر چند در عمل و اجرایی ضعیف بود اما از نظر تئوریک با اقتصاد آشنا بود اما آقای کرباسیان نه تجربه دارد و نه از نظر تئوریک در اقتصاد به موضوعات آشناست.
وی به گزینه پیشنهادی وزارت کشاورزی هم اشاره‌کرد و گفت: آقای حجتی در حوزه کشاورزی وزیری با تجربه است و تجربیاتی دارد که به واسطه آن بد عمل نکرده است هر چند بخش کشاورزی تکانی نخورده است.
خورشیدی‌آزاد عجیب‌ترین گزینه در تیم اقتصادی پیشنهادی رئیس‌جمهور را برای وزارت صنعت و معدن و تجارت دانست و گفت: در صنعت باید فردی کارآزموده عملیاتی وجود داشته باشد و به نظر من آقای نعمت‌زاده با همه ضعف‌هایی که داشت بهتر از گزینه پیشنهادی این دوره است.
وی با بیان برخی از ظرفیت‌های کشور در بخش معدن خاطرنشان کرد: ۳٫۵ درصد روی و سرب دنیا از آن ماست، از ۲۴ کانی و فلز شناخته شده ۱۲ مورد آن در کشور ما وجود دارد، ۵ درصد مس دنیا را داریم و در دوره‌ای که خام‌فروشی می‌کنیم و هر تن سنگ آهن را ۲۵ دلار می‌فروشیم و به ازای آن قوطی و تیرآهن و نبشی تنی ۵۰۰ دلار وارد می‌کنیم و ۲۰ برابر خام‌فروشی هزینه واردات ما می‌شود بهتر است کسی را وزیر صنعت و معدن کنند که بتواند با تجربه خود این ظرفیت‌های بزرگ را به خدمت اقتصاد کشور گیرد.
این کارشناس مسائل استراتژیک با بیان این که الان در دوره‌ای قرار نداریم که بخواهیم با آزمون و خطا سرنوشت مدیریت‌ها را به دست افراد بسپاریم افزود:نباید چرخ اقتصاد را به دست افراد ناآشنا سپرد.
خورشیدی‌آزاد در همین خصوص با بیان اینکه معتقدم اگر می‌خواستند آقای نعمت‌زاده نباشد باید سکان این وزارت‌خانه را به فرد کاربلد و دارای تجربه و فرد عملیاتی می‌سپردند افزود: حداقل آقای نعمت‌زاده فردی با تجربه بود هر چند تئوری غلطی داشت که به واردات زیاد توجه می‌کرد و فولاد و ذوب‌آهن را رها کرده بود و به دلیل سنخیتی که با پتروشیمی داشت و در چند واحد پتروشیمی حضور داشت این بخش را بیشتر مورد توجه قرار داده بود.
وی با بیان اینکه اصولا نمی‌دانیم رشته آقای شریعتمداری چیست گفت: تنها این را می‌دانیم که ناآشنا بودن وی با حوزه صنعت لطمه زیادی به این بخش خواهد زد.
این کارشناس حوزه اقتصاد در بخش دیگری از اظهارات خود به معاونت اجرایی رئیس‌جمهور و گماشتن آقای نهاوندیان در این سمت اشاره کرد و گفت: کارگروه اقتصادی دولت تحت اختیار معاون اجرایی است که معتقد به واردات است و اصولا چندان اعتقادی به ظرفیت داخلی در حوزه اقتصاد ندارد لذا دولت بر چه اساسی با گزینش این افراد به مردم وعده و قول رفع مشکلات را داده است؟
وی به بانک مرکزی هم اشاره‌ای کرد و گفت: آقای سیف هم در بانک مرکزی مسائل اساسی را رها کرده و به حذف ۲ صفر و ۴ صفر چسبیده است که هیچ تأثیری روی اقتصاد کشور ندارد و معتقدیم که اگر بانک مرکزی که پول در اختیار دارد ضعیف و کارنابلد باشد اگر حتی در همه جاهای دیگر برنامه‌ها روی روال باشد با این وضعیت در بانک مرکزی، همه کارها می‌خوابد.
خورشیدی‌آزاد افزود: از ۵۳۶ هزار میلیارد تومان پارسال تنها ۱۵ هزار میلیارد تومان و به عبارتی ۳ درصد تسهیلات به بخش تولید تزریق شد که در اول سال نیز مقام معظم رهبری به این موضوعات اشاره داشتند.
وی افزود: یعنی ۹۷ درصد تسهیلات به سمت غیر تولید و واردات و سایر برنامه‌های غیر از تولید اختصاص یافت.
 

داستان شهرداری دهدشت بکجا خواهد کشید؟/ از شایعه تا واقعیت اخبار
اخبار و شایعات زیادی نسبت به انتخاب شهردار دهدشت وجود دارد که ذهن مردم شهر دهدشت را مشغول خود خواهد کرد.
در روزهای اخیر خبرهای ضد و نقیض و حتی در محافل گوش به گوش می‌چرخد و آن هم انتخاب شهردار شهر دهدشت است.
طبق برخی گفته‌ها و بازار تکذیب‌ها هنوز انتخاباتی از سوی اعضای شورای شهر جدید دهدشت بر سر جانشینی جوادتخشا شهردار دهدشت صورت نگرفته است.
در برخی سایت ها و فضای مجازی از افراد مختلفی برای شهرداری دهدشت نام برده می شود و در جدیدترین مورد اسم خانم حمیده زعیمی برده شده است و حتی گفته شده که منتخبین پنجمین دوره شورای شهر دهدشت از خانم زعیمی خواسته اند که برنامه خود را برای شهرداری دهدشت ارائه دهد.
چند نفر از منتخبین پنجمین دوره شورای شهر دهدشت خبر انتخاب خانم زعیمی به عنوان شهردار دهدشت را تکذیب کردند.
یک منبع آگاه در گفت و گو با این پایگاه خبری با اشاره به اینکه مردم به شایعات توجهی نداشته باشندگفت: اعضای شورا تحت فشار های مختلف کسی را انتخاب نخواهد کرد و فردی شایسته و کاربرد را به عنوان شهردار دهدشت انتخاب خواهد شد.
وی بابیان اینکه انتخاب شهردار جدید در فضای دوستانه صورت خواهد گرفت تصریح کرد:برخی از اعضای شورای دهدشت گزینه های متفاوتی را مطرح کرده اند که هنوز اکثریت اعضای شورا به جمع بندی برای انتخاب شهردار دهدشت نرسیده اند.
وی بابیان این موضوع که تمامی خبرهای فضای مجازی مبنی بر انتخاب شهردار و هیئت‌رئیسه واقعت ندارد گفت: به شایعات فضای مجازی توجهی نداشته باشید و برای انتخاب شهردار جدید صبور باشید.
لازم به ذکر است منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر دهدشت هنوز هیئت‌رئیسه دوره پنجم این شورا و شهردار جدید را انتخاب نکرده و در حال بررسی افراد مختلف هستند.

۳۰ فعال فرهنگی چاروسا تجلیل شدند
با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ۳۰ فعال فرهنگی چاروسا تجلیل شدند.



 شامگاه پنج‌شنبه با حضور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان، روحانیت مستقر در مناطق چاروسا و دیشموک و فعالان فرهنگی چاروسا نشست بررسی مشکلات آسیب های اجتماعی در امامزاده سید محمود(ع) برگزار شد.



حجت‌الاسلام حمید برازش در این مراسم اظهار داشت: دشمن امروز از طریق جنگ نرم نفوذ کرده و ما باید همه دست به دست هم دهیم و مقابل آسیب‌های اجتماعی بایستیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: باید آسیب‌های پنهان اجتماعی را شناسایی کرده و غربالگری انجام دهیم و سپس خانواده‌ها، مردم و مسؤولان را نسبت به این آسیب‌ها آگاه کنیم و بعد از آن به راههای پیشگیری و مقابله  بپردازیم.

وی افزود: در این کلاس که با همکاری معاونت امور اجتماعی استانداری استان و با حضور کارشناس آسیب‌های اجتماعی این ستاد برگزار شد برخی از آسیب‌های منطقه چاروسا از جمله طلاق و اعتیاد به مواد مخدر مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

برازش خاطرنشان کرد: فعالان فرهنگی به عنوان بازوان توانمند فرهنگی در پیشبرد اهداف فرهنگی نقش انکار نشدنی دارند و ما در حوزه ی فرهنگی تلاشمان این است تا زمینه را برای فعالیت آن‌ها فراهم کنیم.

در پایان این مراسم از ۳۰ فعال فرهنگی چاروسا تجلیل شد.


 
کسب رتبه ۷ تجربی توسط دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی/پزشکی دانشگاه شهید بهشتی مقصد آینده نگین/از فضای مجازی کاملا فاصله گرفتم
فرزند رئیس دانشگاه یاسوج و دانش‌آموز ممتاز کهگیلویه و بویراحمدی رتبه ۷ کنکور تجربی را کسب کرد.
 
دانش‌آموز کهگیلویه و بویراحمدی رتبه ۷ کنکور تجربی را کسب کرد.
نگین رحیمی متولد ۱۳۷۸ شهر یاسوج در کنکور ۹۶ رتبه ۷ منطقه ۳ را در رشته علوم تجربی کسب کرد.
وی گفت: با توجه به فعالیتم و پاسخهایی که در کنکور نوشتم رتبه تک رقمی منطقه ۳ را پیش‌بینی می‌کردم.
این داوطلب برتر کنکور گفت: توکل به خدا –برنامه‌ریزی هفتگی –تکیه به محتوای کتاب‌های درسی –حمایت پدر و مادر و همت و پشتکار باعث این موفقیت شد.
وی گفت: در روزهایی که به مدرسه فرزانگان استعدادهای درخشان یاسوج می‌رفتم ۶ تا ۷ ساعت و روزهای تعطیل هم ۱۰ تا ۱۲ ساعت مطالعه می‌کردم.
رحیمی افزود: از فضای مجازی کاملا فاصله گرفته ولی در برخی برنامه‌های تفریحی خانواده شرکت می‌کردم.
وی گفت : قصد دارم در رشته پزشکی و احتمالا دانشگاه شهید بهشتی تحصیل کنم.
دکتر محمود رحیمی استاد دانشگاه و رئیس دانشگاه یاسوج و پدر نگین رحیمی گفت: تلاش وافر و برنامه‌ریزی مدون وی با توکل بر خداوند متعال باعث شد از این آزمون مفتخرانه بیرون آید
وی گفت: نگین در رشته‌های موسیقی –هنر و زبان نیز فعال است.
ماه‌آفرین حسینی کارمند مخابرات و مادر نگین هم گفت: مایه افتخار است که فرزندم با همت و تلاش خود برای استان موفقیتی بزرگ کسب کرد.
 
افتتاح و کلنگ‌زنی چند طرح تولیدی توسط استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شهرک صنعتی یاسوج ۳
به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک، چند طرح تولیدی توسط استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شهرک صنعتی یاسوج ۳ کلنگ‌‌زنی و یا بهره‌برداری می‌شود.
آئین افتتاح و کلنگ‌زنی چند طرح تولیدی با حضور سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز حمایت از صنایع کوچک برگزار می‌شود.
راس ساعت ۱۱ روز شنبه ۲۱ مرداد در شهرک صنعتی یاسوج ۳ این برنامه برگزار می‌شود.
 
کارگاه آموزش بررسی آسیب‌های اجتماعی در گچساران برگزار شد
با حضور کارشناس کشوری، کارگاه آموزش بررسی آسیب‌های اجتماعی در گچساران برگزار شد.
صبح امروز کارگاه آموزش بررسی آسیب‌های اجتماعی در گچساران با حضور استاد حجت‌الاسلام قاسم حیدری، فرماندار، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و رئیس تبلیغات اسلامی، پرسنل سپاه، مداحان و مسوولان خانه‌های قرآنی در گچساران برگزار شد.
در این نشست حجت‌الاسلام حیدری اظهار کرد: ریشه کلی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی به آموزش خانواده برمی‌گرد.
مسوول کارگروه تخصصی آموزش خانواده دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی عدم آگاهی و شناخت از آن آسیب بوده که امروز بسیاری از افراد جامعه ما را گرفتار خود ساخته است.
وی افزود: نهادهای فرهنگی و تبلیغی به دلیل ارتباط مستمر با مردم و جامعه شناخت بهتری نسبت به آسیب‌های اجتماعی و علل پیدایش و راه‌های مقابله با آن دارند.
وی ادامه داد: همه ما باید به این باور برسیم که آسیب‌های اجتماعی قابل پیشگیری و درمان هستند، تا زمانی که این تفکر در جامعه فراگیر نشود نمی‌توانیم آسیب‌ها را کاهش دهیم.
حیدری عنوان کرد: افزایش استفاده از اینترنت و به ویژه شبکه­‌های اجتماعی موبایلی این روزها به رغم استفاده‌های مفیدی که دارد، در کنار اشتغال به کار طولانی والدین و تغییر نگرش والدین به تربیت فرزندان، موجبات دوری اعضای خانواده از یکدیگر را فراهم ساخته است به گونه­‌ای که به رغم نزدیکی فیزیکی و در زیر یک سقف بودن در داخل خانواده، گاه فاصله عاطفی و معنوی زیادی را از یکدیگر تجربه می­‌کنند در این زمینه افراد خانواده کمترین مراودات و گفتگوی همدلانه را با هم دارند.
این مسوول اذعان کرد: این موضوع آسیب­‌هایی را نیز در خانواده­‌ها به وجود آورده که در کنار سایر عوامل مخرب در روابط خانوادگی، موجبات سست ­شدن بنیاد خانواده‌ها و طلاق عاطفی زوجین و کمرنگ شدن صمیمیت میان اعضای خانواده و همچنین گسترش شکاف نسلی را فراهم کرده است.
حیدری با بیان اینکه کارشناسان علت بسیاری از خشونت‌های خانگی را نبود ارتباط و تعامل صحیح و گفتگوی همدلانه در بستر خانواده ذکر و تصریح کرد: با توجه به این موارد به نظر می­ رسد تلاش برای به حداقل رساندن تهدیدهای شبکه­‌های مجازی در کاهش سلامت و پایداری نهاد خانواده، ضرورت آموزش خانواده‌ها در این زمینه دارد.
وی اذعان کرد: گسترش فضای مجازی در حوزه رابطه فرزندان و والدین نیز تغییراتی به وجود آورده است که از جمله آن به کاهش نقش خانواده به عنوان مرجع، کاهش ارتباط والدین با فرزند، شکاف نسلی به دلیل رشد تکنولوژی، از بین رفتن حریم بین فرزندان و والدین و ایستادن در برابر یکی از والدین یا هر دو را می‌توان نام برد.
حیدری افزود: در بحث ازدواج‌ها نیز مسائلی چون ناپایداری ازدواج‌ها، تغییر الگوی همسرگزینی، نداشتن مهارت‌هایی برای ازدواج ناتوانی والدین برای آموزش به فرزندان، افزایش روابط دختر و پسر در زمان نامزدی بدون عقد، تمایل به دریافت مهریه‌های سنگین، بالا رفتن سن ازدواج و افزایش تنوع‌طلبی جنسی مردان و … را می‌توان اشاره کرد.
این مسوول در ادامه با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی خاطرنشان کرد: تغییراتی که در حوزه دینی در جامعه رخ داده، کاهش آموزه‌های دینی در خانواده، دوری خانواده از شریعت، کم‌رنگ‌ شدن حریم‌های دینی در روابط خانوادگی است.

 
مسؤولان به بهسازی روستایی بخش مرکزی چرام بیشتر توجه کنند
بخشدار مرکزی چرام گفت: کارهای نیمه تمامی هنوز وجود داشته که نیاز دارد به سرانجام برسند و بخش مرکزی در حوزه بهسازی روستایی بهتر از وضعیت حال حاضر باشد.
صبح امروز نشست شورای اداری شهرستان چرام با حضور مسئولان در محل شبکه بهداشت و درمان برگزار شد.
سیدالیاس افسردیر در این نشست با اشاره به روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگارانی هستند در کنار ما که در این یکسال خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی را صادقانه، بدون حب و بغض برای مردم بازگو کردند، آنان که اهل قلم بودند و به قلم احترام گذاشتند، صادقانه حرکت کردند، بدون اینکه نیاز شخصی، سیاسی و گروهی خود را دخیل کنند و آن چیزی که واقعیت جامعه بود را به مردم گفتند.
بخشدار مرکزی چرام، عنوان داشت: امیدواریم آن دسته از افرادی که در جهت منافع شخصی، گروهی و جریانی حرکت می‌کنند به خود آیند و در مسیری راه روند که رضایت خداوند و توفیق نظام جمهوری اسلامی باشد.
وی با تاکید بر این مطلب که خبرنگار باید مددکار دولت و نظام باشد، ابراز کرد: خبرنگاران، اشکالات را بگویند تا مسئولان بتوانند از این ظرفیت استفاده کرده و آن چیزی که برای پیشرفت و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی مانع است را برطرف کنند.
افسردیر در ادامه سخنان خود به مشکلات روستاهای بخش مرکزی و با اشاره به این مطلب که در حوزه بنیاد مسکن کارهای خوبی در روستاها انجام گرفته است، تصریح کرد: کارهای نیمه تمامی هنوز وجود داشته که نیاز دارد به سرانجام برسند و بخش مرکزی در حوزه بهسازی روستایی بهتر از وضعیت حال حاضر باشد.
این مسئول، خاطرنشان کرد: روستاهای القچین علیا، تمبی و فشیان باید در دستور کار قرار گرفته و هر چه سریع‌تر مشکلاتشان برطرف شود.
گازرسانی به شهرک بناری، خیمند و دلی‌باریک و آب گره‌ای و آرند از دیگر مشکلاتی بود که بخشدار مرکزی چرام به آن اشاره داشت و عنوان کرد: در حوزه جاده‌های ارتباطی، اداره راه و شهرسازی و امور عشایر لازم است اهتمام و جدیت بیشتری داشته باشند.
 
برنامه‌های گسترده کمیته امداد چاروسا در راستای برگزاری جشن عاطفه‌ها
رئیس کمیته امداد چاروسا گفت: جشن عاطفه‌ها مهمترین ساز و کار برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند است.
ناصر ارغنده اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها مهمترین ساز و کار برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند است.
رئیس کمیته امداد چاروسا بیان کرد: جشن عاطفه‌ها از جشن‌ها و مناسبت‌های ملی ما به حساب می‌آید که امسال بسیار امیدواریم با همکاری مردم به نحو بسیار خوبی برگزار شود.
وی افزود: فراهم آوردن زمینه مناسب در زندگی، روند تحصیلی و فراز و نشیب‌هایی که در این راستا برای دانش‌آموزان به وجود می‌آید از وظایف مهم مسؤولان است و نهاد کمیته امداد همچون سال‌های گذشته که توانست مشکلات زیادی از دانش‌آموزان و دانشجویان را برطرف کند امسال هم امیدواری زیادی داریم که بتوانیم با کمک مردم شاهد برطرف شدن مشکلات آنها باشیم.
ارغنده یادآور شد: امسال قصد داریم فراخوانی از هفته‌ها قبل از برگزاری جشن در سراسر استان برگزار کنیم که بتوانیم کمک‌های خوبی از مردم برای دانش‌آموزان محروم منطقه چاروسا جمع‌آوری کنیم.
رئیس کمیته امداد چاروسا خواستار کمک از سوی خیرین و مردم شد و عنوان کرد: از مردم استان به خصوص مردم چاروسا که توانمند کمک هستند به این نهاد مردمی جهت حل مشکلات دانش‌آموزان بی بضاعت همکاری و کمک کنند.
گفتنی است؛ جشن عاطفه ها از ۲۵ شهریور به مدت یک هفته در سراسر استان و کشور جهت کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت برگزار می‌شود.
 
رئیس جمهور به وعده‌های انتخاباتی خودش برای چیدن کابینه عمل نکرد/شعار بدون عمل موجب بی‌اعتمادی می‌شود
نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور به وعده‌های انتخاباتی خودش برای چیدن کابینه عمل نکرد.
حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: ممکن است در جاهایی هم مطالبی توسط خبرنگاران در قالب خبر و گزارش منتشر شود که صحت نداشته باشد اما این تنها بخش کوچکی از عملکرد خبرنگاران است و بخش اعظمی از فعالیت‌های آن‌ها خدمت به مردم و کشور است که باید قدردان خدمات آن‌ها باشیم.
نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی در ادامه به چینش کابینه از سوی رئیس‌جمهور اشاره کرد و گفت: ما نیز مانند همه اسامی را شنیدیم و تحلیل‌ها روی این موضوع بسیار است هر چند که معرفی افراد دلخواه توسط رئیس‌جمهور مطابقت با قانون دارد و نمی‌توان ایشان را به دلیل انتخاب افرادی که متمایل برای همکاری بوده سرزنش کرد.
بزرگواری در ادامه گفت: این یک قسمت بحث است و قسمت دیگر این که متأسفانه آقای رئیس‌جمهور به به وعده‌ها و شعارهای انتخاباتی خود در خصوص تشکیل کابینه و چینش وزرا عمل نکرد.
وی بیان کرد: وقتی قولی داده می‌شود باید به آن عمل کنیم چرا که موجب ایجاد بی‌اعتمادی در بین مردم می‌شود.
نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برای مثال ایشان که وارد مبجث اقوام در انتخابات شدند و قول‌هایی دادند؛ اکنون در کابینه خود چه سهمی به آن‌ها داده‌اند و یا این که در کابینه از چند خانم استفاده کرده‌‌اند.؟
وی گفت: به همین مناطق زاگرس‌نشین و حتی مناطق جنوبی نگاه کنید و ببینید که آیا چینش کابینه مطابقت با شعارهای آقای رئیس‌جمهور در دوره تبلیغات انتخابات دارد یا نه.؟
بزرگواری با بیان این که ما نمی‌گوییم باید حتما از اقوام مختلف وزیری در کابینه باشد و اصولا مخالف قوم‌گرایی و شعارهای این چنینی هستیم اظهار کرد: ما می‌گوییم لااقل به شعارهای خودتان عمل کنید تا مردم بی‌اعتماد نشوند.
وی در پاسخ به این سؤال که چه میزان توانمندی در کابینه معرفی شده جدید نسبت به کابینه قبل می‌بینید تصریح کرد: بیشتر وزرای پیشنهادی همان قبلی‌ها هستند که عملکردهایشان را در طول چهار سال مشاهده کردیم.!
این نماینده سابق مجلس در خصوص عدم معرفی وزیر علوم هم گفت: این همه نخبه دانشگاهی متعهد و متخصص داریم که دست رئیس‌جمهور بیش از سایر وزارتخانه‌ها برای گزینش باز است بنابراین عدم معرفی همزمان با سایر وزرا تعجب‌آور است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مطلع وواقع بین وعدالت نگر
Iran, Islamic Republic of
شهرداری دهدشته اینقدر حساس کردین و در موردش می نویسید که انگار دیگه هیچ چیزی نیست که بعضی از موردش بنویسند به غیر از شهرداری دهدشت،بعضی انگار خیلی بیکارند
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1