کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رحیمی: تا زمانی که «تاجگردون» مرا بخواهد فرماندار گچساران هستم

18 مرداد 1396 ساعت 17:39


فرماندار گچساران گفت: فرماندار گچساران خواهم ماند، و تا تاجگردون هست من هم فرماندار هستم.
به گزارش کبنا، عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران صبح امروز در نشست تجلیل از خبرنگاران با اشاره به شایعات و گمانه‌های اخیر مبنی بر ارتقا سمت وی به معاونت استانداری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: من دوست دارم فرماندار گچساران بمانم، و تا زمانی که تاجگردون باشد و مرا بخواهد من فرماندار گچساران هستم.
وی تاکید کرد: تا پایان دولت تدبیر و امید فرماندار گچساران خواهد بود.
وی ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه رسانه و خبر، اظهار داشت: امروزه وسایل ارتباط جمعی در رشد فکری جوامع بشری نقشی غیر قابل انکار و تأثیر گذار دارند.
عبدالرحیم رحیمی با بیان این مطلب خبرنگاران باید حساسیت لازم را در صحت و سقم اخبار داشته باشند افزود: کسب اطلاعات صحیح و مطمئن توسط یک خبرنگار با توجه به گستردگی شبکه‌های خبری و اطلاع رسانی امر اسانی نیست خبرنگاران عزیز برای درج اخبار موثق بودن و درستی و راستی خبر را مد نظر قرار دهند.
وی تصریح کرد: خبرنگاران چشم و گوش مردم و مسئولان هستند و بدون هیچگونه توقع و چشم داشتی ضمن رساندن مطالبات مردم به گوش مسئولان عملکرد دولت و مسئولان را به مردم گزارش می‌دهند
فرماندار گچساران ابراز داشت: خبرنگاری کار بسیار بزرگ و مهم و نوعی هنر است که زیرکی و با هوشی را می‌طلبد و بی طرفی، پرهیز از سیاسی کاری و تخریب، امانت داری را از ویژگی‌های خبرنگار است.
رحیمی با اشاره به این موضوع که نقش اصحاب رسانه در پیشرفت جامعه و خدمت رسانی بهتر به مردم غیر قابل انکار است، افزود: از خبرنگاران انتظار می‌رود در کنار انتقاد سازنده کارهای خوب افراد را ببینید و اخباری که در اختیار مردم قرار می‌دهند علاوه بر بالا بردن امید در مردم باعث سوء استفاده دشمنان نشود.


کد مطلب: 265821

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/265821/رحیمی-زمانی-تاجگردون-مرا-بخواهد-فرماندار-گچساران-هستم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1